+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Heippa kaikille!
Mäkin hyppään taustalta tähän ketjuun. Meillä uusperhe johon kuuluu mun pojat (98&01) ja miehen tyttö(99) ja nyt siis ekaa yhteistä ollaan yritetty aktiivisesti tämä alkuvuosi. nyt menossa kp9/25-30.

pikaisesti hihkaisen pinoon, että mut ois saanu jo 3.3. siirtää sinne plussapinoon =) en jaksa ny selata taaksepäin et mainitsinko asiasta aikasemmin...

eli plussa varmistui 3.3. kp 27/28

plussatuulia teille kaikille ja minä koitan pitää pikkuiseni matkassa tällä kertaa perille asti =)

Heippa taas!
Mä en jaksa edes toivoa että olisin raskaana ku menkka olo mjo toista viikkoo ja nyt tuntuu että hetkenäminähyvänsä alkaa.. Apteekin testi edelleen nega..Ottakaa mut äkkiä pois plussanneista. Älkääkä ostako oikeesti sitä prediktoria....
Onnea Ezziina plussasta ja jos oli muitakin ilouutisen saaneita niin paljon onnea ja liimaa että pysyvät matkassa!!
Pahoittelut punaisesta pörriäisestä pistoksen johdosta!
Mun poika on 4:ttä päivää sairaalassa ja onneksi tänään pääsee magneettikuviin niin alkais selviään syyt!
Aika raskasta ollut, käydä töissä, hoitaa 3 lasta kotona ja yksi suruissaan sairaalassa, juosta siellä joka välissä.
On meillä naisilla kylla kestämistä näiden hormoonien kanssa. Mieheni sanoi että nää asiat ei oo meidän käsissä ja se oli niin lohduttavaa. Ihana ymmärrys ja me vaan toivotaan että jonain päivänä olisi se onnen päivä. Ollaan menossa kesällä naimisiin ja löydettiin meidän häätanssi, aivan ihana ja aina ku se soi mulle tulee kyyneleet onnesta!
Asiat on kuitenkin hyvin vaikkei vielä tärpännyt. Olo on vaan niin turvoksissa että alkais ne menkat niin helpottais.
Kivaa päivää kaikille!

Huomenta
Tön aikana alkoi vuotaa enemmänkin :( Jouduin siteeseen turvautua... Toivottavasti ei tuosta enää vuoto pahene, sillä silloin en voi kyllä tutkittavaksi huomenna mennä, toivottavasti lääkekuuri edes sen verta pitäisi. Eli nyt on kyllä jo varma, että kunhan lääkkeet lähtee estelemästä, hanat aukeaa kunnolla, ilman lääkkeitä ne olisivat jo auenneet, sen verta runsasta tuo vuoto jo on :( Voi prkl!

A-H
KS09 Pahoittelut :hug:

Ezziina Onnea plussasta! :)

Onnellinen x5 Naisen elämä on kyllä välillä ihan käsittämättömän raskasta :( Onneksi kuitenkin on tiedossa iloisia asioita, mitä odotella :)

ON: Meni viime yö vähän valvoessa taas :( Neiti heitti ihan ranttaliks ja valvoi 03-05 :headwall: Pikkusen meinaa väsyttää! Taas ku pääsin sanomasta, että yöt on parantuneet :/

Sit oon nyt muutaman edellisenä yönä nähny ihan käsittämättömiä painajaisia ja mulla on ollu tosi kylmä! Noita oireita en sentää voi kuvitella :D Lämmöt on ehkä himpun koholla (0,4 digimittarilla mitattuna). Miten voi olla ihminen näin sekasin, että kaikki muka olis raskausoireita? Ehkä sitä vaan toivoo sit NIIIIN paljon :)

torstai 11.3.2010

adora.........................kp39/28
piprane ema...............kp35/28...........32v.....3.lapsi.......yk8
wilkat..........................kp35/?
KS09...........................kp32/35?.........21v......2.lapsi........yk7
Sanelma.....................kp30/34?..........27v......2.lapsi
Coya...........................kp29/26-30?...............1.lapsi.......yk1?
AaVee.........................kp27/30(33)....27v......1.lapsi......yk15
Tinker Bell...................kp27/33..........26v......1.lapsi.......yk 3
Paha päivä.................kp27/25-28......25v.....2.lapsi.......yk 1
mamitus.....................kp24/27-29......26v......2.lapsi.......yk2
Onnellinen x5.............kp24/24-30.................5.lapsi.......yk1
Heathy.......................kp23/26-27..................2.lapsi.......yk3
A-H.............................kp21/27-28......22v......2.lapsi.......yk1
Mahdotontako............kp18/29........................................yk6
Viulu...........................kp17/28-30..................4.lapsi.......yk1
Nasukka82.................kp10/28-30......27v......2.lapsi.......yk8
Sarmiina.....................kp10/25-30..................3/4.lapsi
inspire........................kp6/31.........................1.lapsi
very important baby...kp6/28-31.......29v........................yk8
macy gray...................kp4/32-34.......29v.....2. lapsi.......yk5
babar.........................kp2/35...........30v........2.lapsi

TAUSTALLA
Aurella
icefairy
mahara
Agaetis
Piupula
Amf

PIINAILIJAT
Heathy....................................dpo11
KS09.......................................dpo11?

PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2

PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. .......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. ........kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. .......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. ........kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. ........kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. ........kp34/28
Auroora..............21.1. .......kp28/28-34

HayLina.............1.2. ..........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. ..........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78...........23.2. ........kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. .........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. .........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ...........kp26/32..........dpo10
piprane ema....3.3. ...........kp27/28
Sone................8.3. ...........kp36/30
Sanelma..........9.3. ...........kp28/34?........dpo13
Ezziina............10.3. .........kp22/28...........................................yk2

HAAMUILIJAT

Huomenta! Mulla on taas hämmentäviä kuulumisia. Lupasin itselleni, että en elättele toiveita enkä kuvittele oireita menkkojen alettua. Meinasin silti testata tänä aamuna (sain viimetipassa hillittyä itseni) ja syyt ovat seuraavat:
- Muniksia ja kohtua nippailee ihan samalla tavalla kuin ennen menkkoja. Mulla on jo kp4 menossa ja vuoto niin vähäistä, ettei tässä vaiheessa pitäisi tuntua mitään.
- Huimailee ja etoo kohtauksittaisesti. Nämä oireet saattavat olla metujen aiheuttamia.
- Närästää ajoittain vaikka koitan välttää sitä aiheuttavia syömisiä (jotka normaalisti eivät tosin juurikaan aiheuta, ainakaan kohtuudella syötynä ).
- Emättimessä ja alavatsalla tuntuu vihlaisuja.
- Paleltaa päivin ja öin. Nukuin taas kahden peiton alla ja lämmöt ovat hieman koholla, mutta kipeä en ole.
- Väsyttää kovasti. Univelkaakin tosin on.
- Mielialat heittelee. Hermostun herkästi ja olen itkeskellyt. Tunteet ovat pinnassa.
- Alaselkä kipuilee.
- Elohiiri pysyttelee sitkeästi silmässä ärsyttämässä.
- Tuntemukset rinnoissa ovat ennallaan eli niitä hetkittäin pakottaa ja nipistelee.

Seurailen vielä tilannetta ja asennoidun uuteen yritykseen menkkojen loputtua kokonaan. Jos testi alkaa vaikuttaa aiheelliselta, niin sitten teen sen. menkkoja edeltäneet viivanpaikat eivät vahvistuneet, joten tuskin tässä mistään raskaudesta on kysymys.

Kiitos tsemppaajille! :flower: Lapsen sairastaminen tosiaan vie voimia. Onneksi hän alkaa jo tervehtyä ja nukkuu pääasiassa omassa huoneessaan. Ikää on jo melkein kolme, joten vauva-ajan itkut eivät onneksi enää kiusaa. Maitoallergia on kyllä tuttu juttu meidänkin perheessä ja siitä päästiin eroon vasta muutama kuukausi sitten. Myös korvatulehduskierre koetteli perhettämme, joten jaksamissyistä lykkäsimme uuden raskauden yrittämistä. Tilanne on siis mulle erityisen kipeä, kun ehdin kauan kuumeilla ennen sopivaa tilannetta yritykselle ja sitten todettiinkin tuollainen asiaa vakeuttava oireyhtymä. :(

Sanelma > Onnea plussasta! :flower:

KS09 > Voi ei! Kyllä sua nyt koetellaan! :hug: Toivottavasti tutkimuksen kuitenkin voi tehdä ja saat asioita eteenpäin. Parempaa onnea seuraavaan yritykseen! Miten mä laitan sun tiedot?

babar > :hug: Monesko yritys teillä alkoi?

Ezziina > Onnea myös sinulle plussasta! Joko sinulla horminipitoisuus on noussut todella tehokkaasti (ehkä odotat kaksosia) tai sitten olet raskautunut jo aikaisemmin. Tee vaikka sellainen viikkonäytölinen testi tai pyydä neuvolasta lähete veritestiin, jossa määritetään hcg. =)

Sarmiina > Tervetuloa! =)

Onnellinen x5 > :hug: Hämmentävä tuo sinun tilanne. Toivottavasti siihen tulee selvyys ihan pian. Ymmärrän syysi testailla aikaisin, mutta silti sinun sijassasi malttaisin mieltäni jatkossa. Tuollainen on todella stressaavaa, joten vähemmällä pääsisit aloittamalla testaamisen hieman myöhemmin. Suosittelen myös käyttämään koko ajan samoja testejä, koska erilaisilla testaaminen antaa noinkin ristiriitaisia tuloksia. Tsemppiä ja plussatuulia!

A-H > Voimia! Toivotaan, että rauhalliset yöt palaavat pian.

VOI EI!! Tuli sellanen tunne, että haluan tehdä ton yhden raskaustestin vielä, ennen kun vuoto alkaa, ja koska tuloksen tiedän tein sen nyt päivällä 2h pidättelyn jälkeen. Ja siihen tuli haaleaakin haaleampi, mutta VÄRILLINEN viiva!!!
Ei olisi pitänyt :ashamed: Taasko tässä käy niin, että tärppi on käynyt, josta johtuu nämä oireet, mutta kiinnittyminen ei sitten olekaan onnistunut :'(
Miks mä olen tällanen, näin huono ja malttamaton???

Hei! Veritesti sama 2 eli nega.. ja niin mä ajattelinkin mutta nyt on hyvä olla ku tietää että ne menkat alkaa ja sitten tiedän myös sen että ei ole km kyseessä eikä kemiallinen joten tämä on normaalitilanne, ei sitä heti tartte tullakkaan rakaaksi ku miehen näkee :LOL:
Mua ei ees harmita koska se epävarmuus oli kauheeta ja nyt ku tietää niin ei tartte miettiä.
Helposti sinne veritestiin kyllä pääsee, suosittelen kaikille jotka epäilee...
Joo, testailin mun miehen takia niin aikaisin, tiedän että liian aikaisin, mutta ei se mun elämä pelkän raskauden miettimisessä menny eli ei stressannu mua pahemmin...ens kerralla en testaa ennen ku menkat oikeesti myöhässä. Nyt saan mun kierron pituuden selville noitten km:n jälkeen ku en oo tienny kiertooni....
Tsemppiä kaikille!!!
Ainiin soitin ja tein valituksen niistä testeistä ja olivat kiitollisia saamastaan palautteesta ja hyvittävät minulle tämän kärsimyksen tuotepakettina. Eli kaikille tiedoksi aina ku tulee väärä vastaus niin tieto valmistajalle.. eivät voi muuten tietää siitä.
Ihanaa ku on niin keväinen ilma...

Me9jabonus Mä en saa kuvaa, kun meillä on sisko kylässä koko viikon :( Mutta selvä värillinen viiva oli, vaikkakin hyvin haalea... Ja kyllä se vuoto on niin voimakasta tänään ollut, ettei mulle kyllä jäänyt toiveen rippeitä ollenkaan.
Onnellinen Onhan se hyvä, että tilanne ratkesi, harmi vaan että näin päin :hug:

Hei kaikille!
Ensin pahoittelut neganneille. Se on niin väärin... Iso hali :hug:
Ja isot onnittelut plussanneille. :heart: Kaiken maailman liimat ja tarrat lähettelen täältä.

ON: Eilen oli siirto. Niistä munasoluista sitten vain 5 loppujen lopuksi selvisi. Niistä 4 oli top alkioita ja se yksi ihan hilkkua vajaa top. Joten hyvät alkiot saatiin aikaiseksi. Yksi siirrettiin ja loput pakastettiin. Kun oltiin päästy Oulusta kotiin (matkaa n. 200 km) olin niin kipeä, että pääsin vain kontaten kulkemaan. Otin särkylääkkeen ja kävin suihkussa. Se helpotti. Hetkeksi. Parin tunnin päästä sain samanlaisen kipukohtauksen. Sit lähdettiinkin sairaalaan. Sielä selvis, et on lievä hyper. Kotiin vaan lepoa ja nesteytystä. Yön aikana kolme samanlaista järkyttävää kipu kohtausta ja takas tänä aamuna sairaalaan. Labroissa ei mitään hälyyttävää joten kotiin taas. Saikkua puolitoista viikkoa, lepoa ja nesteytystä. Toivottavasti niitä kipukohtauksia ei tuu enää. Muuten on ok olo. Luget aloitin tänään. Toivotaan, et alkio ottaa ja tarraa ihan perkuleen lujaa kiinni. Mieluiten saa päästää irti sit 9 kk päästä. =)

macygray kiitti vinkistä!
Kävin hakemassa Clearbluen digi-testin viikkonäytöllä ja tulos oli 3+ eli raskausviikkoja 5+ eli tod. näk. se 7. Eli ei se täti käynykkään sillon 15.päivä vaan se oli jotain kiinnitysvuotoa tai jotain muuta... Toisaalta kiva kun tää plussa tuli sit kuitenkin yllätyksenä! :) niin ja mg sun oireet on ihan samat kun mulla!!! plussatuulia sinne!!!

Kaikille plussanneille onnea jos en oo jo onnitellut!
Kaikille yrittäjille tsemppiä!! :heart:
Niin ja AaVee törmäillään tuol odotuspuolella eiks vaan! ;)

Siis kiitokset kaikille! siirtyilen tonne odotuspuolelle... ja toivottavasti pysynkin siellä aina loka-marraskuuhun saakka!

HEIPPA! :wave:

Ezziina Jees näin tehdään! Tuun parin viikon päästä! :D

Täällä vatsan turvotus on aikastalailla kova! :LOL: Aamulla taas yksi kova kipu kohtaus tunti siitä toinen mut pienempi. 400:lla särkylääkkeellä on kuitenki selvitty! PP 2 (kirjoitin eka kp vanhasta tottumuksesta :D ) eikä tietenkään vielä mitään tuntemuksia. Se on kyl jännä, et luget parantaa sitä vatsan kipuilua...

Ihanaa! Nytse täti tuli!!! 35 päivää km jälkeen. Pääsen juttelee tänne taas. <3 Pitäsköhän mulle nyt sit laitta kiertoyritykseks 1???

No eli kp 1/28-35 23v. 2.lapsi yk 1

Pahoitteluja tädin tulosta kaikille ja onnea plussanneille taas jos niitä nyt tullu vissiinki taas!

Ja kiertopäivä 1. Ihan uskomattomia noi valeraskaus oireet! Jos ne nyt loppuis kun täti tuli. Kaikkee sitä mielikuvutus teettää... Nyt yritän olla miettimättä koko vauva-asiaa ja tehdä kaikkee muuta...
Kp1/35 kolmas lapsi toiveissa ja yritystä alkaa 5kierto

Moikka kaikille "pitkästä" aikaa :)

Onnea Ezziina masunkasvatukseen! :flower:

Icefairy, onnea että pääset takaisin peliin mukaan :) Toivottavasti sulle pätee se, että eka kierto varhaisen km:n jälkeen on erittäin hedelmällinen ja tärppää nopeasti uudestaan.

wilkat, sanos muuta.. halaukset hankalaan päivään :hug:

AaVee, paljon tsemppiä piinapäiville! Onneks hyperi oli lievä ja helpottaa, hieno määrä alkioita teille kuitenkin tuli ja toivottavasti eka jää jo tiukasti kohtuun kiinni.

Oma napa, DPO 13: lämmöt erittäin korkealla mulle eli noin 37. Tissit todella kipeät, nännejä oikein pistelee ja nytkin vihloo todella lujaa. Nälkä aiempaa useammin. Häpyluuta vihlonut. Nenä tukossa, mutta räkää ei ole lainkaan edes onteloissa - eli kipeä en ole eikä tunnu siltä että olisin tulossakaan kipeäksi. Villejä unia edelleen. Pieni tippa vanhaa verta dpo 7. Eli olin eiliseen asti aikas varma että olen raskaana, sain jopa haaleaakin haaleemman viivanpaikkahaamun. Amerikkalaisella palstalla vastaavia testejä tehneet ovat väittäneet, että samana päivänä saanet tuollaisen tällä testillä, mutta selkeämmän viivan muilla.

[/img]

Mutta eilen dpo 12 tuli taas toistamiseen pikkuisen vanhaa verta pyyhkiessä. Seuraavalla vessareissulla sitä ei tullut, eikä kohdunsuulla enää ollut lainkaan verta. Normi valkkaria vaan tavallista reilummin. Outoo mulle, kun ei esikoisesta mitään kiinnittymisvuotoja ollut. Ilmeisesti jos sitä tulee, se on suht tavallista että saattaa tulla useammin kuin kerran. Mene ja tiedä.

Päätin jo, etten testaakaan huomenna vaikka miehen synttärit onkin - malttamaton mies myös ymmärsi että parempi odottaa että menkat on myöhässä. Jos sinne asti päästään, niin ehkä ti tai ke uutta testiä kehiin.. jännää! Vaikka vaikee uskoa et raskaana ees vois olla noiden tiputtelujen takia.

Mitä Onnelliselle muuten kuuluu, onko tätiä näkynyt?

Onpa täällä ollut hiljaista! Eilen en jaksanut päivittää, kun päivä sujahti iltaan niin nopeasti. Univajeeni on melkoinen enkä ole saanut sitä yhtään vajutettua. Tänään lupaan päivittää ja kommentoida. Jos ei kohta keskittymiskykyä löydä riittämiin, niin sitten illemmalla. On niin hieno sää, että nyt päivällä täytyy ulkoilla. :)

A-H
Tuun tänne taas purkamaan näitä oloja... Turhauttaa,ku ei mitään muuta pyöri päässä, ku että oonko raskaana vai en. Tänä aamuna malttamattomana tein testin, mut ei mitään! Toisaalta menkkojenki pitäs alkaa vasta ens keskiviikkona tai torstaina. Ekasta raskaudesta ku plussasin, niin sillon ku piti menkat alkaa, niin sain ihan haaleen haamun ja sit seuraavana aamuna haalea plussa, joten voiskohan olla, että näkys mahdollinen raskaus sit myöhemmin?

Oireita on kyllä ihan hyvin, sellaisiakin, joita en itse voi kuvitella :D Kamalat pitkät painajaiset kiusaa öisin, kylmä ja kuuma olo vaihtelee koko ajan, lämmöt himpun koholla, tissit kipeät, mahaan sattuu välillä, eilen aamulla alkoi kahvi oksettaa... Onhan noita, ärsyttää vaan, ku nuohan voi johtua ihan mistä vaan. EIhän tässä kyllä enää kovin montaa päivää ole sinner torstaille, kun saa asiaan sit jonkinmoista selkeyttä :) Toivotaan vaan parasta!

macy gray Mäkin ihmettelin, että onpas hiljasta, en jaksanu kyllä itsekkään eilen mitään kirjotella :) Toivottavasti saisit nukuttua nyt pian! :hug:

Heathy Ihan hyviä oireita sullakin :)

wilkat Harmi :( Ehkä sit tästä kierrosta tärppää :) Voi olla vaan vaikea olla asiaa ajattelematta, mulla ainakin mahdotonta :/

Onnitteluja plussanneille ja pahoitteluja tädin kohdanneille, jos en erikseen maininnut :) Täytyy häipyä, niin en ehdi enmpää kirjotella ;)

A-H Mulla vähän samat fiilikset... Lupasin, etten ajattele koko raskautta ennen kuin menkkojen oletettu alkupäivä on ohitettu, mutta mitäs minä teen taas kaiket päivät... Kuulostelen kroppaani ja malttamattomana odotan tikkuun pissaamista :D Ja A-H, kyllähän nyt voi käydä samoin kuin sun esikoisen raskausaikana eli plussa vahvistuu vähän myöhemmin. Ja tosiaan sullahan on testaamisen kannalta menkkojen alkuun vielä hyvin matkaa eli eipä tuo ihme, jos testit negaa täräyttelee :) Puhallan paljon plussaaaaaaa sulle täältä. Ja kaikille muille tietty myös!

Nyt siis menossa vasta kp 26/27-29 ja niin kuin aiemmin kirjoittelin, arvasin, etten malta odotella menkkojen oletettuun alkupäivään. Testailin siis eilen ja tänään (päiväpissasta) ja tuloksena oli hailakan hailakka haamu! Eilinen testi (clearblue) antoi vain yhden pisteen(!?) viivankohtaan ja tänään (Predictor) antoi jo hailakan haamun. Selkää kyllä jomottelee ja tissit "kuumottaa" välillä, muuten ei oo oireita. Eli voipi olla, että taas käy samoin kuin viime kierrossa eli kiinnittymisyritystä on ollut, mutta ei sitten kunnolla tärpännyt. Tosin viime kierrossa hailakka haamu muuttui seuraavana päivänä negaksi ja nyt taas viiva vähän vahvistui eiliseen verrattuna.

En silti vielä intoile vaan pelkään pahinta ja toivon tietty parasta. Ehkä maanantaihin mennessä selviää, vahvistuuko plussaksi vai ei. :whistle:

Pahoittelut tädin kohdanneille ja isot onnittelut plussanneille :flower:

Yhteistyössä