Kokemuksia Aventin sähköpumpusta?

Odotan kolmatta lasta ja kahdesta aikaisemmasta maidontulo on ollut aivan valtaisaa. Molemmista olen luovuttanut maitoa sairaalalle ja käytössä oli Ainun sähköpumppu. Jos siis vanhat merkit pitävät paikkansa saan taas alkaa meijeritoiminnan ;)
Nyt kiinnostaisi, minkälaisia kokemuksia Aventin sähköpumpusta teillä on? Helppokäyttöinen? Tarvitseeko käyttöön välttämättä 2 kättä? Kovaääninen/hiljainen? Minkälainen tehon säätömahdollisuus?
Kertoa kaikki mitä mieleen tulee.
 
Oma kokemukseni on, että jos joutuu pumppaamaan paljon, niin avent on kyllä oiva apuväline. Itselläni ainun pumpusta alkoi kuukauden pumppaamisen jälkeen tehot hävitä tai jotenkin se alkoi hyytyä.

Ostin aventin ja plussat ainuun nähden ovat:
-paljon hiljaisempi
-voi steriloida mikrossa

On muutenkin mielestäni ihan yhtä helppokäyttöinen kuin ainu.
Itseltäni onnistuu yhden käden pumppaus. Tehoa pystyy säätämään niin kuin aventin käsikäyttöisessäkin eli kuinka nopeassa rytmissä kahvaa painat ja painatko sitä aivan pohjaan vai kevyemmin. Eli aventin sähköpumpulla aloitat pumppaamisen manuaalisesti ja se tehokkuus/rytmi tallentuu muistiin. Ja rytmiä/tehokkuutta on helppo vaihtaa myös kesken pumppaamisen..
 
niin itse pumppasin ekat 4 kk sairaalan sähkökäyttösellä ku luovutin maitoa. ostin sitte aventin sähkökäyttösen ja ei kyllä jääny yhtään huonommaksi. se on hyvä, kun sitä voi käyttää paristoillakin. reissussa tosi kätevä, kun ei tarvitse käsin pumpata, jos ei oo sähköä saatavilla. ja pieni koko sairaalan pumppuun verrattuna plussaa. ja se salkku on hyvä, jossa niitä säilytetään.

ostin pumpun toukokuussa ja tarkoitus oli myydä pumppu pois kun en enää tarvi, mutta nyt on pikkukakkonen haaveissa. että jos sitte tarvii, niin oon kahen vaiheilla. takuuta siinä on hyvin ku 2 vuotta.
 

Yhteistyössä