Hakutulokset

  1. durasel

    Homeopaatti hoito??

    hei Olisin kysellyt teiltä jotka olette onnellisesti raskaana:flower:että,onko kellään kokemusta/tietoa homeopaattisesta hoidosta joka edes auttais raskaaksi tulemista ja alkion kiinnittymistä??:confused:
  2. durasel

    Alkion kiinnittymis häiriö..

    hei:wave: Onko kellään kokemusta/tietoa miten pystysi auttamaan kiinnittymistä kohtuun? Lekuri sanoi ettei ole mitään keinoa vahvistaa kohdun limakalvoa kiinnittymissessä. 3 alkuvaiheen km takana.Helposti tulen raskaaksi mutta ei jaksa kiinnittyä pysyvästi..:confused:
  3. durasel

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    hei Ei mulla taida ollaa aikaa enää palstailla:ashamed: uus vuorotyö ja puutarhatyöt vie mun ajan,joten mut voi poistaa kokonaan,kyllä varmaan tulen välillä lukemaan ja voipi se olla että kirjoitankin joskus.. Hyvää alkanutta kesää ja onnea kaikille saatte varmasti oman pienen käärön syliinne...
  4. durasel

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    heips.. Ihanan viileää vappua kaikille:popcorn: kroppa oli vaan sekasi viime vko.n tein testejä negaa tuli..mut nyt aamul bongasin ovislimat ja ne on hyödynnetty..:heart: Tervetuloa kaikille uusille tälle palstalle.Tää on hyvä palsta, täällä ketään ei tuomita mistään..:) :wave:
  5. durasel

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    hei Siis joo,mullekkin on ihmiset sanoneet että ei vaan ollut teidän aika ja luonto hoitaa vialliset pois ekan km jälkee ajattelin itsekkin noin mutta nyt kun on 3 takana en ajattele nii..mussa on joku häikkä ja mä haluun tietää mikä, aika tiukkaa saa vaatia että lekurikin ottais...
  6. durasel

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    hei Ovista odotellessa..eilistä ollut ihan ihme olo masussa..tosi hermostunut ja levoton ihan kun jännittäis jotain."perhoisia mahassa"tunne..eilen oli ihan hirvee panetus päällä(mulla)ja taas tänää:whistle:menkat loppu pe kesti aika lyhyen aikaan.. 4pvä.. tosin la tuli todella vähän vuotoo...
  7. durasel

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    hei Ajattelin jospa sitä tulis takas kuumeilee:attn: eli esikoisesta haaveilen km 3/10- 10/10(kemiallinen) -3/11 ikää on 34 kp 3/23-29 tänään kävin verikokeessa jossa katsotaan S-FSH oli koholla aikaisemmin otetussa testissä,kesäkuussa lekuri sit soittaa tuloksest ja jos siihen mennässä ei...
  8. durasel

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    Jep; ultras käyty uudestaan ja verikokeessa,keskenmeni tämäkin. 3 km vuoden sisällä hemmetti!!
  9. durasel

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    hei Joo,ei tää kauhee hauskaa ole:O tänää ollut aika kovat masu kivut,ja todella tummanpunaista vuotoo ,tulee lorahtaen,että kait se kesken on menossa:'( varasin torstaille taas gynen saa kattoo onks siel sillo viel mitää jälellä. Nyt paleltaa aika paljo,rintojen arkuus on vähentynyt,maha...
  10. durasel

    JOULUKUUN PIKKUTONTUT Maaliskuussa

    hei tulin tänne vähä vilkasee:xmas:olen tuolla keskenmeno puolella ollut,tänää kävin lekurissa kun tein plussan loppu vko.sta ja koko ajan on ollut vähän tuhrua pyyhkiessä,nyt alkoi vuoto,sen takia lekurissa kävin..ultras ja totes että raskaana olen pussukka on siellä missä pitää ollakkin..nyt...
  11. durasel

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    hei joo,lekurissa käyty,50 min lekuri myöhässä aikataulusta ja hinta oli 165.50 ja yllärinä se että olen RASKAANA ainakin vielä....ultrassa näkyi pussukka kohdussa,kaikua ei tietenkään vielä voi olla koska on niin alussa..Nyt vain odotellaan että jos ja kun vuoto loppuu,ni sit katsotaan...
  12. durasel

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    hei en muista hänen nimeään kuka sen teki,mutta jos hänet näkisin muistaisin heti.. menen tänään mehiläiseen gynelle,saa ultrata ja ottaa verikokeet,onneks on luottokortti..tummanpunaista vuotoa tulee,onneks ei ole kipuja,olen vain tosi väsy,heräsin klo 2 yöllä iha pirteenä enkä sen jälkee ole...
  13. durasel

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    jep,kesken meni tämäkin:kieh::headwall: ei 3 kerta toden sanonut...paska!!!
  14. durasel

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    hei SANMAR Siis joo,käytiin yhden kerran jossa sitten päätettiin että mesujen alettua käyn verikokeessa ja sen jälkeen olis oolut se kohdun ja munasarjojen tähystys,soitin tänää naikkariin ja nyt sit on ultra varattu 21.4 jos sinne asti päästään... vähän rusehtavaa vuotoo tulee,ei kuitenkaan...
  15. durasel

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    hei Taas täältä taustalta huhuilen:whistle: joo,olen tässä epäillyt että nyt olis flaksi käynyt,nooh olen tällä vko.lla tehnyt 2 aamupisusta r.testin eka oli tosi haalean haalea plussa,no eilen vihlas tosi kipeesti kohtuun ja ajattelin että nyt tais sit kuitenkii alkaa mensut,kävin vessassa ja...
  16. durasel

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    hei Aattelin tulla moikkaa vaikka taustalla olenkin:wave: Onnea [B]MUUTOKSELLE[B] tulee vähä myöhässä:whistle: Jep olen tässä nyt odotellut mensui viime kierto oli ihan outo,oli kp 21 ja nyt venyy näköjään pitkäks mikä on outoo ,ennen kaavintaa oli kp.t 24-28 välillä ja sen jälkee aika...
  17. durasel

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    hei Joo,lekurissa käyty,ei se tilanne onneks niin paha ollut kun ajattelin.. Ukolla hitaita kavereita ja mulla joku (en muista enää) hormoni aavistuksen viitearvon huonommalla puolella,laittoi lähetteen naistenklinikalle lapsettomuus hoitoon..siellä sitten tutkitaan tarkemmin..kutsua...
  18. durasel

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    hei onks kellään kokemusta sperman tuloksien tulkinnasta??ukon testi tulokset tuli kotiin ma mennään sitte gynelle juttelee siitä ja mun tuloksista.. siis eli. siittiöiden muoto otsakkeen alla on seuraavat luvut. normaaleja 0% epänormaaleja 100% epän.pää 100% epän.keskiosa 46%...
  19. durasel

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    hei tulin moikkaa :wave: en tiedä mitä tää nyt on,eilen tuli vuotoo kp 21!! ihan käsittämätöntä!!ei ole ikinä heittelehtinyt kierto noin ..ri´nnat toosiii arat,oliskohan se ollu kiinnittymisvuoto??nooh ei varmaan kannatta ihan viel innostuu:p
  20. durasel

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    hei Ajattelin että mut voi laittaa taustalle vähäks aikaa..keskityn painonpudotukseen,uudentyöpaikan etsimiseen ja neulomiseen..7.2 mennään kuulemaan "tuomio" niistä veritesteistä ja ukon simppojen toimivuudesta.. en jaksa kuumeilla,jotenkin alan hyväksymään sen ettemme ikinä saa omaa...

Yhteistyössä