Valkovuoto vs limatulppa

• Viestiketjun aloittaja Ei tietoa
  • Ensimmäinen viesti
Ei tietoa
Kumpaakohan tämä nyt sitte on? Onko limatulpassa aina verta mukana?
On nyt huomannu, ainakin tänään ja eilen niin pyyhkiessä paperiin jää selvää paksua lima vuotoa. Ei siis oo ollut mikään iso klöntti, vaan paksu lima on siis pitkulaista.. ja väriltään vaaleaa/kirkasta, läpinäkyvää.. ei mitään keltasta tms vaan enempi pitäisin kirkkaana. ehkä hieman joskus saattaa vähän kellertää mutta kirkkaaksi sanoisin. sitä jää pyyhkiessä joka kertaa melkeen ja paksua pitkulaista limaa on.
ja toisena sitten, voiko sanoa milloin viim. lapsi syntyy limatulpasta? ja voiko sitä tulla monena päivänä?

ap
niin kun mietin itse sitä kun monet sanoo että siinä on verta mukana ja tulee kerralla iso klöntti, mutta ei mulla mitää kananmunan puolikkaan kokosta klönttiä oo tullu housuihin vaan juts pyyhkiessä paperista huomaa ihan selvästi limaa joka kirkasta

vimppa kerta
Tämä on varmana jo tuhannes karta,mut sanompa silti.

Limatulppaa tulee kun alapäässä tapahtuu muutoksia,eli kypsymistä..avautumista..ym ym.
Ja tätä limaa voi siis tulla vaikka rv 30 asti.
Viimeiset limatulpan rippeet irtoavat kun paikat alkaa oleen valmiita synnytykseen.

Ja heille ketkä tulevat nyt sanomaan et heillä se tulppa kyllä tippu rv36 ja vauva syntyi rv 41,niin se ei ole silloin ollut se koko tulppa.....

mulla..
..tuli myös muutamana päivänä tuollaista ja olin aivan varma, että kyse oli limatulpasta (viikkoja sillä hetkellä oli 37 ja risat). polilla kuitenkin sanoivat paikkojen vielä olevan kiinni, joten ei se sitten tainnut ollakaan limatulppaa.

sama
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nyt en ymmärtänyt:
onko sillä vaikutusta synnytyksen alkamiseen tuleeko kokonaisena vai osissa?
Siis millä tapaa?
siis että onko synnytys lähempänä jos tulee kerralla?
Tiedän olevansi erittäin huono selittämään asioita,mutta eikö se tullut tuosta selväksi et ku limatulppa kokonaisuudessaan tulee ulos niin paikat ovat valmiita synnytykseen.Paluuta ei ole:)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja mulla..:
..tuli myös muutamana päivänä tuollaista ja olin aivan varma, että kyse oli limatulpasta (viikkoja sillä hetkellä oli 37 ja risat). polilla kuitenkin sanoivat paikkojen vielä olevan kiinni, joten ei se sitten tainnut ollakaan limatulppaa.
mulla oli viikko sitte sentin auki ja pehmeet

sama harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja mulla..:
mulla oli viikko sitte sentin auki ja pehmeet
Sitä limaa se sitten varmaan on,kun on tapahtunut edistystä.Paikat auenneet,pehmenneet ja kohdunkaula lyhentynyt.

Yhteistyössä