Hakutulokset

  1. N

    apua, besafe izi combi x3 niskatuki

    Hei Yritin nostaa meidän izi combi x3:n niskatukea niin se jousi lähti irti. Ei osais kukaan auttaa että mihin se jousi nyt laitetaan kiinni takaisin? Tuleekohan se siihen Harmaan väriseen osaan joka on kiinni siinä niskatuessa? Hjelp
  2. N

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Pitkästa aikaa tänne kirjoittelen. Lukemassa olen kyllä käynyt ahkerasti. Meille syntyi ystävänpäivänä pieni prinsessa. Pituutta oli 50cm ja painoa 2605g. Raskausviikkoja oli kasassa 40+6. Kotiin päästiin jo 4 päivän jälkeen ja nyt nautitaan vauva arjesta. Täytyy sanoa vinkiksi että minä...
  3. N

    Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

    Tömpsis :hug: Mua pelottaa. Tänään on np ultra. Tähän asti oon ollut hirveän luottavainen että kaikki on ok mut eilisen illan ja tänpäivän oon vaan miettinyt että mitäs jos kaikki ei olekkaan hyvin. Mulla on semmonen paha aavistus. Ehkä sen takia kun kaikki nyt jo tietää ja suunnittelevat...
  4. N

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Moi naiset. Tulin kurkkimaan mitä tänne kuuluu? Kuinka on kesä sujunut. Käyn aina kurkkimassa teidän kuulumisia täällä. Täällä häät ja häämatka meni hyvin. Ainoastaan viime ajat tullut sairastettua. Flunssaa, kuumetta ja nyt poskiontelontulehdus. Mä inhoon kipulääkkeitä ja nyt inhottaa tuplasti...
  5. N

    Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

    Helou naiset Pitkästä aikaa kirjottelen tänne kuulumisia. Häät meni hienosti ja häämatka Azoreille oli ihana. Tosin en suosittele delfiinisafaria raskaana olijoille. Delfiinien ja valaiden katsominen 12 paikkaisesta kumiveneestä Atlantin aalloissa oli liika. Olo oli melko huono puoli välissä...
  6. N

    Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

    Huomenta. Meillä oli eilen eka neuvola. Tosi mukava täti oli. Hirveesti sain kaikkea mukaan. Vau kirjan kustantamaa odotuspäiväkirjaa jo innolla eilen täyttelin. Saatiin mukaan myös dvd. Nyt on taas vähäks aikaa tekemistä kun lukee kaikki lappuset. Eilen käytiin myös yksityisellä...
  7. N

    Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

    Onnea Kilu :flower: Varmasti ihanaa plussata noin pitkän yrittämisen jälkeen. Neuvolaan voit juu soitella vaikka heti. Mä soitin vasta eilen kun meni hetken aikaa tottua ajatukseen että tää vihdoinkin on totta. Nauti olostasi äläkä turhia käy murehtimaan. Mulla iski plussauksen jälkeen onnen...
  8. N

    Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

    Sain ajan varattua. Ajan Kouvolaan terveystaloon varhaisultraan. Siellä suosittelivat että 7 viikkoa on täynnä muuten ei kuulemma ole mitään väliä. Viikon päästä ois niiskulla ultra. Otan miehenkin sinne mukaan joten toivotaan että hyviä uutisia tulee. Neuvolakin on samana päivänä. Joten jännä...
  9. N

    Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

    Nyt tulee purnausta. Miten helvetissä kymenlaaksossa ei suostuta tekemään varhaisultraa viikoilla 8?? Sano mulle virkailija ihanasti puhelimessa äsken että kyllä se sieltä pihalle tulee jos huonosti on käynyt!!!! Kyllä tuli helvetin hyvä mieli. Arvatkaa vaan itkenkö täällä silmät päästäni :'(...
  10. N

    Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

    Huomenta Täällä voidaan huonosti. Aamupalat pitää syödä kahteen kertaan kun ekat oksennan, sit ei voi jättää syömättäkään koska masa pitää mielettömän kovaa murinaa. Mahaa koskee päivittäin. Tuntuu ihan menkkakivuilta. Mä en oon vielä varannut varhaisultraa kun eivät tee ennen viikkoja 8-9...
  11. N

    Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

    Missah Kiitos vastauksesta, Mä tietty heti olin huolissani kun kaikki oireet hävis kerrasta. Rintojakaan ei enää koske mutta eiköhän ne sieltä taas ilmesty. Talventaika Me kysyttiin kerran asiaa linnanmäeltä ja oli laitteita mitä ei suositeltu mut joku muu varmaan tietää paremmin... Mua...
  12. N

    Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

    Huomenta. Täällä ei mitään uutta. Eilen hävisi kaikki raskausoireet taivaan tuuliin. Tähän asti on ollut tosi erilainen olo koko raskauden mutta eilen se hävisi. Sen jälkeen ei ollut alavatsakipuja tai muutakaan. Toisaalta hyvä että pelää pää paremmin mutta koko ajan pelkään että se oli...
  13. N

    Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

    Huomenta Täällä avattiin oksennusputki eilen. Kyllä on mukavaa. Kaksi kertaa päivällä oksensin. Koko aamun on ollut oksettava olo. Onneks en oo vielä oksentanut. Ihanaa kun meillä on häät heinäkuun alussa. Vähän pelottaa että mitä niistäkin tulee jos oksennan ja nyt oon niin väsynyt että en...
  14. N

    Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

    Nyt mun on pakko avautua tänne etten höyhennä ukkoa ihan atomeiks kun ovesta astuu sisään. Ukko lähti kavereiden kera juhlimaan klo 10 aamulla. soitti klo 5 että hetki menee vielä. Sen jälkeen ei oo kuulunut mitään. Enää ei vastaa ees puhelimeen. Mulla menee hermot!!! Tiedän jo ennakkoon että...
  15. N

    Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

    Huomenta naiset ja masuasukit :) Täällä ei edelläänkään ole suurempia oireita. Neuvolaan oon yrittänyt varata aikaa mutta ajanvaraus on auki vaan puolituntia päivässä ja mä oon aina sillon töissä. Eilen en päässyt ollenkaan läpi 15 minuutin aikana. Ärsyttävää. Siis voiko olla mahdollista...
  16. N

    Helmikuun hehkeät 2011

    Kärppänä heinälatoon. Kiitos vastauksesta. Pitää vaan yrittää malttaa odottaa ja olla huolehtimatta ja nauttia vaan siitä että ylipäätään tulin raskaaksi. Jotenkin vaan on niin vaikeeta kun oon malttamaton. Raskausaikakin tuntuu niin pitkältä. Kateellisena tuijotan muitten vauvamasuja...
  17. N

    Helmikuun hehkeät 2011

    Onnea plussanneille. Näyttihän tänne tulevan lisää esikoista odotteleviakin. Mä en ole uskaltanut soittaa vielä minnekkään neuvolaan kun jotenkin on semmonen olo että ei tää totta ole kuitenkaan. Oireita ei oikeastaan ole. Kai mun pitäs oksentaa jatkuvasti että mun tyhmään päähän menis että...
  18. N

    Helmikuun hehkeät 2011

    Tänään on väsyttänyt. Nukuin yhdet päikkäritkin kun en muuten pysy hereillä. Mietityttää kun teen semmosia yli 9 tunnin työpäiviä että kuinka hitossa oikein siellä jaksan olla. Sit kyselisin neuvoa teiltä kokeneimmilta. Kun väsyttää päivisin, kannattaako suosiolla nukkua vai lähteä vaikka...
  19. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Tulin kurkkimaan mitä tänne kuuluu ja kiittämään kaikkia onnitteluista. Tekis mieli kertoa jo häissä kaikille. Suunnittelin jo antavani tuleville isovanhemmille jotkut vauva aiheiset lahjat häissä. Sillon mentäis viikkoa 8-9 joten en tiedä vielä kerronko. Mieli kyllä tekisi ja tiedän että...
  20. N

    Helmikuun hehkeät 2011

    Mulle voi iäksi laittaa 25 ja synnytyspaikka on koks. Mä oon kauhulla lukenut netin keskustelu palstoja kaikesta mikä on kiellettyä. Kahvia olen juonut vajaan kupin päivässä. Nyt poden huonoa omaatuntoa jo siitä. Kuulemma voi lisätä keskenmenoriskiä. Sit erehdyin syömään lakuja. Nekin...

Yhteistyössä