Hakutulokset

  1. M

    Inseminaatio

    Meille kerrottiin nuo inssin onnistumisprosentit kun aloitettiin hoidot, ei ne kauhean korkeita kuitenkaan olleet. Ensimmäisellä kerralla luokkaa 20% ja siitä sitten madaltuvat. Kuka tietäisi? Ei meilläkään onnistunut toinen inssi, nega tuli viime viikolla :( Tänään kp5 löytyi (taas!!) liian...
  2. M

    Inseminaatio

    Kaarne toivottavasti logiikka pitää kutinsa :) Minulla oli ongelmia viime kierrossa Lugesteronin kanssa kun vuoto ei meinannut alkaa. Tänään kp9 kävin ultrassa ja siellä näkyi 20mm follikkeli. Lääkärin mukaan on mahdollista että Lugesteron siirtää joillain naisilla vuotoa, muttei ei...
  3. M

    Kilpirauhasarvot

    Meitä hoidetaan Felicitas-klinikalla ja sieltä resepti.
  4. M

    Kilpirauhasarvot

    Minä sain Thyroxin-lääkityksen arvolla TSH 2.5. En ollut edes huomannut että minulla olisi mitään oireita, mutta nykyään on selkeästi parempi olo kuin ennen.
  5. M

    Inseminaatio

    Sammale Meilläkin ihan sama juttu, inssin ajankohta aivan täydellinen. Ultrassa näkyi että ovulaatio oli juuri tapahtunut. Ja niin vai tuli negatiivinen tulos. Meitä varoitettiin että vuodessa minun ikäiseltäni naiselta irtoaa vain muutama hyvä munasolu vuodessa!! ja siksi pitää jaksaa...
  6. M

    Inseminaatio

    Jos ne molemmat olivat isoja niin eikö ne todennäköisesti molemmat irtoa kun irrotuspiikkikin on annettu?
  7. M

    Inseminaatio

    mariq mahtavaa että vasemmalle oli se follikkeli kasvanut! HaLLeBeRRy olen todella pahoillani :( Kävimme tänään klinikalla ja aluksi tämä lääkäri oli sitä mieltä että lugesteron ei pysty pitämään kuukautisvuotoa poissa näin montaa päivää?!? Aikansa laskeskeli päiviä inseminaatiosta ja...
  8. M

    Inseminaatio

    mariq peukkuja että onnistuu!
  9. M

    Inseminaatio

    Silloin kun oli tuo iso follikkeli oli kyseessä luonnollinen kierto. Vikanahan minulla on että hormoonit ovat vähän pielessä, ovulaatio tapahtuu, mutta todennäköisesti liian aikaisin, ja sellainen munasolu ei hedelmöity. No huomenna menen klinikalle vaikka vuoto ei ole vieläkään alkanut.
  10. M

    Inseminaatio

    Heipä hei kaikille! Minulle tehtiin ensimmäinen inseminaatio 10.2. ja tänään oli siis testi päivä. Negaa näytti ja aamulla luulin että kuukautisetkin alkoivat. Kuitenkin koko päivän on tullut vain pientä tuhruttelu vuotoa. Normaalisti turhua tulee vain tunti pari ennen kuin kunnon vuoto alkaa...

Yhteistyössä