Hakutulokset

  1. N

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Toukokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Mukavaa Vappupäivää, vaikkakin aika kurja sää ja meillä ainakin jää vapputorit sään takia väliin. Rakenneultrassa käytiin viikko sitten ja hyvältä siellä kaikki näytti. Sukupuolikin saatiin selville mutta pidetään se vielä toistaiseksi salaisuutena. Ja se suljettu palsta on edelleen...
  2. N

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Huhtikuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Ihanaa taas uusi kuukausi ja lähempänä laskettua aikaa! Laitan vielä tähänkin tiedon siitä suljetusta palstasta syyskuisille .Palstalla kirjoitellaan omilla oikeilla nimillä. Kiinnostuneet voivat laittaa viestiä tätä kautta tai sähköpostia osoitteeseen syysmasut2010@gmail.com , niin poimin...
  3. N

    Pääkaupunkiseutu /iltahuvit, tanssia, karaokea???!!!

    Satumaa ihan keskustassa. Karaokea löytyy ja kyllä siellä porukka tanssiikin. Jones kaisaniemessä, aika pieni mutta kiva. Mites vieläkö Pataässä on toiminnassa, sekin on kiva.
  4. N

    Tietääkö 1,5v lapsi kuinka paljon kannattaa syödä??

    Kyllä varmaan säännöstelisin leivän syömistä. Antaisin sit ehkä tilalle kasviksia tai sitä oikeaa ruokaa, ettei menis pelkäksi leivän syönniksi.
  5. N

    Käytetäänkö synnärillä (esim. Haikaranpesässä) kertakäyttövaippoja vai kestoja?

    Haikaranpesässä oli kertiksiä, mut sinne saa toki viedä omat kestot mukanaan (hoitaa pyykin itse). Luulisin et sama käytäntö muuallakin.
  6. N

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    Kazzie mä kärsin kans migreenistä ja parhaillaan kans juuri nyt. Otin tuossa äsken parin tunnin päikkärit. Mä nappasin tänään aamusta kaks panadolia ja se vähän helpottaa. Huomaan heti että kun ei ole nukkunut kunnolla niin migreeni on herkästi ovella. Mulla siis vaikuttaa ihan suoraan unen...
  7. N

    Keitä ovat teidän "lastenhoitajat"?

    Isovanhemmat, kummit, tuttava perheen kanssa hoidetaan toistemme lapsia vastavuoroissti, se toimii yllättävän hyvin!
  8. N

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    Ulsteri täällä on yksi ison vauvan saanut. Meidän esikoinen oli himppasen vajaa 5,5kg ja 55cm pitkä. Alakautta en päässyt luojan kiitos synnyttämään. Mua aina huvittaa toi ison vauvan käsite, kun se riippuu niin siitä mihin vertaa. Mun käsitteen mukaan yli 4,5 kiloiset on isoja vaikka onhan...
  9. N

    Hyytyykö Juustokakku 4:ssä tunnissa?

    hyytyy kun on tarpeeksi kylmässä ihan jääkaapissakin. Kiilteen jos tekee pintaan niin se ei välttämättä ehdi hyytyä, kyl se juusto-osa hyytyy tarpeksi.
  10. N

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    Mä otin sikaflunssa piikin tammikuun alkupuolella, koska sen tiedon perusteella mitä mulla siitä oli, katsoin sen rokotteen kahdesta pahasta pienemmäksi. Mulla oli käsi pari päivää kipeenä, samoin tytölle ei tullut muuta kuin pistokohta oli pari päivä kipeä. Olin piikin ottohetkellä noin 5+...
  11. N

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    Hassuli08 Mä en tiedä millaiset ohjeet siinä sun doplerissa on, mut mua auttoi muutamat neuvot siinä käytössä. Ja mä käytän ihan tavallisella perusrasvalla. Mä yritin alussa painaa dopleria vatsaa vasten, että äänet kuuluis paremmin, mut se vaan vähentää niiden äänten kuulumista, eli ihan...
  12. N

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    Mulle sanoi neuvolan täti pellavansiemenistä, että leivässä voi syödä, siinä määrät niin pieniä. Samoin ravintoloissa yleensä käyttävät pastöroituja tuotteita, olen huomannut. Ja kypsennettynähän saa syödä noita pastöroimattomiakin. Mä en tiedä yhtään onko tullut painoa lisää, veikkaan että...
  13. N

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    Mäkin olen käynyt hiplaamassa ja sovittamassa äitiysvaatteita, mutten ole vielä uskaltanut ostaa, vaikka ihan hyvin kai vois jo, kun ultrassakin kaikki oli hyvin. Vauvan vaatteita en ole vielä oikein edes käynyt katselemassa. Jotenkin se tuntuu pelottavalta... Ja eipä silti kellari on täynnä...
  14. N

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    Suljettua palstaa mainostan vielä tämänkin kuun pinoon! Elikkä suljettu palsta syyskuussa murusiaan odottaville. Mukaan pääsee laittamalle mulle yv:tä tai laittamalla sähköpostia osoitteeseen syysmasut2010@gmail.com Saa sitten lisää ohjeita. Palstalla kirjoitellaan omilla nimillä ja kohtuullista...
  15. N

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    No voi sentään taas huonoja uutisia täällä:( Jaksamista krizze ja mairo ! Tuosta sokerirasituksesta , mäkin jouduin edellisessä odotuksessa siinä käymään ja varmasti tässäkin ja ei se mun mielestä ollut niin kauheaa, kuin mitä välillä kuulee. Vaikkakaan se sokerilitku ei ole mitään herkkua...
  16. N

    Minkä kokoisia 1,5-vuotiaita?

    Meidän tyttö oli 86cm ja 13kg.
  17. N

    Voiko mennä saunaan, jos on synnyttänyt edellispäivänä?

    Mulle sanottiin keskenmenon/tyhjennyksen jälkeen, ettei saunaan jälkivuodon aikana, kun pääsee pöpöt helposti kohtuun.
  18. N

    Onko täällä muita KETE faneja?

    Mä tykkään kans, mutta tykkään myös Jonesta!
  19. N

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    dask Mulla kyllä tuntuu vaikkuuntuvan korvat enemmän kuin normaalisti ja muistelen, että niin tais tehdä myös esikoisen kohdalla. amoin tuntuu että korvakäytävät kuivuu ja niitä kutittaa. Laitoin jo pumpulipuikolla vähän perusrasvaa korvaan. Niin ei ehkä sais tehdä mut ainoo mikä auttaa...

Yhteistyössä