raskauden ensioireet

Heippa,

kuinka aikaisessa vaiheessa teille on ilmennyt ensimmäiset oireet? vai ovatko ne tulleet vasta kuukautisten poisjäännin/positiivisen testituloksen jälkeen? Millaisia oireita teillä on ollut?

Kiitos jo etukäteen vastanneille!!! :)
 
onkovaikeeta
ekan kanssa vähän n. viikkoo ennen menkkojen poisjääntiä ja plussausta oli mahan turvotusta ja ilmavaivoja.. :ashamed: (sitä kyllä ihmettelin) ja sitten paria päivää ennen plussausta itkeskelin ja oli TOSI kylmä. Päivää ennen plussausta kävin kavereitten kanssa baarissa ja ihmettelin että kun housut kiristää.. seuraavana päivänä asia selvis. Silloin en kuumeillut tai miettinyt edes mitään oireita.. tsemppiä sulle! :heart:

niin ja onnee PALJON rokrok!!!!!
 
Ihan pakko on tänne kirjoittaa. Mä plussasin tänä aamuna kp30/28. Ei mulla mitään oireita ole ollut. Mahaa on pikkasen koskenut mun oon vaan masentuneena odottanut menkkoja. Mutta nyt näyttäisi että ne mahakivut johtuu raskaudesta.
 
onkovaikeeta
Onhan se ihan outoa, itekkin muistan, nyt on eka 7-vuotias ja jos nyt plussa tulee niin oon varmaan yhtä "pyörryksissä" kuin ekan kerran kun on aikaa menny niin paljon. Kyllä mä uskon että oot raskaana, en oo ikinä kuullu et testi näyttäis väärän plussan! Onnee vielä!
 
onnea rokrok ja niiskuliini :flower:

itellä on ollut ilmavaivoja :snotty: muutamana aamuna on myös ollut huono olo, tosin tänään ei tainnut olla. Muutaman kerran on masussa ja kyljessä tuntunut "kipu", mutta pahoin pelkään, että mä vaan kuvittelen nää oireet tai mieli tekee tepposia mulle enkä ookaan raskaana :/ mulla kp vasta vaiheessa 25/32-35. kuinka odottavan aika voi ollakaan näin pitkä, tahtoo jo testailemaan :headwall:
 

Yhteistyössä