Hakutulokset

  1. E

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Kiitos kaikille osaa ottaneille... :flower: :flower:
  2. E

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    mama-L, se käy hyvin.
  3. E

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Minä vetäydyn sitten takavasemmalle... Eilen aamulla tapahtui se, mitä koko alkuraskauden pelkäsin vähäisten oireiden takia. Runsas vuoto alkoi aamulla, ja iltapäivällä ultrassa lääkäri totesi "spontaanin keskenmenon" tapahtuneen. Illalla olin tositosi kipeä, mutta nyt on olo enää kuin...
  4. E

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Onko täällä ketään sellaista odottajaa, jolla EI ole pahoinvointia? Itselläni ei ole, ei niin yhtään. Voin syödä mitä vain (ja sitä plussauksen jälkeen kyllä on tullut tehtyä :)). Muiden oireista lukiessa ekakertalaisen mieltä on alkanut vaivata se, että oma olo on suht hyvä... Viime...
  5. E

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Olettepas kirjoittaneet ahkerasti, eilen en ehtinyt käymään täällä olleskaan ja monta sivua oli tullut tekstiä :) Kosmetiikasta: joo ei niitä kosmetiikkoja (shampoita tms) tarvi laittaa raskaaksi tultua vaihtoon :) Aikaisemmassa vastausviestissäni Kultasiivelle kirjoitin vain tuotteista...
  6. E

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Kultasiipi: mä oon kans pähkäillyt omien voiteiden ym. sopivuutta plussauksen jälkeen. Mä käytän pääasiassa luonnon/luomukosmetiikkaa (joilla muuten pillereiden poisjätöstä tulleet ihon ärtyilyt vähenivät huomattavasti). Sun kannattaa katsoa mitä eteerisiä öljyjä siinä sun voiteessa on, sillä...
  7. E

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Ja minäkin ilmoittaudun :wave: :) Viime viikonloppuna testi näytti plussaa, ja esikoista odottelen. Nyt meneillään on rv 5+1, LA 9.10. Synnäri tulee olemaan K-HKS. Tätä raskautta ehdittiin jo odottaa, ja nyt nyt tekisi mieli hihkua asiasta kaikille :) Ulospäin vieraammat taitavat...

Yhteistyössä