Hakutulokset

1. K

**Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

Enpä ole mitään kirjoitellut moneen kuukauteen, vaikka puhelimella lueskellut... Nyt oli pakko tulla ilmoitteleen, että se taitaa olla menoa nyt. Tai siis tänään ainakin. Nyt keskityn seuraamaan supistusten välejä. Noin kuutta minuuttia ja kipeämmiksi muuttuu... :)
  2. K

Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

Kävimme tänään np-ultrassa. Pikkuinen vastasi viikkoja :heart: ja veriseulan riskilukukin oli vain 1:4200. Köllötteli kaikessa rauhassa ja pienellä mahan taputtelulla ultraaja sai pikkuisen kuitenkin liikkeelle. Helpottunut olo, kun kaikki oli hyvin. Jotenkin ihan sanattomaksi vetää...
  3. K

Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

Kaikki viestit olen lukenut ja kaikkien iloissa ja suruissa elänyt mukana. Mutta luen puhelimella, kun olen saanut pojan nukahtamaan unille ja usein sitten olen niin väsynyt viestit kahlattuani, etten enää jaksa vastailla... Eilen oli ensimmäinen neuvola ja viikot 9+0. Kysyin, että voitaisko...
  4. K

Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

ihan ensimmäisenä 10kaks pahoitteluni... :hug: oireista Mua väsyttää ihan hirveästi. (jaksan seurailla palstaa, mutta kirjoittelu tuppaa tuntumaan liian voimiavievältä... :whistle:) Nukun kymmenen tunnin yöunet ja usein vielä vähintään kahden tunnin päikkärit pojan kanssa. Siltikin väsyttää...
  5. K

Tammikuun tuhisijat 2013

Ai niin, oireista vielä: Se mikä sai epäilemään, että todellakin olisin raskaana, oli hiivatulehdus. :laugh: Ja niinhän se oli, että bakteerikannalta oli mennyt pasmat sekaisin, kun joku majottui tuonne masuyksiöön. Keltakaneli
  6. K

Tammikuun tuhisijat 2013

Jospa nyt ehtisi kirjoittelemaan enemmän... :) Me odotetaan toista lastamme. Ensimmäistä yritettiin saada alulle yli vuoden verran, mutta sitten kuitenkin tärppäsi ihan luomuna, vaikka oltiin jo tutkimuksia suunniteltu. Nyt ehdimme "yrittää" viitisen kiertoa ja jo parit viimeiset menkat...
  7. K

Tammikuun tuhisijat 2013

pakkohan se on tänne uskaltautua. Tänä aamuna (kp30/27) en sentään testaillut, mutta kolmena aiempana. Ensin ovistikulla ja kun siinä näky viivaa, niin sitten täyty testata myös raskaustikulla (sofi) -viivanpaikka. Seuraavana päivänä haamu ja eilen sitten Apteekin omalla testillä ihan selkeä...
  8. K

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Enhän mä ehdi täällä käymään, joten mut saa poistaa listalta. Mulla on jo meneillään kp12 ja ovista odottelen tikulle näkyviin... Plussatuulia tänne! :whistle: :)
  9. K

Anu... :'( Sanaton :hug: :hug:
  10. K

Anulle hirmuisesti onnea! :flower: :D Ja kysymys: Mistä ootte tikkunne tilanneet?
  11. K

Tervehdys kaikille! :wave: Pakko se on myöntää. Hirveä vauvakuume. Tajusin sen nyt tästä älyttömästä harmituksesta, kun menkat alkoi. :'( Mitäs kaikkia tietoja tänne listalle kerättiinkään. Mun tiedot menis varmaan jotenkin näin: Keltakaneli..................poika...
  12. K

Joulukuiset 2010

Hitsit! Vihdoinkin poika oppi nukkumaan unia paikallaan olevissa vaunuissa ja täällä tapahtuu katoaminen... Oon lueskellut melkein päivittäin, mutta poika on "vaativa" eli seuraa täytyy olla koko ajan, ennen siis unienkin aikaan (vaunulenkki tai vieressä nukkua ja tassutella vähän väliä) niin ei...
  13. K

Joulukuiset 2010

Metsis tuosta uudesta raskaudesta. Sanottiin siis että lapsille tulisi ikäeroa kaksi vuotta, eli toista saisi alkaa yrittämään noin vuoden kuluttua... Lelukaari on nyt muutamana päivänä kelvannut pojalle hetkeksi viihdykkeeksi. Mutta vain hetkeksi. Silloinkin on mukava jos äiti matkii niiden...
  14. K

Joulukuiset 2010

Tervehdys ihan kaikille! Teillekin, jotka vain lueskelette, ettekä ehdi kirjoittamaan... ;) Niin minäkin yleensä. Nyt siirsin pojan vaunukoppaan nukkumaan aamu-unet, yleensä nukkuu sylissäni imetyksen jälkeen. Nytkin olin varautunut imettämään, kun pää siihen malliin hakeutui sivulle koko ajan...
  15. K

Joulukuiset 2010

Ilmottautuminen: 13.12.2010 - Keltakaneli - poika - 3670g, 52cm - 41+0 (6.12) Jos nyt ehtis alkaa palstaa hieman seuraamaan. On tuo imettäminen niin intensiivistä hommaa, että vie melkeinpä kaiken ajan. Tauoilla yrittää itse hieman syödä, nukkua ja ehtiä suihkuun... Viime yönä ilmeiseti...
  16. K

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

pikapikaa... Imetystä, imetystä ja imetystä. Niin että takapuoli on puuduksissa. Eipä tässä oikein muuta ehdi. Mutta on tuo poika vaan ihana! Danuli mä niin ymmärrän kuinka kaikki aika menee pikkuisen kanssa ja ehdoilla. Ja meillä on suht "helppo" ja rento tapaus tää jätkä... Omaa todella...
  17. K

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

Kiitos Sannuli! Hampiainenkin on saanut poikansa. Bongasin tuolta joulukuisten pinosta... poika 15.12 rv 41+0. Mitat 52cm ja 3850g. Pää 35 cm. Onnittelut Hampiainen! :heart: :flower: :heart: Keltakaneli & poika 1-vko
  18. K

Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

Meille syntyi poika 13.12 klo14:28. painoa 3670g, pituus 52cm ja pipo 37,5cm. :kiss: Tää vauva-arki on aivan ihanaa, vaikkakin unta kaipaisi enemmän... Tuun kertomaan synnytyskertomusta myöhemmin. Keltakaneli & poju 6pvää
  19. K

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

Mitäs Hampiaiselle? vai oonko vain unohtanut päivitellä syntymän... ajatukset ei oikein toimi, tai ainakaan pysy kasassa. Tuun kertomaan synnytyksestä, siis sektiosta, sitten uuteen pinoon, kunhan ehdin. Ja Taysista jäi tosi mukavat kokemukset. :)
  20. K

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

Voisiko joku ottaa päivitys vastuun? Itselläni ei tunnu nyt olevan siihen aikaa yhtään... :) Päivittäjä voisi aloittaa vaikka uuden ketjun eli * ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 ** Meille syntyi poika 13.12 klo14:28. painoa 3670g, pituus 52cm ja pipo 37,5cm. :kiss: Tää...

Yhteistyössä