Hakutulokset

1. T

*KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

Hei! Ollaan vasta muutettu Turkuun pohjanmaalta. Tyttö on neljä vuotta. Meillä on kaksi kissaa. Kavereita ei vielä oo oikeestaan ollenkaan täälläpäin ja olis mukava saada kavereita ja tehdä sit jotain yhdessä. =) Ottakaa reippaasti yhteyttä. Myös Kaarina/Piikkiö alueelta ottakaa yhteyttä. Sain...
  2. T

Äitejä Turun seudulta!

Me ollaan kans muuttamassa Kesäkuun alussa sinnepäin. Itse olen 28.v ja tyttö on 4.v.:)
  3. T

Kavereita Turusta 26v äidille ja kahdelle tytölle, miksei myös miehellenikin:)

Me ollaan muuttamassa sinne. Pistä mulle vistiä!:)
  4. T

turun seutua

Hei! Olen Turkuun kesäksi muuttava yhden lapsen 4.v yh äiti ja olisi mukava hieman tutustua etukäteen niin olisi joku kaveri sielläpäin valmiina! :) Olen 27 vuotias.
  5. T

Raahesta kavereita!

Minulla olisi ylimääräistä aikaa hyvinkin kaveerata!! :) PIstä vain viestiä tulemaan niin nähdään joku päivä!
  6. T

Ystäviä Turusta

Hei! Olen 27.v yksinhuoltaja äiti. Olemme tyttöni kanssa 4.v muuttamassa Turkuun kesäksi ja olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin. Minulla ei ole ollenkaan kavereita Turussa.

Yhteistyössä