Hakutulokset

  1. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Tohon edelliseen, mulla näköjään jostain syystä tupsahtelee tekstiin ylimääräisiä kysymysmerkkejä. Tuo viimeinen jatketaan odotusta? näyttää kohtalaisen kornilta - ei kai tässä mitään kysytä! :)
  2. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea Menninkäistytölle ja Mirotille!Ja muillekin synnyttäneille! Kyllä oma vuoro jonossa toivottavasti lähenee, kun tekin ootte jo synnyttäneet? Naureskelin, Mirot, tuota viereisen huoneen luomusynnyttäjää! Mäkin muistan aiemmista synnytyksistä, että oli aika kamalaa kuunnella muiden salien...
  3. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Jonspe, on muuten aika hyvä alennus Ticketin haalareissa, kun kävin äsken tytön kanssa Jesper&Juniorissa kokeilemassa Ticketin samainen pinkki haalari maksoi 159eu!!!! Harmi, että olivat tosiaan loppuneet, kun äitini yritti alennuskupongillansa tilata... En nyt nähnyt Elloksen oikeaa hintaa...
  4. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Jonspe, oliko sulla joku oma alennus Elloksen Ticketin haalariin? oon katsonut sitä kaupassa 4-vuotiaallemme. En nyt löytänyt Elloksen sivuilta mitään tarjousta. Olen samaa mieltä, että rahaa kuluu varsinkin tuonl.a.n ohituksen jälkeen tuplasti, kun lohduttelen itseäni ja palkitsen...
  5. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea taas kaikille vauvautuneille! Synnytyskertomuksia on todella ihana lukea, vaikkei niitä kerkeä kommentoimaankaan! Gwenhwyfarin synnytyskertomuksessa tuo epiduraalin saamattomuus on suurin pelkoni! Aiotko antaa palautetta? Lätäkölle tsemppiä, vaikka ilmeisesti mielialasi jo paranikin...
  6. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea Ennielle vauvasta! Vuositko paljon, kun on noin heikko olo? Täällä kökitään! Nukuin viime yönä varmaan 10 minuuttia... ei vaan saanut unta, ja sitten alko taas närästää, söin kolme Gavisconia yön aikana, taitaa taas paketti loppua. Lisäksi nenä on ruvennut menemään uudelleen tukkoon...
  7. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea[B] Vetkulle[/B ja perheelle]! Täällä ollaan, ei saa nukuttua, ei supistele, ei mitään oireita! Muistan kyllä ed kerrasta, kun meni 40+6, et oli elämäni pisimmät päivät! Koitan vaan nyt hitaasti kitua... Onneks toi ajankulu ei ole mun fiiliksestä kiinni, pysähtyis varmaan koko...
  8. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Lennilokinpojalle Onnea huomiselle! Eikö ole ihanaa tietää piinan päättyvän huomenna! Mulla ei tänään mitään oireita, ei suppareita. Oon vaan onnellinen, et tääkin päivämäärä on vihdoin saavutettu. Kyllä nää päivät tästä yksitellen vaan menee... Ajatelkaa mikä mieletön matka on kuljettu...
  9. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Sadie, eiköhän tuo ole menoa, kun viikkojakin on noin paljon! Muillekin tehokkaita supistuksia toivottelen! Tänään POKS,POKS,POKS!!! JEEE!!! Aika toiveikas olo vaihteeksi, vaikka pe ja la aika toivottoman tuntuisia, niin se mieliala vaihtelee.... Täytyy nyt vaan tosiaan keksiä jotain muuta...
  10. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea Smurffille ja Laralle! Ihanaa, että olette jo päässeet synnyttämään ja saaneet vauvat kainaloon! Kiiran kokemus kuulosti hurjalta! Täytyi heti tarkistaa synnytyssairaala=) Hermot alkaa mennä! Tuntuu, että voimat loppuu, kun psyykkaa itseään, että hyvin tää sujuu ja kyllä tätä vielä...
  11. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea Angel Eyes ja Säihkis! Ihana kuva! Onnea muillekin taas vauvan kainaloon saaneille! Laralle tsempit, on jo varmaan syntynytkin!? Missä tosiaan Menninkäistyttö on? Toivottavasti synnyttämässä! =) Täällä valvotaan... kurkku tuli ed.päivänä kipeäksi eikä huvittaisi nyt synnyttää...
  12. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Sannimarja, meilläkin tämä vauva iltasella puskee oikein todenteolla, vatsanahka vaan venyy, kun vauva tunkee peppua ja jalkoja. Kuten laitoin aiemminkin, liikkeet on muuttuneet jotenkin vahvoiksi ja teräviksi...Aamut ja aamupäivät onkin sitten todella rauhallisia. Aika monta yötä mennyt...
  13. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Pakko käydä täällä vähän kurkkimassa omaa tulevaisuuttansa:) vaikka odotuspuolella vielä tiukasti oonkin! Ihanalta teidän vauva-arki kuulostaa! Uskomatonta, Poni, että olet jo ollut ratsastamassa! Olisi myös kiva nähdä, Miia, arkeanne, miten se seitsemän lapsen kanssa pyörii? Saisi vähän...
  14. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea taas kaikille jakautuneille! Aina sama fiilis, ettei itse ikinä pääse tuonne asti.... Tiinuliini,hyvä, kun saitte pastillin pois! Meillä meni keväällä pajunkissa nenään, ja sitä ei sitten millään saanut kaivamalla pois. Tyttö alkoi aivastelemaan, niin tukin hetken mielijohteesta toisen...
  15. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea kaikille vauvansa jo syliin saaneille! Olen kyllä kade! Endotar, synnytyskertomuksesi kuulosti tosi seesteiseltä! Menisipä itsellä yhtä nätisti! En kyllä sitä kipua tuolla tavalla hallitse! Miten kaikki l.a.:n jo ohittaneet tällä palstalla ovat noin rauhallisia? EIkö ole hermot jo...
  16. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Kiitos, Shuri, synnytyskertomuksesta! Epiduraali ei sitten auttanut ponnistusvaiheessa? Parempi kun ei itse kauheasti mieti, mitä kohti ollaan menossa:) Mulla oli aika monta vuotta vanha imetystyyny, joka oli aika lötkö, tein pienen reiän ja katoin millä oli täytetty. Näytti olevan...
  17. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Ihanat sängyt, Yvi, vauvaa odottamassa! Hauska ajatella, että tälläkin palstalla varmaan sata pinnasänkyä ja hoitopöytää odottaa juuri nyt pieniä nyyttejänsä. Aika liikuttavaa! Liisa&Liisa
  18. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    ONnea matkaan Endotar! Mulla kävi viimeksi noin ja 4.5h lapsiveden menosta vauva olikin jo syntynyt! Omaa H-hetkeä odotellessa! Liisa&Liisa 38 poks! Jee! 19.9.
  19. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea kaikille, joilla uusi vauva sylissään! Meillä kävi eilen 8-viikkoinen suloinen tyttövauva! Tuntui aivan hullulta, kun tajusin, etten ole vuoteen nähnyt mitään vauvoja, ja että aivan kohta itsellä on samanlainen - miten sitä onkin nyt niin vaikea tajuta:) Kyläilyvauva oli kyllä todella...
  20. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Onnea [B]Seawind[B]ja muutkin vauvansa jo saaneet! Ihan kuin lukisi jostain täysin eri elämänvaiheesta, kun luin Ponin06 vauva-arkea, yhtäkkiä tuli mieleen,että itsekin on tuossa vaiheessa muutaman viikon kuluttua... Tuntuu, että välissä on vuoria:) Taitaa todelliset kituviikot olla...

Yhteistyössä