Hakutulokset

  1. S

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Moi aurinkoinen. Kävin tiistaina ultrassa ja vastasi silloin viikkoja 8+0 eli päivällä heitti inssi ajasta laskettuna.Nyt siis kasassa 8+2. Pieni sydän löi kovasti ja tuntu kyllä mahtavalta. :) <kuitenkin vielä vähän epävarma olo kun keväällä keskenmeno tapahtui alkuraskauden ultran jälkeen...
  2. S

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Aurinkoiselle hurjan paljon onnea! Nyt vaan todella sormet ristiin että matkalainen pysyy mukana. Baulie: Polin käytäntöihin musta kuuluu, että eka ultra aika kp 10-12, joissain poikkeustapauksissa vois olla aikisemmin tai myöhemmin. Mullakin kerran kp14 vasta kun aikataulut muuten ei onnistunu...
  3. S

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Amalia, uskon myös että saatte ajan vielä tässä hyvin piakkoin. Kun ymmräsin, että mikään kauhea jono polilla ei ole ja itsehän nyt esim. jäin hoidoista pois niin eiköhän sinne uusia hoidettavia mahdu. Itselleni ei mitään uutta. Pientä jomotusta välillä ja aamuisin hieman paha olo, mutta ei...
  4. S

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Voihan pyhä jysäys. Plussahan sieltä tuli aamulla kun testasin. Ennen eilistä päivää en olis kyllä uskonu. Eilen alko menkkamaiset kivut ja rinnat kipeyty. Näyttää nuo inssit tehoavan meillä kun taas ekasta tärppäs. Nyt sit jännitys päällä, että josko tämä menis nyt loppuun asti. :heart:
  5. S

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Baulie: Ekan inssin jälkeen viikko inssistä huomasin kiinnittymisvuodon. dpo 11 alko menkkamaiset kivut joita jatku testaukseen asti. Oli muitakin pieniä juttuja (hajut, pissan koostumus ym.) mistä epäilin raskautumista. Ja niinhän sitä sillon raskaana oltiin. Nyt menossa dpo 12. Eilen aamulla...
  6. S

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Heips. Meille inssi onnistui Intiimissä tähän kiertoon ja nyt vaan odotellaan. Eli inssi tehtiin viikko sitten joten vielä olisi viikon verran odoteltava. Mitään erityisiä tuntemuksia ei ole ollut. Baulie: meillä mentiin kanssa heti insseihin kun mulle saatiin ovulaatio aikaan. Eli ei olla...
  7. S

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Supsu86, en tiedä tuosta tilanteesta miten menee jos hakeutuu uudestaan hoitoihin, mutta luulis, että kun vanhat tiedot löytyy niin ei ihan alusta tarvi lähteä. (aukiolotutkimukset ym.) Mulle tuli tänään polilta kirje ja 30.8 aika peruttu ja uusi aika 9.9. Sinänsä tuo ei haittaa kun tästä...
  8. S

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Soulmama, Paljon Onnea!! Nyt vaan kaikille peukut pystyyn, että saamme kokea kaikki saman rakkauspakkauksen tuoman onnen tunteen pian. :heart: AmaliaArmas, tervetuloa joukkoon. En usko, että jonot on suuren suuret kun alkuun pääsette. Jossain vaiheessa polilta mulle sanoi, että ei niin...
  9. S

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Mulla sellainen työ, että lähimmät 3 työkaveria tietää tilanteen hyvin. En edes pystyisi pitämään sitä salassa kun pitää käydä hoidoissa. Meiltä kuitenkin Jyväskylään matkaa jonkin verran niin menee aina käyntiin puoli työpäivää. ja nyt sit kevään keskenmenon jälkeen isompi porukka tietää kun en...
  10. S

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Baulie, mä varasin ajan kanssa ennen kesäsulkuja mut ne sano sieltä, että menee itse jo töihin ja vastaa puhelimeen viikkoa aikaisemmin. Eivät vaan uskalla antaa sille viikolle aikoja kun ei tiedä kauan remontti kestää ja onko tilat valmiina. Neuvo nimittäin, että voi soittaa jo edellisellä...
  11. S

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Moi vaan kaikille! Täällä vasta ensimmäinen lomaviikko mennyt ja 3 edessä. Tarkoituksena olisi mennä nyt elokuussa Intiimiin tekemään jo ensimmäinen inssi. Tässä juuri odottelen menkkojen alkua. Clomit söin alkukierrosta mutta ovulaatiota en bongannu, mikä nyt ei ole ihme kun eivät ole...
  12. S

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Moi pitkästä aikaa. Näyttää täälläkin olevan näin kesällä aika hiljaista mutta ajattelin nyt kirjoitella kuulumisia. keskenmenosta nyt 1kk. Tänään kävin jälkitarkastuksessa neuvolassa. Kaikki kunnossa ja verikokeiden tuloksetkin sain ja kaikki ok. Nyt sit odottelen menkkojen alkua. Mietin sit...
  13. S

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Baulie: Joo kun googlasin niin löysin ton Gyne-Praxin ja tosiaan polin lääkäri myös siellä. Sen taidan ottaa suunnaksi jos siltä tuntuu, että haluaa ilman inssiä kokeilla pillereillä ja piikeillä kesänaikana. Toivotaan että antavat sulle ne clomit. Mä sain ennen hoitoihin polille menoa...
  14. S

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Haaveilija 82. Mietin itse tota samaa ja yritinkin etsiä onko Jyväskylässä terveystalossa tai mehiläisessä mahdollisuus hoitoihin. Terveystalossa musta ei ollu Jyväskylässä, mutta mehiläisestä en tiedä. Mutta voi olla että täytyy ottaa asiasta tässä kesäkuun aikana selvää, mutta ilmoittele jos...
  15. S

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Heissan kaikille! Sairaslomaa täällä vietelty tämäviikko. Fyysisesti toipuminen menny hyvin henkinen puoli on mitä on. No sain tänään soiteltua polille ja In-Tiimiin. Polilta ei kirjoteta maksusitoomuksia kesäajalle. Sillon niitä on kirjoitettu kun on ollu pidemmät sulut. No antoivat kuitenkin...
  16. S

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Eipä menny meillä kaikki putkeen raskauden suhteen. Viikolla alkoi vuoto ja menkkamaiset kivut. Eilen päästiin naistentautien polille päivystys ajalle ja siellä todettiin, että sikiö on kuollut jo viikolla 8. Eli kesken meni se hienosti alkanut raskaus. :( Mieli aika maassa. Onneksi vuoto alkoi...
  17. S

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Heippa kaikille! Aamulla käyty ultrassa ja kaikki hyvin :) Korttiin laittoi lasketuksi ajaksi 7.12 joten sen mukaan raskausviikkoja olisi nyt 8+1. Kuitenkin mittojen mukaan viikkoja vasta 7+1. Osaako joku sanoa minkä mukaan nyt siis itse lasken viikkoja? Tuo 8+1 sopii inssi aikaan kun...
  18. S

    Jyväskylässä hoidoissa?

    tänttärä: Jos rahaa löytyy niin koita jos pääset vielä ensviikolla yksityiselle tekeen sen. Mulla meni pari kiertoa ohi kun ei aikataulut natsannu syksyllä niin käytiin intiimissä tekemässä aukilotutkimus. Musta ne oli tuolla polilla aika ehdottomia ton kp 12 kanssa vaikka mulla siis tosi...
  19. S

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Harmi aurinkoinen, että ei onnistunut. Toivotaan, että vielä ennen kesää tärppäisi. :hug: Baulie, kuinka suunnittelukäynti sujui? Täällä kaikki hyvin. Mitään vuotoja ei ole ollut. Ainoat oireet on oikeastaan tissien arkuus ja menkkamaiset kivut alavatsassa ja selässä. Nälkä tulee nopeammin...
  20. S

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Kiitos kaikille onnitteluista. Aika pyörällä täällä ollaan päästä edelleen. :heart: Soittelin Jyväskylään ja sain ultra-ajan pääsiäisen jälkeen torstaille, eli nyt pitää kolmisen viikkoa jännätä, päästäkseen näkemään, että kaikki hyvin. Viikkoja laskujeni mukaan silloin 8. Ensimmäisen...

Yhteistyössä