Hakutulokset

  1. N

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    Cappuccino halauksia täältäkin. Hiukset rasvoittuu täälläkin tosi paljon nopeempaa kuin aikaisemmin. Melkein saisi joka päivä olla pesemässä, kun yleensä mäkin pärjään hyvin joka toinen päivä pesuvälillä. Mulla ei oikeastaan ole synnytyspelkoa , vaikka edellinen ei ihan nappiin...
  2. N

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    Wanda81 Mä käytin edellisessä raskaudessa loppuun asti lantiomallisia farkkuja. Kiepsauta hiuslenkki napinlävestä ja toinen pää nappiin. Vähän pidempi pusero mikä peittää virityksen niin toimii takuu varmasti! Hiuslenkki joustaa kivasti eikä kiristä oikein missään vaiheessa! Tervetuloa...
  3. N

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    Lara toivotaan vaan nyt parasta, että huomenna näkyis pieni siellä ultrassa, jos katsovat sisäkautta! Koska oikeastikin voi olla, että jos sulla kohtu taaksepäin niin vatsan päältä ei välttämättä näykkään mitään! Koetahan nukkua ja tsemppiä huomiseen! Ja siitä suljetusta palstasta syysmasut...
  4. N

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    Meripihka Meilläkin säästetään noista neuvola ja lääkärikäynneistä. Nyt oli eka neuvola, missä vaan terkkarin kanssa juteltiin. Seuraava on vasta rv 22, eli molempien ultrien jälkeen. Lääkäri vasta joskus 26 viikolla. Mulla on kans todella matala verenpaine, joten salmiakkia saa syödä. Se...
  5. N

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Hapankorppu on todettu hyväksi täälläkin! Nyt jo huonon olon vähän helpotettua menee muutakin, mutta pari viikkoa oli hapankorppu kova sana. Vähän margariinia ja juustosiivu päälle. Helpotti oloa kumasti. Sannimarja mä tykkään itse kirjoitella enemmän niin, ettei tutut ja kaverit pääse...
  6. N

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Heip! Täällä kans yksi syyskuisen vauvan odottaja, joka seuraillut keskustelujanne kohta kuukauden verran. Vihdoin varhaisultrassa käyty ja uskallan jo kirjoittaa tänne. Mua vaan jotenkin häiritsee kirjoitella näin julkisesti, kun kaikki tutut voi äkkiä bongailla kirjoitukset täältä...

Yhteistyössä