JOULUKUUN PIKKUTONTUT Maaliskuussa

Aloitetaanhan tänne jo joulukuistenkin pino.

Itsellä toiveita on tänne siirtyä, kun haamut on testiin saatu.. Vielä kuitenkin jännätä saa koska menkat pitäs alkaa vasta 4 päivän päästä. NO TOIVOSSA ON HYVÄ ELÄÄ... :LOL:
Nyt, jos onnistuisi niin LA olisi 6.12- olispa hienoa saada baby sinä päivänä.
 
Mäkin voisin tulla tänne varovasti kattelee. Eilen ja tänään haaleen viivan testiin sain, menkat pitäis mullakin alkaa vasta sunnuntaina.. :ashamed: Lasketuksi ajaksi tulisi näiltä näkymin 5.12. Jos vaan tuo pikku-itu haluaa kyydissä pysyä. =)
 
Täällä tänään testattu myös selkeä haamu! Vähän sekavat tunteet on :rolleyes:. Jos kaikki mene hyvin niin 3.lapsi siis tulossa. Kuopus on tällä hetkellä 11kk ja vanhin 3v1kk. Eli kiirusta tulee olemaan..

Juu, ja hajut tökkineet jo muutaman päivän. Sen takia tänään jo testasin vaikka menkat olisi pitänyt alkaa vasta päivän-parin päästä...

Poppeliini LA 5.12 (?) Tays, 3.lapsi
 
Viimeksi muokattu:
hei
tulin tänne vähä vilkasee:xmas:eek:len tuolla keskenmeno puolella ollut,tänää kävin lekurissa kun tein plussan loppu vko.sta ja koko ajan on ollut vähän tuhrua pyyhkiessä,nyt alkoi vuoto,sen takia lekurissa kävin..ultras ja totes että raskaana olen pussukka on siellä missä pitää ollakkin..nyt vain odotetaan että miten vuodon käy,menkkamaisia tuntemuksia masussa,mut jos kaikki menee hyvin ni netti laskurin mukaa la olis 7.12-11.eipä sen enempää..
 
Hei vaan!

Teinpäs tuossa aamulla yllätysplussan ja hivuttaudun varovaisesti myös mukaan... Tämä tulokas on 3. ja edellinenkin on ihan vauva vielä (10kk) =)
Ja la:sta ei sitten hirveesti hajua, mutta veikkaan tätä joulukuun alkua...:D

Poppeliini vaikuttaa tutulta, ollaan ehkä vissiin oltu aiemminkin samassa ketjussa :D
 
Kylläpäs täällä on vielä hiljaista! :D Mulla on tänään kasassa huimat 4+0. Tänne olisi pikkukakkonen siis tulossa, esikoinen on päälle 2,5 vuotias.

Tillu79 Aioitko tehdä tästä "virallisen" joulukuisten listan? Vois tohon alkuun päivitellä liittyneitä. :)

p-i-b 4+0
 
plug-in-baby ja muut: ensi kuusta lähtien (sehän on jo perjantaina!) voisi tehdä ihan virallisen pinon. Kuukausittain kun varmasti taas vaihdetaan ketjua =) Jos joku on innokas väsäämään listan niin siitä vain, mutta voin myös minäkin siihen lähteä tällä(kin) kertaa.

garden oitaisko me kuumeitu noita edellisiä lapsukaisia samassa pinossa (keväällä/kesällä yrityksen aloittavat 2009)? kun sulla ilmeisesti nuorin touko- tai kesäkuinen ja mulla huhtikuinen, niin samassa odotuspinossa ei kai oltu...

Omassa olossa ei kovasti muutoksia vielä. Toisen testin tein ja siihenkin tuli kyllä selkeä viiva (ei voi lukea haamuksi). Oon testannut noilla prisman halpistesteillä tähän asti (1 vielä kaapissakin), mutta tänään kävin hakemassa apteekista testin. Viimeistään parin päivän sisälle sen teen, halpistestiin pissaan varmasti jo illalla =)

Poppeliini ja kolmas 4+0

*muoks* Ai niin, ostinhan mä tänään alennuksesta jo mama-liciouksen masunlämmittimen. Maksoi vain 5€, joten syksyn / alkutalven kelejä odotellessa :xmas:
 
Viimeksi muokattu:
ihanaa ihanaa,joulukuisille oma pino..:heart:
Meillä tulosa komas lapsi ja LA ois 2.12.2011..

nyt siis menossa 4+3

tänään ollut etovaa oloa,voi kyllä johtua ihan henkisistä paineista,saapi nähdä,ottaisin kyllä mielelläni muutaman oikean r-oireen ..:) tähän asti menty aika oireettomana..:) kai se tästä. vähän epätodellinen olo ja leijun pilvissä, tänäaamunakin metrolla matkustaessa olin pekkää hymyä,vastapäistä istujaa selkeesti ärsytti mun hyväntuulisuuteni...:D eka ja toka lapsi on 05 ja 06 syntyneet,poika ja tyttö..ihanaa saada nauttia erilailla vauva-ajasta kun ekat on jo isompia..:)
mites teillä muilla sisaruksen odottajilla,minkä-ikäisiä teidän muksut on?

masukuva rv 4+0
[/URL][/IMG]
 
huomenia,täällä yöllä tullut joku ihme kipukohtaus vatsan,mikä säikäytti inhottavasti,mutta auttoi kun kävi vessassa.

poppeliinijuu,kyllä tämä on tästä raskaudesta. olen erittäin hoikka mutta tämä on jo mones raskaus,ja mahaa turvottaa kovasti..:D yleensä on selainen littanana vaikka ei olekkaan vatsalihakset ihan kunnossa,nyt pomppasi kun plussa testin tein..hirveäasti ei töissä pysty salailemaan ellen rupea käyttämään yhtäkkiä jotain isoja collage paitoja,mikä ei kuuluu mun tyyliin,voi olla hassun näköistä mun päällä.
viikonloppuna saan noita pienikokoisia mammahousuja vihdoin joissa matala resori,voin alkaa käyttää niitä,kun housut ikävästi puristaa jo.
 
Poppeliini no niinpäs onkin.. :ashamed: Tää aika menee jotenkin niin hurjaa vauhtia, ettei itse meinaa pysyy perässä. Tosin nyt se varmaa näillä alkuviikoilla alkaa matelemaan.

EevaNilla on jo hyvänkokoinen masu! :heart:

Mulla on oireet alkanu tosi aikasin. Pahoinvointi, rintojenherkkyys, väsymys ja mielialanvaihtelut alkoi jo viimeviikon alussa. :confused: Mutta mitä voimakkaammat oireet on niin sitä onnellisempi oon, kun viimeksi meni kesken.
 
Pakko käydä välillä lukemassa ja toivomassa että pääsen tämän viikon aikana tänne.
Jollakin oli jo "pientä" turvotusta mahan koon puolesta :D Mulla kanssa yks tuttu erittäin hoikka ja sanoi että joutuu siirtymään mammahousuihin viimeistään rv 7 koska maha turpoaa alussa niin kamalan paljon..
Aika hurjaa.

Ihanaa että joulukuisiin on saatu jo mukavasti porukkaa, vetäkäähän mutkin tänne pian ;)
 
Kivaa kun tulee lisää odottajia =). Itse varasin hetki sitten ensimmäisen neuvola-ajan. Sain sen pojan 1v. käynnin yhteyteen. Sokerirasitukseen sain lähetteen (edellisessä raskaudessa siis oli rd) ja np-ultra-ajan. Ensimmäiset sokerimittauksetkin tein jo eilen ja tänään (täysin kunnossa =) ). Eiköhän tämä kohta alka todellistumaan enemmän itsellekin että paksuna taas ollaan :heart:.

Poppeliini ja kolmas 4+1
 
p-i-b mulla on kyllä harkinnassa alkuraskaudenultra. Kysyin neuvolasta että käytetäänkö siellä sitä (ikivanhaa) ultralaitetta ja terkka sanoi ettei tällä hetkellä ole lääkärissä sellaisia käyttäjiä =( Molemmista lapsista olen alkuraskaudessa käynyt, joten suurella todennäköisyydellä sellaisen nytkin varaan. Itse asiassa katsoin jo eilen että ainakin mehiläisessä olisi vapaita aikoja. Paljonko sulla maksaa ultra?
 

Yhteistyössä