Hakutulokset

1. F

G: Ketkä ei piikityttäneet itteään tai lapsiaan?

En todellakaan antanu rokottaa ketään meijän perheestä!
  2. F

ellit - laske ihannepainosi

Mun pitäs ton mukaan saada 2,5kg lisää painoa :x Tällä hetkellä omistan erittäin löllyvän ison mahan ja karseen paksut sisäreidet.
  3. F

Jos puolisollasi olisi sovittu meno vk-loppuna ja sinun olisi tarkoitus jäädä kotiin kahden alle 2v:n kanssa, mutta

Mä olen sun kanssa ihan samaa mieltä! Noin pitkä aika 2 pienen lapsen kanssa selkävaivasena on ihan helvetillistä. Mitenhän mahtais mennä, jos tilanne olis toisin päin? Jos ite olisit lähössä noin pitkälle reissulle ja miehellä menisi selkä rikki? Olisiko mies valmis hoitamaan lapset tuskista...
  4. F

Jos puolisollasi olisi sovittu meno vk-loppuna ja sinun olisi tarkoitus jäädä kotiin kahden alle 2v:n kanssa, mutta

Mies jäisi kotiin tietysti. Voishan se harmittaa miestä, mutta eipä sille vois mitään :/ Oikesti kipeen selän kanssa ei lapsia nostella, edes niiden särkylääkeiden ja sitkeyden avulla!
  5. F

Harmittaa, kun lasta ei kiinnosta lainkaan....

Fiksu tyttö sulla =) Pitäis vaan itekin muistaa toi lause, kun seuraavan kerra taas tuskaillaan jonkun asian oppimisen kanssa!
  6. F

Harmittaa, kun lasta ei kiinnosta lainkaan....

Meillä oli viime kesänä sama tilanne. Poika oli menossa eskariin syksyllä ja mä koitin pakottaa ajamaan ilman apupyöriä. Istu kyllä aluks kyytiin ja pidin tarakasta kiinni ja koitettiin ajaa. Ei suostunu polkemaan. Koitettiin niin, että poika itekseen yritti ajaa, mutta kaatu koko ajan ja se oli...
  7. F

Kaupan alan lakosta... Jos ei kuulu liittoon niin eihän sellaiset saa lakkoillakaan?

No eipä tästä 1 päivän lakosta saa korvausta liitostakaan.
  8. F

Kaupan alan lakosta... Jos ei kuulu liittoon niin eihän sellaiset saa lakkoillakaan?

Meillä esimiehet sanoi, että liittoon kuulumattommilla on oikeus päättää ite tuleeko töihin vai ei.
  9. F

Miten voi estää karvojen sisäänkasvun?

Mulla kasvaa iso osa karvoista silleen, että ne on ihan selvästi näkyvissä, mutta niiden karvojen päällä on iho. Ne pitää sitten kaivaa sieltä ihon alta ylös, eli repiä iho rikki :x
  10. F

Enpä oo kuullukaan tämmösestä voiteesta. Pitääpä testata. Kiitos!
  11. F

Siis ihon kuorinta ennen karvojen poistoa vai? Oon yrittäny kuoria kyllä n 1-2 kertaa viikossa, mutta se ei oo tepsiny :( Ottaa vaan niin nuppiin, kun kesällä pakko pitää pitkii housuja, kun karvoja ei saa pysymään pois.
  12. F

Jaloista ja kainaloista siis kyse. Vahaan, vetelen epilaattorilla tai höylään, niin aina noi karvat kasvaa ihon alle :/ Onko mitään toimivaa konstia estää kipeet karvat ihon alla?
  13. F

Mistä saa lapsille naamiaisasuja?

Tämä se tais olla :wave: Kiitos!
  14. F

Mistä saa lapsille naamiaisasuja?

Viime vuonna tilasin jostain suht edullisesti, mutta en millään muista sitä kaupan nimeä :( Punanaamio se ei ollut, enkä Googlellakaan löydä!
  15. F

Poikalapset haastavampia kuin tyttölapset?

Meillä 2 tyttöä ja 1 poika. Ja kyllä täytyy sanoa, että nuorin tyttö on kaikkein haastavin. Vaikka poika aluksi tuntu villiltä tohon ekaan kilttiin tyttöön verrattuna, niin tää nuorin neiti on vielä mahottomampi. Vaikka aina sanotaan, että pojat on rajuja ja villejä, mutta kyllä ne tytötkin...
  16. F

miksi jätätte päiväunet pois jo 2-vuotiailta?

Yllä kirjotinkin, että toi mun, ilmeisesti epänormaali, 3v ei nuku ees tarhassa läheskään aina. Kyllä taitaa olla lepsu päiväkoti, kun eivät saa pentua nukkumaan :kieh:
  17. F

miksi jätätte päiväunet pois jo 2-vuotiailta?

Tervetuloa kattomaan meijän muksun touhua ;) No joo, on kyllä jo 3v, mutta sama tilanne ollu jo alle 2vuotiaasta asti. Tarhassa on sanottu, että ei läheskään joka päivä nukahda. Pyörii vaan sängyssään. Aamulla herätetään kuitenkin jo ennen klo 7. Sillon alle 2 v:nä, kun lopetti unien...

Yhteistyössä