Hakutulokset

  1. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Täälläpäs on paljon kirjoiteltu. Mulla kurvas täti paikalle eilen illalla. Mut merkkaan vasta tän päivän kp 1:seksi kun alko eilen niin myöhään. Nyt koetan ajatella positiivisesti että 2 viikkoa niin sit ois taas jo uus ovis. Yritän unohtaa nyt surkuttelevan asenteen ja keksiä kaikkea...
  2. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    6.5. TOUKOKUU lillukkainen...................kp 96/19-33........................yk 3 Jessica-87...................kp 86/?................................yk 1 B881............................kp 78/30-40........................yk Elviir-a..........................kp...
  3. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Tässä olis naisille päivityksiä. Meni vähän myöhäsempään tänään. Dreaming86 Ei oo tätiä näkynyt. Mahaa kyllä koskee joten eiköhän se sieltä kohta tule. Tää on kuitenkin vasta 2 luomukierto joten kierron pituus on vasta arvailun varassa. Sartsa83 Et saa poistua minnekkään takavasemmalle...
  4. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    5.5. TOUKOKUU lillukkainen...................kp 95/19-33........................yk 3 Jessica-87...................kp 85/?................................yk 1 B881............................kp 77/30-40........................yk Elviir-a..........................kp...
  5. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    [4.5. TOUKOKUU lillukkainen...................kp 94/19-33........................yk 3 Jessica-87...................kp 84/?................................yk 1 B881............................kp 76/30-40........................yk Elviir-a..........................kp...
  6. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Sartsa83 En mä ainakaan suutu. Mä jotenkin ajattelin että noi testit näyttäs varman tuloksen jo nyt. Aikasemmissa testeissä olin liian malttamaton. Meillä ei onneksi ole vauvan kanssa kiirettä kun tällä hetkellä täyttä hyöryä painaa häät päälle. Joten en mä niin harmissani ole kun saatto...
  7. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Voi Bloody :hug: Luinkin sun kirjotukset just tuolta toisesta pinosta. Toi on niin paska tilanne jos ukko ei halua. Mulla ukko kieltäyty sen yhden ainoan kerran oviksen aikana ja se kyllä hatuttaa suunnattomasti. Sen jälkeen ei kyllä seksiä tullut ainakaan viikkoon ukolle =) Nyt juteltiin...
  8. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Täällä testattiin nega tänään joten nyt vaan odotellaan tätiä. Sais tullakkin nopeesti niin ei tarttis kärvistellä.
  9. N

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    3.5. TOUKOKUU lillukkainen...................kp 93/19-33........................yk 3 Jessica-87...................kp 83/?................................yk 1 B881............................kp 75/30-40........................yk Elviir-a..........................kp...

Yhteistyössä