Partylite/tupperware konsultit, ketään paikalla?

Mä oon ystäväni kautta miettinyt et liittyisin partylite myyjäksi.
Olen kyllä jo tupperware myyjä, että onko täällä ketään joka tekis molempia ja onko se käytännössä mahdollista?
Veroilmoja en oo joutunut vielä tekemään, kun aloittelin vasta loppusyksystä ja myynnit vielä suht pieniä. Mutta jatkoa ajatellen, onko vaikea täyttää veroilmoitus ja miten se toteutuu jos tekee kumpaakin? Oman päivätyön lisänä? Katson sitten ajan kanssa, kumpi myy enempi mun alla ja kumpaa jatkan... toivoisin kokemuksia! :)
 
harmaa kissanminttu
On se mahdollista. Itsekin teen kahta samaan aikaan, eikä ole mitään ongelmaa. Veroilmoitukseen kun tulee yhteenlasketut arvot, vaikka molemmista ainakin itsellä oma kirjanpitonsa. Ja tuo kirjanpitokin on helppoa, kun on valmiit kaavakket, mihin vaan laitetaan tietyt arvot ja lasketaan ja sitten siirretään vaan veroilmoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa kissanminttu:
On se mahdollista. Itsekin teen kahta samaan aikaan, eikä ole mitään ongelmaa. Veroilmoitukseen kun tulee yhteenlasketut arvot, vaikka molemmista ainakin itsellä oma kirjanpitonsa. Ja tuo kirjanpitokin on helppoa, kun on valmiit kaavakket, mihin vaan laitetaan tietyt arvot ja lasketaan ja sitten siirretään vaan veroilmoon.
Mistä näitä valmiita kaavakkeita saa?

Oon ite vääntän... :snotty: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mokoma:
Maustemyynti on helpompaa koska kaikki käyttävät mausteita ja keittiövälineitä :whistle:

nimim. maustemyyntiä harrastava :wave:
Niiiiin totta! Ja olis aika helppo yhdistää tuohon Tupperwareen, samaa aihepiiriä liippaa molemmat.

Partylitessä on kohtuukate, mutta on ne kyllä AIVAN törkeen hintaisia ja nyt kun on talouden näkymät mitkä on, niin veikkaan että ekana säästetään ns. turhasta eli sisustusjutuista. Sen sijaan ruokaa kaikki tekee ja mitä riittoisampia ja edullisempia mausteita, sen parempi, eikö?

Yyveellä voin kertoa enemmänkin, Kotigastronomi-tuotteita edustan itse.
 
sissy
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja mokoma:
Maustemyynti on helpompaa koska kaikki käyttävät mausteita ja keittiövälineitä :whistle:

nimim. maustemyyntiä harrastava :wave:
Niiiiin totta! Ja olis aika helppo yhdistää tuohon Tupperwareen, samaa aihepiiriä liippaa molemmat.

Partylitessä on kohtuukate, mutta on ne kyllä AIVAN törkeen hintaisia ja nyt kun on talouden näkymät mitkä on, niin veikkaan että ekana säästetään ns. turhasta eli sisustusjutuista. Sen sijaan ruokaa kaikki tekee ja mitä riittoisampia ja edullisempia mausteita, sen parempi, eikö?

Yyveellä voin kertoa enemmänkin, Kotigastronomi-tuotteita edustan itse.

Mutta kun taantuma/lama-aika tulee ihmiset panostaa lähelle itseään eli juuri siihen omaan kotiin ja sisustukseen eli partyt myy varmasti myös taantuman aikana! Onhan ne kuitenkin kestäviä, näyttäviä ja ilo silmälle eikä nyt loppupeleissä niin kauheen kalliita.
 
Ihania, kiitos vastauksistanne! Eihän sitä tiedä ennen kuin kokeilee, ja eihän sitä lunastettuaan aloituspakkauksen ole käytännössä enää sidoksissa mihinkään jos ei halua. Niin minä tupperillakin ajattelin ja ihan kohtuu kivasti alkanut alku. Pitäisi vaan saada asiakkaita vähän laajemmalti, ku oma "tuttuporukka" mut en oo sit kuitenkaan sellainen tyrkky... Eli sanon kyllä, mutten rupea painostaan ketään. Ainakaan toivottavasti ;) hihih!

Ja partylitessä kiehtoo jo se aloituspakkaus, ainakin ne tuotteet saa pitää kun oot sen verta myynyt. eli ei hukkaan heitettyä hommaa :)

Miten te jotka teette kahta esim. yhtäaikaa. Kerrotteko kyseisillä kutsuilla et minun kautta on myös sitten mahdollisuus toisenlaisiin kutsuihin, vai miten?
 

Yhteistyössä