Brio Kombi -mielipiteitä?

Meille syntyy nyt keväällä toinen lapsi. Esikoinen jo 5v niin hänen vaunut on myyty aikoja sitten pois. Nyt etsin hyviä vaunuja tulokkaalle ja ku olen katsellut niin Brion Kombi miellyttää mutta haluaisin käyttökokemuksia niin miinusta kuin plussaa...

Jossain mallissa nähtävästi heittoaisa näissäkin.
Käytettynä etsin, eli kertokaa samalla jos ootte myyneet niin minkä vuotiset ja suurinpiirtein mihin hintaan ku kattelen markkinoita niin osaa maksaa "sopivan hinnan" :)

Kiitos jo etukäteen!
 
kombi
Uudet kombit on paljon vanhoja kapeammat. Petyin itse, kun ostin talvivauvalle uudet ja nyt jo tekee tiukkaa, että mahtuu kovaan kantokoppaan. :(

Vuoden 2002 koppa oli esim. 5cm leveämpi.
 
Älä osta
Itse meinasin ostaa brio kombit mutta onneksi päädyin brio happyihin. Valinnan tein lastentarvikeliikkeessä kun näin ne vierekkäin. Brio kombissa makuuosa NIIIIII n kapea ja ja Brio Happyissa NIIIII tilava:) Ollaan oltu todella tyytyväisiä!
 
kombi
Vanhat Kombit ovat huippuhyvät. Meillä vuosimalli on jotain 2003. Kova koppa oli loistohankinta.
Meillä oli v. 2002 Kombit ja ne oli tosi hyvät. Vuoden 2010 on kans hyvät, mutta kantokoppa on tosiaan paljon kapeampi. Vaikeuksia saada vauva toppapuvussa mahtumaan :( Ratasosakin on siis kapeampi, kuin vanhoissa Kombeissa.

Tietäispä miksi ovat menneet "pilaamaan" hyvät yhdistelmät kaventamalla mittoja.

Uudet saa n. 500 eur, joten käytetyistä semmonen 300 olisi varmaankin kipukynnys (mulla).
 
kombi
Alkuperäinen kirjoittaja Älä osta;22830276:
Itse meinasin ostaa brio kombit mutta onneksi päädyin brio happyihin. Valinnan tein lastentarvikeliikkeessä kun näin ne vierekkäin. Brio kombissa makuuosa NIIIIII n kapea ja ja Brio Happyissa NIIIII tilava:) Ollaan oltu todella tyytyväisiä!
Olisimpa itekin älynny verrata. Otin vaan vanhasta muistista Kombit. Ja kyllä nyt harmittaa.
 
Kiitos vastauksista! :) Missä kohtaa malleja se koppa pienenee? Kovakoppaista ajattelin. Mulla varavaunut "papan" luona ja niissä on tarvittaessa ottaa pehmeä koppa käyttöön... Tykkään henk.koht ite kovasta kopasta vauva-aikana enempi. Mistä mallista alkaen heittoaisa, tykkäättekö?
 
kombi
Siskolla on Happy yhdistelmät ja on tyytyväinen, muuten lienee Kombien kaltaiset, mutta Kombeissa enemmän "toppauksia".

Kommentoikoon hän, kenellä on henk.koht. kokemuksia :)
 
fgh
Meillä heittoaisa v2006 mallissa. On sitä jonkun verran käytetty, mutta ilmankin pärjäis. Kaksostenvaunut on myös olleet paljolla käytöllä eikä niissä mitään heittoaisaa ole enkä kaipaakaan.
 
sknsklfjb
Suosittelen että vertaatte niitä vierekkäin lastentarvikeliikkeessä niin näette eron! Happyt kaikin puolin paremmat omasta mielestäni. Ihanan näköiset, tilavat kaikin puolin, suojaisat.....
 

Yhteistyössä