Hakutulokset

  1. babygirl

    PAMPERSIN OSOITE?

    Olen tietenkin hukannut kirjekuoren, jossa vaippapakettien ean-koodit + ostokuitit piti Pampersille lähettää. Olisko jollakulla Pampersin osoitetta? Ja mitäköhän tarkoittaa SWIFT-koodi??? :o
  2. babygirl

    Vesirokko pienellä vauvalla?

    Onko kellään kokemusta? Vauva on nyt 2,5kk ja epäilen vahvasti, että tytöllä on vesirokko? Onko se vaarallinen näin pienelle? :'( :'(
  3. babygirl

    Mitä uusimmassa Kaksplussassa on ystävänlahjana?

    Olisko jollakin tietoa, kiitos!
  4. babygirl

    Kokemuksia Aventin sähköpumpusta?

    Odotan kolmatta lasta ja kahdesta aikaisemmasta maidontulo on ollut aivan valtaisaa. Molemmista olen luovuttanut maitoa sairaalalle ja käytössä oli Ainun sähköpumppu. Jos siis vanhat merkit pitävät paikkansa saan taas alkaa meijeritoiminnan ;) Nyt kiinnostaisi, minkälaisia kokemuksia Aventin...
  5. babygirl

    Taika-79 viikolta 23!

    Moikka! Kyselen vain mitä sinulle kuuluu?
  6. babygirl

    Hei odottajat, joilla lyhyt kuukautiskierto!

    Laitanpa nyt ihan mielenkiinnosta tällaisen kyselyn. Eli jos sinulla on lyhyt kierto ja lapsia jo ennestään, niillä millä rv:lla vauvasi syntyi? Olen joskus kuullut, että lyhyen kierron omaavat synnyttävätkin hieman aiemmin... Tiedä sitten pitääkö paikkaansa, omalla kohdallani näin voisi ollakin...
  7. babygirl

    ^^^ VIIKKO 23 ^^^

    No niin tänään ensimmäisenä virallisena kesälomapäivänä sain heti kutsumattoman vieraan,en ymmärrä miten se ilkeä täti kehtasikin tulla pilaamaan lomani näin heti alkuunsa \|O Mutta... uusin tuulin siis eteenpäin ja katsotaan, josko sitten loman loputtua täti jo tajuaisi pysytellä poissa...
  8. babygirl

    Ärsyttää!!!!

    Mieheni vanhemmilla on 4 lastenlasta, joista 2 meidän ja 2 mieheni siskon lapsia. Lapset ovat syntyneet vuorotellen meille ja mieheni siskolle (hänellä on ensimmäinen) 09-99, 01-01, 09-01 ja 03-03. Minua ärsyttää aivan suunnattomasti, sillä mummi pitää meidän 01-01 syntynyttä poikaa...

Yhteistyössä