Miten voi estää karvojen sisäänkasvun?

Tahvo
aina ku käyt suihkussa niin hiero kauttaaltaan sääret kuorintahanskoilla (perunanpesuhanskat ajaa saman asian ja on paljon halvemmat ;D ) ja päivittäin rasvaat ihan tavallisella kosteusvoiteella. Ainakin mulla pitää suurimman osan karvoista "esillä".

Siis ihon kuorinta ennen karvojen poistoa vai?
Oon yrittäny kuoria kyllä n 1-2 kertaa viikossa, mutta se ei oo tepsiny :(
Ottaa vaan niin nuppiin, kun kesällä pakko pitää pitkii housuja, kun karvoja ei saa pysymään pois.

vieras
Veetillä on sellainen voide noita sisäänkasvavia karvoja varten, joka on minulla tepsinyt. Taisi olla AHA-hapot vaikuttava aine siinä.
Kuorinta ei auttanut minullakaan tuohon, vaikka muuten onkin hyvä kuoria ihoa säännöllisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Veetillä on sellainen voide noita sisäänkasvavia karvoja varten, joka on minulla tepsinyt. Taisi olla AHA-hapot vaikuttava aine siinä.
Kuorinta ei auttanut minullakaan tuohon, vaikka muuten onkin hyvä kuoria ihoa säännöllisesti.
Enpä oo kuullukaan tämmösestä voiteesta. Pitääpä testata.
Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Miten karva voi kasvaa ihon alle? Nehän kasvaa ylös, eikä alaspäin?
Mulla kasvaa iso osa karvoista silleen, että ne on ihan selvästi näkyvissä, mutta niiden karvojen päällä on iho. Ne pitää sitten kaivaa sieltä ihon alta ylös, eli repiä iho rikki :x

Tahvo
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Miten karva voi kasvaa ihon alle? Nehän kasvaa ylös, eikä alaspäin?
Juurta myöten irtinypätty karva ei kasva semmosena järkkynä harjaksena takasin, vaan ohuena ja hentona, vähän niinku semmosena mitä käsivarsikarvat on (siis naisilla). Eihän se ihme oo, jos semmonen ei tuu nahasta läpi kun aattelee miten sitkee ihmisen iho kuitenkin loppupeleissä tolla alueella on.

Pitääpä ittekki kokeilla tota veetin voidetta...

Yhteistyössä