Hakutulokset

  1. V

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    :attn: sinulla on yksityisviesti!
  2. V

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hae jäsenyyttä kenguruuhun! Anni http://kenguruu.foorumit.fi Ohjeet jäseneksi pääsemisestä löytyy etusivulta. Lue ohjeet tarkoin, jotta rekisteröitymisesi onnistuisi sujuvasti. Lyhyesti kerrottuna toimit seuraavasti: 1. Lähetä pieni esittelysähköposti itsestäsi (+käyttämäsi nicki)...
  3. V

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    up :) Tapio ja Limei toivottavasti saitte kontaktin ja teidän välit synkkaa ja onnistutte saamaan toivomanne perhe.
  4. V

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei Tapio toivon että löydät jonkun joka haluaa lapsen kanssasi! Kuulostat aidolta hyvältä mieheltä ja olet nyt ottanut ensiaskel saadakseen oman lapsen. Luulisin kanssa että Setan kautta ehkä helpommin löytäisit jonkun, mutta miksi ei tämänkin palstan kutta, ainahan kannattaa yrittää. Onnea...
  5. V

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    :attn: Moni on kysynyt kerhosta, parasta aikaa sitä uudistetaan ja rakennamme keinon päästäkseen uusia sisään ja samalla turvata vanhojen jäsenien turvallisuutta. Tarkemmat ohjeet jäseneksi pääsy ilmestyy niin pian kun ne ovat valmiit - maltathan odottaa! :attn: Kivaa kun tällä palstalla on...
  6. V

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kevään aurinko, en oikeastaan jaksaisi laitta energiaa sinun viestiin mutta sen verran loukkaava oli että nyt kuitenkin sen teen. Ylipäätään että ketjun perusteella luokit meidät naiiviksi on hämmentävää, varsinkin kun aika paljon ketjun viestit viittaa siihen miten paljon asiaa on pohdiskellut...
  7. V

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    jep, kerhossa "nähdään" =)
  8. V

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    satumaa, minäkin olen vasta alkuvaiheessa. Ensikäynti oli tammikuun alussa. Sen jälkeen on otettu verikokeet ja tehty aukiolotutkimus (kaikki ok =) ) nyt pissin joka aamu tikulle ja odotan ovulaatioa... sen jälkeen vielä yksi verikoe. Ensi viikolla käyn psykologin luonna. Jos ovulaation kaa...
  9. V

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    satumaa onnea päätökseen =) ensitapaamisesta se sit konkreettisesti alkaa :D
  10. V

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    huomasin että olet jo vastannut viestiini :ashamed: kiitos nopeasta vastauksesta =)
  11. V

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    kiitos viestistäsi, lähetin vastauksen :)
  12. V

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei, löysin palstanne ja olen lukenut koko ilta... Olen alkuvaiheessa hoidossa ja on ollut ihanaa lukea muitten aiatuksia kun omassa päässänikin pyörii kaikenlaista. Olen siis yrittämässä saada lasta yksin, ja tammikuussa hakeuduin hoitoon. Verikokeet tehty ja aukiolotutkimus (kaikki ok =) )...

Yhteistyössä