Kiitoksia vastauksista ja neuvoista. Olen tosiaan pumppaillut ennen ja jälkeen imetyksen, pakkasessa sen verran maitoa että voisin oman meijerin pistää pystyyn Cuplaton on ilmeisesti meillä auttanut paljon, koska yöhuuto on jäänyt pois ja tilalle tullut nukkuva Napoleon Päivisin pitää ääntä ja seurustelee jo kovasti. Tuijotteleekin ympärilleen ja etenkin tuolissa olevaa sinistä tyynyä jaksaa ihmetellä kerta toisensa jälkeen...
Maira mullahan toi poika killui kyljissä kiinni siihen asti, kun vedet alkoi tihkumaan. Ja laskeutuikin vasta kunnolla salissa, joten yritä jaksaa :hug: ja toivottavasti teillä vauva päättää laskeutua pian
Mutta nyt taas herraa viihdyttämään. Nukkui onneksi tuossa melkein kolme tuntia, niin sain nimipippaloihin kutsuja väännettyä rauhassa. Mä kun en aio poikaa kastaa niin vietetään vaan jotku kakku ja kahvi-kestit
Möhvi ja Seán 3vko 1pvä
Maira mullahan toi poika killui kyljissä kiinni siihen asti, kun vedet alkoi tihkumaan. Ja laskeutuikin vasta kunnolla salissa, joten yritä jaksaa :hug: ja toivottavasti teillä vauva päättää laskeutua pian
Mutta nyt taas herraa viihdyttämään. Nukkui onneksi tuossa melkein kolme tuntia, niin sain nimipippaloihin kutsuja väännettyä rauhassa. Mä kun en aio poikaa kastaa niin vietetään vaan jotku kakku ja kahvi-kestit
Möhvi ja Seán 3vko 1pvä