ap
loukkaisit selkäsi, etkä pytyisi nostelemaan lapsia, miten ratkaisisitte tilanteen? Meno siis sellainen, mihin mahdollisuus ehkä vasta ensi vuonna uudelleen.
Tarviiko tällaista sitten edes kysyä palstalta? Joko hommaatte jonkun auttamaan, tai mies peruu reissun. Ei kukaan palstalainen voi sun puolestasi kuntoasi tietää.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toinen lapsista kävelee, toinen on vasta "pikkuinen" (8kg) vauva, eikä siis osaa liikkua itse.
Tarvitsee kysyä, koska puolisoni mielestä olen määräilevä ja elämää rajoittava pirttihirmu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tarviiko tällaista sitten edes kysyä palstalta? Joko hommaatte jonkun auttamaan, tai mies peruu reissun. Ei kukaan palstalainen voi sun puolestasi kuntoasi tietää.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toinen lapsista kävelee, toinen on vasta "pikkuinen" (8kg) vauva, eikä siis osaa liikkua itse.
Mä olen sun kanssa ihan samaa mieltä! Noin pitkä aika 2 pienen lapsen kanssa selkävaivasena on ihan helvetillistä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tarvitsee kysyä, koska puolisoni mielestä olen määräilevä ja elämää rajoittava pirttihirmu.
Minusta hänen pitäisi jäädä kotiin, koska oli jo viimekuussakin viikon lomalla Euroopassa kaveriporukalla.
Todennäköisesti puoliso lähtee ja jään yksin lasten kanssa. Se miten selviän on vielä mysteeri.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mieheni tahtoisi jäädä kotiin, mutta minä pyytäisin äitini apuun tuoksi ajaksi, jotta mies edes joskus saisi aikaiseksi ottaa omaakin aikaa.
No miten teillä tehdään AP?
Puoliso ei edes terveenä hoida lapsia tuota aikaa... Hällä kärvähtää hermot muutamassa tunnissa.Alkuperäinen kirjoittaja FatCat:Mä olen sun kanssa ihan samaa mieltä! Noin pitkä aika 2 pienen lapsen kanssa selkävaivasena on ihan helvetillistä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tarvitsee kysyä, koska puolisoni mielestä olen määräilevä ja elämää rajoittava pirttihirmu.
Minusta hänen pitäisi jäädä kotiin, koska oli jo viimekuussakin viikon lomalla Euroopassa kaveriporukalla.
Mitenhän mahtais mennä, jos tilanne olis toisin päin? Jos ite olisit lähössä noin pitkälle reissulle ja miehellä menisi selkä rikki? Olisiko mies valmis hoitamaan lapset tuskista kärsien?
No ettei vaan näin olisikin ja sinua nyt vituttaa kun mies on "taas" lähdössä, ja hups, tuli selkä pipiks just pahimmoilleen. No älä huoli itsesi vuoksi, kipu varmaan menee ohi sopivasti maanantain aikana niin pääset sitten omiin rientoihisi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tarvitsee kysyä, koska puolisoni mielestä olen määräilevä ja elämää rajoittava pirttihirmu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tarviiko tällaista sitten edes kysyä palstalta? Joko hommaatte jonkun auttamaan, tai mies peruu reissun. Ei kukaan palstalainen voi sun puolestasi kuntoasi tietää.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toinen lapsista kävelee, toinen on vasta "pikkuinen" (8kg) vauva, eikä siis osaa liikkua itse.