Hakutulokset

  1. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Mut voi siirtää plussanneisiin. Testasin uudestaan digitaalisella testillä ja raskaanahan sitä ollaan. Sain vielä viikkonäyttötestin kaupanpäälle mutta sen säästän myöhemmäksi. Mä kiitän teitä kaikkia tuesta ja tsempistä ja toivotan teille kaikille paljon plussausonnea!!! Ikävä tulee teitä...
  2. N

    Helmikuun hehkeät 2011

    Meidän pikkunen nimettiin tikruksi sen perusteella että oon ostanut vauvalle jo etukäteen jotain vaatteita ja siellä on myös muutama tikru puku. Joten siitä tuli meidän pikku tikru. Mun täytyy kylllä vieläkin sanoa että en mä tätä usko vieläkään. Pakko varmaan hakea tänään kasa...
  3. N

    Helmikuun hehkeät 2011

    Äsken paljastin miehelle että meille tulee vauva, Ostin pienen punaisen sydänrasian jonne laitoin sisälle isin kulta tutin ja bodyn missä luki I <3 DAD ja pohjalle lapun jossa luki että raskaana 4+1.. ja kaikki päivämäärät mitä raskauslaskurista sain. Kyllä oli miehen ilme ihana kun oli ihan...
  4. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Just mietin että kehtaanko tänne enää kirjottaa kun muistin kuinka pahalta näitä muiden hehkutuksia tuntui lukea. Juuri annoin miehelle paketin missä oli isin kulta tutti ja bodyt jossa luki I <3 DAD ja pohjalla odotti lappu jossa luki että onnea, raskaana 4+1 ja raskauslaskurin antamat...
  5. N

    Helmikuun hehkeät 2011

    Mä taidan ihan varovasti tänne kirjoittaa. Tänään plussasin aamulla. kp ois nyt 31/28. Sunnuntaina testi näytti vielä negaa. En meinaa uskoa tätä. Laskettu aika ois 9.2.2011 ja viikkoja kasassa nyt 4+1 vaikka tätä on tosi vaikea vielä uskoa. Ekaa odotellaan joten kaikki on uutta. Testailen...
  6. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Ei tätä voi uskoa. Jotenkin on niin vaikeaa ajatella että mä oon raskaana. Toisaalta on jotenkin rauhallinen olo. Just väsään tässä tulevalle isille jotain pientä pakettia mihin laitan kirjeen ja kaikki vauvan tärkeät päivät jotka sain raskauslaskurista. Varmaan testaan vielä muutamana aamuna...
  7. N

    raskauden ensioireet

    Ekaa odotellaan. Tuntuu jotenkin tosi outoa ajatella että oon raskaana. Täytyy vielä testata muutamana aamuna että tän uskois.
  8. N

    raskauden ensioireet

    Ihan pakko on tänne kirjoittaa. Mä plussasin tänä aamuna kp30/28. Ei mulla mitään oireita ole ollut. Mahaa on pikkasen koskenut mun oon vaan masentuneena odottanut menkkoja. Mutta nyt näyttäisi että ne mahakivut johtuu raskaudesta.
  9. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Pidin hieman taukoa tästä palstailusta kun alkoi ahdistaa ja otin suunnattomasti stressiä kun ei onnistuta. Oon kyllä salaa käynyt täällä teitä lukemassa. Meillä on häät kuukauden kuluttua. Stressaa suunnattomasti ja pikkasen pelottaa että musta tulee rouva. Paljon on vielä järjestämättä ym...
  10. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Tuun taas valittaa teille. Alavatsaa koskee jatkuvasti, ei mitenkään paljoa mut koko ajan koskee. Eilen söin 2 särkylääkettä että pystyi töissä olee. pari päivää sitten kaula ilmaantu täyteen finnejä jotka on aivan sairaan kipeitä. Hatuttaa suuresti, Mieliala on maassa kun koskee ja naama...
  11. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    11.5. TOUKOKUU lillukkainen...................kp 101/19-33........................yk 3 Jessica-87...................kp 91/?................................yk 1 B881............................kp 83/30-40........................yk Elviir-a..........................kp...
  12. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Huomenta. Sartsa Super iso kiitos sinulle. Eilen oli kurja päivä mut tänään jo vähän parempi olo. Oon kovettanut itseni ja pitänyt tuskan sisälläni nämä 12 vuotta mutta nyt tuntuu että on aivan pakko vaan itkeä surua pois. Toivottavasti en karkoittanut teitä muita kävijöitä vuodatuksellani...
  13. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    10.5. TOUKOKUU lillukkainen...................kp 100/19-33........................yk 3 Jessica-87...................kp 90/?................................yk 1 B881............................kp 82/30-40........................yk Elviir-a..........................kp...
  14. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Mun on pakko avautua tänne. Äitienpäivä on mun kohdalla kurjaa aikaa. Minulla ei äitiä ole ollut 12 vuoteen. Jotenkin tuntuu että lapsena sitä vaan sopeutu mutta nyt tuntuu vaikealta. Tänään on tullut itkettyä paljon. Äidin haudalle vein itku kurkussa kukkia. Tuntuu että oma vauvakuume...
  15. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    9.5. TOUKOKUU lillukkainen...................kp 99/19-33........................yk 3 Jessica-87...................kp 89/?................................yk 1 B881............................kp 81/30-40........................yk Elviir-a..........................kp...
  16. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Juu, jos joku täällä on pönttö niin se on tää vähän hidas päivittäjä joka ei tajuu että noi sun tiedothan lukin tuolla jo. Laitoin sut nyt tonne listaan. Kiva kun tulet mukaamme kirjottelmaan :flower:
  17. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Ihanaa lauantaita naiset. Shih Pahoittelut tädistä. Päivitin tuota listaa. Ihanaa pääsette Turkkiin. Jos vaikka tekisitte lomavauvan. Pokemoni Toivottavasti täti ei tullut. Jospa tuo olisi kiinnittymisvuotoa? Tai sitten vaan kestää hetken että kierto tasaantuu. Muutes; mites noi mun...
  18. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    8.5. TOUKOKUU lillukkainen...................kp 98/19-33........................yk 3 Jessica-87...................kp 88/?................................yk 1 B881............................kp 80/30-40........................yk Elviir-a..........................kp...
  19. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Huomenta. Vähän järjestelin tuota listaa. Toivottavasti on nyt selkeämpi. Inger Tervetuloa porukkaan mukaan. Laittele tietojas jos tahdot että sut lisätään listalle. Sartsa :hug: Koeta jaksaa. Pidetään peukut pystyssä että lääkärit on oikeassa.
  20. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    7.5. TOUKOKUU lillukkainen...................kp 97/19-33........................yk 3 Jessica-87...................kp 87/?................................yk 1 B881............................kp 79/30-40........................yk Elviir-a..........................kp...

Yhteistyössä