Hakutulokset

  1. Paha päivä

    Nolo talo-ongelma: löysimme ihanan omakotitalon, mutta...

    Mitä helevataa on kenanmutu??
  2. Paha päivä

    Olen mennyt naimisiin, muuttanut okt:oon, hankkinut lapset ja autot, koska niin "kuuluu" tehdä (tilitystä)

    Kolmenkympin kriisiltä kuulostaa tämä. Muista kuitenkin, että moni muu tekisi melkein mitä vaan, että olisi kahden lapsen äiti ja kunnollisen miehen vaimo, asuisi ok-talossa ja omaisi kunnon työpaikan.
  3. Paha päivä

    Punastuminen ja sosiaalisten tilanteiden pelko

    Mä olen kova punastumaan. Yleensä tila, josta ei pääse pois ja jossa pitää kohdata muita ihmisiä ja keskustella tai edes esittää kuuntelevansa ja keskustelevansa, nostaa punan kasvoille. Ja se puna todellakin polttaa, jos minä huomaan sen niin taatusti huomaa kaikki muutkin. Puna leviää myös...
  4. Paha päivä

    Mikä kirja on nyt yöpöydällänne?

    Helena Sinervo: Kirjailijan talossa
  5. Paha päivä

    Käyttääkö teidän miehet tällaisia "lempinimiä"???

    Vaikea sanoa, kun en tunne miestäsi tai teidän välistä kemiaa, mutta jos omani laukoisi tuollaisia "lempinimiä" niin se ei olis hyvä ollenkaan.
  6. Paha päivä

    Harmittaa äitiyspakkaus 2010!

    Ne joilla on varaa arvostella äitiyspakkausta, ei oikeasti ole tarvetta saada sellaista. Ottakaa avustus mieluummin rahana, jos värit huolettaa.
  7. Paha päivä

    G: Minkä ikäisenä lapsesi ovat aloittaneet päivähoidon ja missä?

    2,5-vuotiaana päiväkotiin. Minusta oli ihan sopiva aika, ja poika on viihtynyt. Vertailun vuoksi, anoppi joutui aikoinaan jättämään lapsensa 2kk ikäisinä hoitoon, ns. vauvalaan. Ajat on muuttuneet... Silloin oli äitiysloma vaan 2-3 kuukautta.
  8. Paha päivä

    +++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

    Voi kurjuus, miimii! Olen kamalan pahoillani, tällaisia uutisia ei toivoisi kenellekään. Se, että lapsilla oli toisensa, on hyvin kaunis ajatus :hug: :hug: Sitten ylläpitäjälle asiaa... Ajattelin jäädä taustalle hillumaan. Kesä tuo tullessaan uusia työmahdollisuuksia ja päätettiin, että...
  9. Paha päivä

    +++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

    KS09, kuulostaapa oudolta tuo poksahdus :/ Olisi muuten hienoa, jos joissain tilanteissa voisi kurkistaa oman kehon sisään ja todeta omin silmin, mikä siellä milloinkin kurisee ja poksahtelee. Säästyis arvailemisilta ja turhilta huolilta! Tajusin äsken, että meille ei sitten tule vauvaa...
  10. Paha päivä

    omat lelut kerhoon?

    Meidän pojan päiväkotiryhmään on lupa viedä omia leluja, mutta rikkoontumisesta ja katoamisesta on varoitettu ja lelut on omalla vastuulla. Jos on huono aamu, oman lelun mukaanottaminen tekee lähtemisestä helpompaa, joten olen ollut tästä mahdollisuudesta ihan iloinen... Kyseessä on 1-2...
  11. Paha päivä

    +++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

    Onnea Unelmahöttö! :flower: Pääsiäinen sujui rauhallisesti, vuotoa vaan odottelen edelleen... Jo parina päivänä ollut side tai tamponi varalla. Alavatsalla on tuttuja tuntemuksia, polttelua lähinnä, joten luultavasti uusi kierto alkaa huomenna. Tai ylihuomenna. Tai yliylihuomenna...
  12. Paha päivä

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Heipä hei! Ajattelin taas kirjoitella, luin kyllä ensin muutaman sivun taaksepäin mitä teille muille kuuluu ;) Oon yrittänyt olla ajattelematta koko yritystä ja mielestäni melko hyvin tuloksin. Viime viikonloppuna join vähän viiniä ja pari saunasiideriäkin on tullut nautittua. En halua...
  13. Paha päivä

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Onnea miya ja AaVee! :flower:
  14. Paha päivä

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Onnea plussanneille ja KS09:lle iso halaus! Tulin ilmoittamaan, että vuoto alkoi tänään. Hieman yllätyin, mutta tällä mennään... Nyt siis kp 1/25-28.
  15. Paha päivä

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Hei! Olen uusi täällä ja ajattelin tunkea pinoonne mukaan =) Aivan kierron viimeisiä päiviä eletään, nyt on kp 25/25-28 ja saldona yksi nega raskaustesti kp 22. Olen varsinainen hätähousu! Ovulaation aikana oli paljonkin oireita, rinnat tuntui superraskailta, äklötti ja aloin epäillä...
  16. Paha päivä

    Gallup aikaisesta ovulaatiosta

    Onnea plussasta! :flower: =) Tikutitko oviksen vai päättelitkö vain? Jaa niin, vielä tulee yksi lisäkysymys mieleen: jos on näin aikainen ovulaatio, ehtiikö kunnon valkovuotoa ja ovislimaa edes tulla? Mulla ei ole nyt mitään tietoa valkovuodosta, vain silloin 8. kiertopäivän nurkilla...
  17. Paha päivä

    Gallup aikaisesta ovulaatiosta

    =) Vielä yksi lisäkysymys... Jos olette raskautuneet aikaisesta ovulaatiosta, oletteko myös plussanneet aikaisemmin?
  18. Paha päivä

    Gallup aikaisesta ovulaatiosta

    Onko kenelläkään kokemuksia aikaisesta ovulaatiosta? Mihin aikaa kierrosta olette yleensä raskautuneet, jos on ollut taipumusta tällaiseen? Entä kuinka pitkä kierto muuten on ollut? Pitääkö paikkansa, että jos kierto on lyhyt, ovulaatiokin on aikaisemmin? Oma kierto on tällä hetkellä...

Yhteistyössä