Gallup aikaisesta ovulaatiosta

Onko kenelläkään kokemuksia aikaisesta ovulaatiosta?

Mihin aikaa kierrosta olette yleensä raskautuneet, jos on ollut taipumusta tällaiseen? Entä kuinka pitkä kierto muuten on ollut? Pitääkö paikkansa, että jos kierto on lyhyt, ovulaatiokin on aikaisemmin?

Oma kierto on tällä hetkellä 24-25 päivää ja aavistelen, että tässä kierrossa ovulaatio olisi ollut jo 8. tai 9. kiertopäivä. Aika aikaisin mielestäni!

Toivottavasti saan vastauksia, asia todella askarruttaa mua.
Plussatuulia kaikille vauvaa toivoville ja yrittäville :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Paha päivä:
Alkuperäinen kirjoittaja Martta-kerttuli:
mulla on molemmat raskaudet saanu alkunsa heti kuukautisten loputtua.. silti mulla on kierto 32 päivää.
=)

Vielä yksi lisäkysymys... Jos olette raskautuneet aikaisesta ovulaatiosta, oletteko myös plussanneet aikaisemmin?
mä oon aina ollu sellainen matti myöhäinen raskaustestien kanssa että olen testaillut vasta kun kuukautiset olleet 2-3 päivää myöhässä. toisessa raskaudessa testasin vasta kun oli kuukautiset 2viikkoa myöhässä, tiesin jo oireista olevani raskaana joten en pitäny testiä niin kiireellisenä asiana. mut olis kyl mielenkiintoista tietää näkyiskö myös aikaisemmin testissä.
 
AnQ
Äh, yritin selittää omaa kiertoa mutta eipä siitä mitään tuu, eli päivämäärät kehiin! :D Kierto oli tasan 24 päivää.

17.11.2009, Viimeiset menkat alko
26.-27.11.2009, Ovistuntemuksia (kp 9-10)
12.12.2009, Plussa testiin, kp 25/24

Laskettu aika kierron mukaan olisi siis 20.8., ultran mukaan 18.8. Miulla siis on ollu "aikanen" ovis, luteaalivaihe kuitenkin aina on ollut about 14 päivää. Oon aina kironnut lyhyttä kiertoa, mut näissä hommissa siitä on oma etunsa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnQ:
Äh, yritin selittää omaa kiertoa mutta eipä siitä mitään tuu, eli päivämäärät kehiin! :D Kierto oli tasan 24 päivää.

17.11.2009, Viimeiset menkat alko
26.-27.11.2009, Ovistuntemuksia (kp 9-10)
12.12.2009, Plussa testiin, kp 25/24

Laskettu aika kierron mukaan olisi siis 20.8., ultran mukaan 18.8. Miulla siis on ollu "aikanen" ovis, luteaalivaihe kuitenkin aina on ollut about 14 päivää. Oon aina kironnut lyhyttä kiertoa, mut näissä hommissa siitä on oma etunsa ;)
Onnea plussasta! :flower: =)

Tikutitko oviksen vai päättelitkö vain? Jaa niin, vielä tulee yksi lisäkysymys mieleen: jos on näin aikainen ovulaatio, ehtiikö kunnon valkovuotoa ja ovislimaa edes tulla?

Mulla ei ole nyt mitään tietoa valkovuodosta, vain silloin 8. kiertopäivän nurkilla oli jotain ovisliman tapaista.

 
AnQ
Alkuperäinen kirjoittaja Paha päivä:
Alkuperäinen kirjoittaja AnQ:
Äh, yritin selittää omaa kiertoa mutta eipä siitä mitään tuu, eli päivämäärät kehiin! :D Kierto oli tasan 24 päivää.

17.11.2009, Viimeiset menkat alko
26.-27.11.2009, Ovistuntemuksia (kp 9-10)
12.12.2009, Plussa testiin, kp 25/24

Laskettu aika kierron mukaan olisi siis 20.8., ultran mukaan 18.8. Miulla siis on ollu "aikanen" ovis, luteaalivaihe kuitenkin aina on ollut about 14 päivää. Oon aina kironnut lyhyttä kiertoa, mut näissä hommissa siitä on oma etunsa ;)
Onnea plussasta! :flower: =)

Tikutitko oviksen vai päättelitkö vain? Jaa niin, vielä tulee yksi lisäkysymys mieleen: jos on näin aikainen ovulaatio, ehtiikö kunnon valkovuotoa ja ovislimaa edes tulla?

Mulla ei ole nyt mitään tietoa valkovuodosta, vain silloin 8. kiertopäivän nurkilla oli jotain ovisliman tapaista.
Kiitos!

Mie en tikuttanut, vaan päättelin siitä hitonmoisesta juilimisesta ja vuodosta, joka oli just oikein oppikirjamaista ovisvalkkaria :D Ei ilmeisesti kovin pahasti mennyt väärin, koska tärppi kävi.

En mie usko että oviksen aikainen ajankohta olis mitenkään huono juttu, enemmin mie oon just miettinyt sitä et se luteaalivaihe on varmasti jäänyt tarpeeks pitkäksi. En tiedä mikä sit on lyhyt luteaalivaihe ja kuinka paljon se sit vaikuttaa, mut jos ovis ois 24 päivän kierrossa kp 14, ois kai se sit liian lyhyt?
 

Yhteistyössä