lyhyt kierto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nallukka81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nallukka81

Uusi jäsen
12.02.2007
3
0
1
hei!
itselläni on kierron kanssa ollut aina ongelmia..välillä on ihan ok välilä taas lyhyt. Hormonaalista ehkäisyä emme ole pariin vuoteen käyttäneet. Nuo pituuden vaihtelut eivät sinällään ole aikaisemmin haitanneet, mutta nyt kun vauvasta olemme alkaneet haaveilemaan niin asiasta alkaa tulla ongelma.
Viime kierto oli 17pv sitä edellinen 21pv. Viime kierrossa ajattelin alkaa testaamaan ovista heti alkuunsa varmistaakseni tuleeko sitä ylipäänsä ollenkaan. Noh, bongasin oviksen kp3 :/ . Nyt kiinnostaisikin tietää onko täällä ketään jolla olisi ollut samanlaisia ongelmia kierron kanssa ja miten pian olet raskautunut? Aloitan terolutit ensi viikonloppuna kp15 siinä toivossa, että kohdun limakalvo paksuuntuisi ja mahdollistaisi alkion kiinnittymisen. Jos vauvaa ei näillä ns.kevyillä hoidoilla ala kuulumaan niin kai siirrymme mahd.pian clomeihin tms. Tosin nyt on vasta kolmas yrityskuukausi menossa, mutta kun aina on ollut jonkinlaisia kierto-ongelmia niin en haluisi viivytellä hoitoihin hakeutumista.
Mitäs olette mieltä siitä, että voiko ovulaatio tosiaankin tulla menkkojen aikaan? onko kellään mennyt kierto tutkitusti tuollein ihmeellisesti eli jo menkkojen aikaan tullut ovulaatio ja sitä rataa? Kiitos jo etukäteen ja plussaonnea kaikille!

mulla oli liian lyhyt kierto, heitteli 12!-22 pvn välillä, joskus oli jopa 25. sain primolutit tasaamaan kiertoa. kaksi paketillista söin ja hyvin tasaantui. mulle sanoi doctori että aivan liian lyhyt oli kierto raskautumiseen..

jepu jee, kiitti vastauksesta.Mä kävin gynellä ja sain terolutit, jotka aloitankin parin päivän päästä. Lääkäri ei oikein ottanut tätä mun ongelmaa tosissaan kun yritystä on suhteellisen vähän vasta takana ( 3kk) ja kierto välillä on pidempikin. Noh, liekkö stressi nyt kyseessä vai mikä on kun jatkuvasti vuotaa. Pitänee käydä uudestaan lekurilla jos ongelma ei ala korjaantua.

Jos on kenelläkään lisää kokemuksia asiasta niin olisin enemmän kuin kiitollinen lukemaan.. miten on loppujen lopuksi onnistunut?

juu ei mullakaan ottanut lääkäri todesta syksyllä. kolmannella kierrolla kun alkoi tiputtelu jo kp15 tienoilla.. soitin heti lääkärilleni joka nauroi mulle puhelimessa päin korvaa ja sanoi että "mittailehan aamulämpöjä, ihan normaalia on".. pari kiertoa jaksoin katsella sitä kunnes hakeuduin toiselle gynelle joka sitten määräsikin heti primot. myöhemmin kävin vielä uudestaan tarkastuksessa jossa havaittiin etten ovuloi luonnollisesti --> clomit.. noh, eipä nekään tehonneet joten lapsettomuushoidoissa ollaan. toivottavasti sulle ei ihan näin sentään käy. :)

Yhteistyössä