Hakutulokset

  1. L

    Polly pocketin pukeminen vaikeaa!

    Tietääkö kukaan, miten noita Polly Pockettejen vaatteita saa helpommin päälle? Aluksi ne olivat liukkaita ja sujahtivat hyvin päälle, nyt vaatteista on hävinnyt luistavuus. Kuusi- ja neljä-vuotiaat eivät saa niitä enää puettua ja nyt äiti joutuu nyhräämään ruuanlaiton lomassa pollya toisensa...
  2. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Joulukuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Voimia Daskin perheelle! Mahtaa olla todella rankkaa! Koittakaa jaksaa! Toivottavasti Lotta paranee pian! Liisalla on kova syskä ja nuha, rasittaa jo valmiiksi tuleva yö, kun en tiedä, tuleeko nukkumisesta mitään (mun nukkumisesta) Liisa on tosi vähän vielä hereillä, jaksaa valvoa vain...
  3. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Joulukuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Meillä tutti on suussa aina kun mennään nukkumaan. Käytän edelleen tosi paljon kantoliinaa. Liisa nukkuu neljään viiteen vaunuissa ja on vain hetken hereillä päivän aikana, musta nukkuu edelleen tosi paljon. Iltaisin ottaa ehkä kolmet vajaan tunnin unet kantoliinassa ja nukahtaa liinaan heti kun...
  4. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Meilläkin oli viime sunnuntaina ristiäiset ja vauveli sai nimekseen Liisa Ilona Illusia. Mukavasti meni, mutta aika väsynyt olin juhlien jälkeen. Liisa on jo ensi viikolla 8 vkoa eli vauhdilla on viikot vierineet. Daskille toivottaisin kovasti voimia rankan tilanteen vuoksi. Kyllä tuossa on...
  5. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Mekin käytiin tänään neuvolassa 6vkon ja 2 pvän ikäisenä: Painoa oli 5200(3555) ja pituutta 60,2cm (52cm) Pitkä tyttö:) Aika rumbaa on arki ollut, meillä on isänpäivänä ristiäiset ja miehellä vielä kipsi jalassa kaksi viikkoa. Seksiä ollaan sen kanssa pari kertaa kokeiltu, aikas eksoottista:)...
  6. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Hei kaikille! Kiva lukea juttujanne, mutten juuri ehdi kirjoittelemaan, niin kiirettä arki nyt on :) Miehellä edelleen kipsi jalassa vielä 4vkoa, joten kotona on neljä hoidokkia:) On sentään kotona seurana, eli tämä aikahan on aika ainutlaatuista. Liisa-vauvamme voi hyvin, eilen tuli 4 vkoa...
  7. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Primroselle vaan nopeasti vastaan, jos asia on vielä ajankohtainen, että pukamiin sai tosin kylläkin reseptillä, Neoproct voide ja erikseen Neoproct combi, jossa voide ja suppoja. Voiteessa on antibioottia ja puuduttavaa ainetta. Ehkä voisit saada lääkäriltä puhelinreseptilläkin suoraan...
  8. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Kiitokset tsempeistä! Tänään oli jo parempi päivä:) Kyllä vaan on rankkaa silti ollut... Mies meni pelaamaan jalkapalloa ja akillejänne katkesi, tuli kipsi jalassa kotiin, ja on 8 viikkoa sairaslomalla. En vielä tiedä, onko hyvä vai huono: On mun seurana olohuoneessa seuraavat 8 vkoa, mutta...
  9. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Hei! Te näytätte jo toipuneen hyvin ja elätte jo täysillä vauva-arkea. Itse kun olen tälläinen tuore tapaus, niin pakko valittaa vaivojansa. Yritän jatkossa päästä kiinni aiheisiinne. Synnytyksestä on 3vrk ja oon ihan junan alle jäänyt. Kauheat kipeät peräpukamat tuli uudelleen synnytyksessä...
  10. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Hei! Kotiuduin tänään Liisan kanssa, joka 2vrk vanha. Laitoin synnytyskertomuksen odotuspuolelle. Olisin vaan pikaisesti kysynyt, kun täälllä valvoskelen, että onko kellään ollut baby bluesin oireita? Mä oon tähän asti ollut ihan euforinen, mutta nyt kotona mulla on sietämättömän haikea ja...
  11. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Liisa-tyttömme syntyi 2 vrk sitten 28.9. klo 6.06 Naistenklinikalla. Painoa oli 3555g ja pituutta 52cm. Rv oli 41+2! Mulla tosiaan alkoi ma iltana aika laimeat mutta säännölliset supistukset. Klo 1.20 luulin, että lapsivedet meni, kuten kirjoitinkin ja sen jälkeen tuli kovempia selässä...
  12. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea matkaan, dask! Mulla meni äsken vedet supistustaon jälkeen, kun yritin nukkua. Kuului pieni poks, kiisin vessaan ja jeps, mikä helpotus!!!! Katsotaan, miten homma etenee, mut ulos on tulossa! Liisa
  13. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea Lätäkkö! Liikuttava synnytyskertomus! Kaikkea hyvää teille, nauttikaa ihanista päivistä! Mulla on klo 20 alkaen supistellut säännöllisesti 10min välein ja hieman tiheämminkin. Ehkä jopa kivuliaasti. Yritin nukkua, mut ei onnistu. Katellaan, miten yö jatkuu, en voi uskoa todeksi, jos tää...
  14. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea Vicho! Ihanaa nähdä tuo 41+3, että silloinkin joku syntyy! :) Mulla on se yliaikakontrolli 41+4 enkä ihan helposti lähde sieltä pois ilman käynnistystä! Jonskelle tsemppiä huomiseen! EIkö ole taivas, kun pääsee tuonne asti! Tsemppiä Sannimarja! Mulla sama l.a. ku sulla niin eläydyn...
  15. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Kiitos dask! Täällä ollaan yhtenä kappaleena, yö meni huomattavasti paremmin:) Ilalla tuli kokonaista kaksi napakkaa supistusta! Siinäpä se! Jatketaan harjoituksia! Tsemppiä kaikille! Liisa
  16. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Kiitos synnytyskertomuksista! Soitin klo 5 äitipolin päivystykseen, ja itkin vaan puhelimeen, kun en ollut nukkunut ja olin niin poikki ja huolissani. Olin sitten aamun siellä käyrillä ja ultrassa. Kaikki hyvin! Vauva koko ultrassa 3.8kg, mutta käteen hieman pienempi, lapsivettä tarpeeksi...
  17. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Täällä taas valvotaan! Oon niin poikki ja huolissani ja kypsä, kun mitään ei tapahdu, että taidan aamulla soittaa polille, jos pääsis näytille. En jaksa kohta enää synnyttää, jos vielä montakin päivää stressaan ja valvon! Raskaus on mennyt tosi hyvin, niin olisin toivonut vähän toisenlaista...
  18. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Mulla on, Unikeiju, noita samoja hikoilukohtauksia, jos vaikka tarkottais jotain.... Eilen illalla ja joitakin aamulla oli toiveikkaita suppareita, jotka loppu päiväks ja nyt taas kiristää. Levottomuus on huipussaan, en pysty keskittymään mihinkään... Tytöt jäi vaihteeksi mummilaan yökylään, jos...
  19. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Epeti, muakin varoiteltiin tuosta ylävatsakivusta viime käynnillä! Ihmettelin, voiko se raskausmyrkytys tulla vielä yliajallakin, mutta kai se voi. Mulla on ma aamuna neuvola, mut yliaikaiskontrollia ei ole vielä tiedossa. En jaksa enää loppuviikkoon. Mua alko eilen illalla supistella ja...
  20. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Kiitos, Jonspe, linkistä ! Kaikkea sitä tehdäänkin, kuulostaa kyllä varmaan ihan toimivalta! Marza, voisiko ajatella, että riittävä kipulääkitys ja tuki on kyllä saatavilla! Ootko aiemmin saanut epiduraalin ja ilokaasua tai puudutuksia? Mä muistan ed. synnytyksestä pari sietämätöntä hetkeä...

Yhteistyössä