Hakutulokset

  1. nanna8o

    Graco Cosmic XTP vai Maxi-Cosi Mobi

    Hei! Eli kaksi kamusta tarjosi meille istuimia (ei montaa vuotta vanhoja kumpikaan) mutta nyt en osaa päättää kumman mie loppupelistä haluaisin.... Kertokaa please pian kokemuksia käytännössä, plussia ja miinuksia!! Grago menee molemmin päin, Maxi-Cosi vain selkämenosuuntaan. Mutta...
  2. nanna8o

    Laukkuja, joissa kaupunkien nimiä...

    Mitä hei suunnillee maksaa semmoiset laukut ulkomailla joissa on niitä painatuksia (kaupungin nimi monen monta kertaa) Pyytäisin kamua tuomaan, mut en yhtään tiijä mitä moinen mahd. suurin piirtein kustantaa? Jotain haarukkaa??? :)
  3. nanna8o

    Paljon pyytäisitte??

    Käytetyt hyvässä kunnossa (kolmella lapsella olleet) Emmaljunga Minior Edge taitaa olla vuotta 2003. Musta-vihreä ruudullinen. Mukaan pehmeä vaunupussi. Käyttö näkyy mutta ei ole rikki ja kuitenkin siistissä kunnossa. Yhtään ei haisua mitä voisi pyytää, mut ei tarkoitus rikastuakaan...
  4. nanna8o

    Vuosilomien kertyminen äitiyslomalla

    Heips! Mä aloitin 1.8.2010 vakiduunin, ja jään äitiyslomalle. Mun eka virallinen äippäloma päivä on perjantai 11.3. Meillä työnantaja elää lain mukaan, eli ei mitää tessejä yms. Miten äitiysloman aikana lomat?? Kertyykö? Saan pitää kertyneet lomat ennen ku jään äippälomalle, ku...
  5. nanna8o

    Aito hiuspidennys...

    Kattelin tossa nettiä ja löysin sinettipidennys kuituja jotka voisin tilata. Mut haluaisin kuulla hintahaarukkaa paljon maksaa niiden päähän laitto? Ihan kampaamolla, entä joku tutun kampaajan tekemä kotona? Hintahaarukka-arviota vaan haeskelen, kiitos :)
  6. nanna8o

    Brio Kombi -mielipiteitä?

    Meille syntyy nyt keväällä toinen lapsi. Esikoinen jo 5v niin hänen vaunut on myyty aikoja sitten pois. Nyt etsin hyviä vaunuja tulokkaalle ja ku olen katsellut niin Brion Kombi miellyttää mutta haluaisin käyttökokemuksia niin miinusta kuin plussaa... Jossain mallissa nähtävästi heittoaisa...
  7. nanna8o

    Koksissa nettiä käyttäneet...vistalla...

    Hei, meillä taistellaan KOKSISSA osastolla netin kanssa... Sain mokkulan lainaksi mut ongelma on siinä et kone tunnistaa netin muttei anna yhdistää... Saatiin eilen käyttis ja salasana, mut kysyy vielä: kirjautumistoimialuetta????? Mulla siis VISTA, et se mättää mut jos olis joku osais...
  8. nanna8o

    HUHTImammat 2011

    Tämä siis vahingossa tuplakerran, eli poistatteko tämän viestin???
  9. nanna8o

    Partylite...

    Onko täällä konsultteja paljonkin? Ketään kymenlaakson seudulta :) Olis kiva nähdä paljon porukkaa.... Ja itse aloitin helmikuun lopussa, jos joku on konsulttia vaille niin mie liikun Kouvolan alueella ainakin ja tarvittaessa vähän pidemmällekin :hug:
  10. nanna8o

    Partylite/tupperware konsultit, ketään paikalla?

    Mä oon ystäväni kautta miettinyt et liittyisin partylite myyjäksi. Olen kyllä jo tupperware myyjä, että onko täällä ketään joka tekis molempia ja onko se käytännössä mahdollista? Veroilmoja en oo joutunut vielä tekemään, kun aloittelin vasta loppusyksystä ja myynnit vielä suht pieniä. Mutta...
  11. nanna8o

    Tupperware konsulenttejä?

    Onko täällä ja mistäpäin? Itse aloitan ihan lähiaikoina :) Kovasti olisi kiva jakaa kokemuksia/neuvoja yms. muiden sitä tekevien kanssa!
  12. nanna8o

    Onko muita jotka sanovat "TAHDON" 1.8.2009

    Olisi kiva jakaa kokemuksia :) Me sanomme tahdon 1.8.2009 Elimäen kirkossa. Takamaan seuratalolla juhlimme sitten...
  13. nanna8o

    Evrasta...

    Te jotka sitä käytätte, kertokaa plussia ja miinuksia... Mä aloin eilen ensimmäisellä laastarilla, siirryin pillereistä eli ekana vuotopäivänä laitetaan laastari. Mut jo illalla musta näytti siltä et laastari on millin pari parista reunasta "auki" eli ei oo tarttunut kunnolla vaikka mitä tein...
  14. nanna8o

    Koulunkäyntiavustajat!

    Haluaisin tietää tulevista lomista... Eli meillä ilmeni tämä uusi lomalaki töissä minkä mukaan määräaikaisille ei saa antaa lomaa ennen 1.1.2009. Nyt onkin sitten erittäin tyhmää kaikkien mielestä et pitäis syyslomalle keksiä väkisin töitä (en halua viikkoa palkattomaksikaan ottaa) ja sit...
  15. nanna8o

    Häät kesällä 2009?

    Onko täällä ketään joka on sanomassa "tahdon" kesällä 2009? Me sanomme tahdon 1.8.2009 :heart:
  16. nanna8o

    Degujen omistajat!

    Hei, onko täällä ketään joka omistaa deguja? Jos tahtoa löytyy, tässä olis foorumi kaikille halukkaille degu ihmille: http://degut.munpalsta.com/index.php
  17. nanna8o

    Onko teillä kellään...

    Elikkäs onko kellään täällä olevista lemmikkinä Deguja? Miten ne on teillä, et siis kuin paljon lasten kanssa yms... Olisi kiva kuulla lisää =)=)
  18. nanna8o

    Reissuun lapsen kanssa -vanhalla passilla, siis jossa lapsi samassa...

    Miten tuo homma käytännössä toimii, eli hain itse sen vanhemman passin silloin ku niitä vielä jaettiin ja laitettiin lapsi minun passiin. Olemme lähdössä 15.1 egyptiin, miten tuo passintarkastus yms hoituu käytännön kanssa? Pitääkö mun jollain todistaa lapsen henkilöllisyys (esmes kelakortti...
  19. nanna8o

    Ei näytenumeroa kyselystä vieläkään... :(

    Miten muilla, onko tullut? Mie en oo saanut sitä vieläkään.... Kaks plussan otin.
  20. nanna8o

    Pankkikorteista/visasta...

    Minulla on tavallinen pankkikortti, ja niitä ei kuulema enää myönnetä eli kun voimassa olo lakkaa niin ne poistuu kuvioista. Olen miettinyt visaa tuon tilalle, mutta mietin sitä että poistuuko "tavan pankkikortit" vai pankkikortti ominaisuus... Eli toimiiko visa ihan peruskorttina jatkossakin...

Yhteistyössä