Evrasta...

Te jotka sitä käytätte, kertokaa plussia ja miinuksia...
Mä aloin eilen ensimmäisellä laastarilla, siirryin pillereistä eli ekana vuotopäivänä laitetaan laastari. Mut jo illalla musta näytti siltä et laastari on millin pari parista reunasta "auki" eli ei oo tarttunut kunnolla vaikka mitä tein.
Äsken luin juttuja evrasta netistä, ja siellä parilla oli sama juttu. Eli vähän jää "reunoilta auki" mut yhdel luki et jää joka ikinen kerta?
Mua itteäni huolestuttaa tää, onko niinku normaalia?

Sit luin noista et tulee pahoinvointeja, vuotoja yms...
Kertokaa työ kanssakaverit et miten teillä toimii! KIITOS :flower:
 
Kaikki varmaan alkaa jo kyllästymään tähän samaan kun aina kerron tämän mutta mulla Evra toimi hyvin noin vuoden, ei tullut mitään ylimääräisiä vuotoja tms. Reunat "repsotti" aina mun mielestä vähän. Kunnes sitten unohdin laittaa laastarin (laitoin päivän myöhässä eli ihan heti kun muistin). Ja kaksospojat täyttää kohta 2v... :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Kaikki varmaan alkaa jo kyllästymään tähän samaan kun aina kerron tämän mutta mulla Evra toimi hyvin noin vuoden, ei tullut mitään ylimääräisiä vuotoja tms. Reunat "repsotti" aina mun mielestä vähän. Kunnes sitten unohdin laittaa laastarin (laitoin päivän myöhässä eli ihan heti kun muistin). Ja kaksospojat täyttää kohta 2v... :whistle: :D
:D ihana! onnea vaan :) No mutta, laastarit toimi sentään viimeiseen asti ;)
Me kun suunniteltiin tää meidän poitsu, niin mul oli vajaa laatta pilsuja jäljellä (yasmin) niin mä aattelin ihan kokeilla kun helposti pilsut pettää... Jätin jopa neljä päivää syömättä ja söin taas pari, ja taas jätin jne... Ja menkat tuli niinku pitikin, mut ku en sit menkkojen jälkeen enää jatkanut vaan annettiin "pojan" tulla sit ku tulee, niin tärppäs heti ekasta kierrosta :heart: Ja poika 2v 8kk
 
Alkuperäinen kirjoittaja nanna8o:
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Kaikki varmaan alkaa jo kyllästymään tähän samaan kun aina kerron tämän mutta mulla Evra toimi hyvin noin vuoden, ei tullut mitään ylimääräisiä vuotoja tms. Reunat "repsotti" aina mun mielestä vähän. Kunnes sitten unohdin laittaa laastarin (laitoin päivän myöhässä eli ihan heti kun muistin). Ja kaksospojat täyttää kohta 2v... :whistle: :D
:D ihana! onnea vaan :) No mutta, laastarit toimi sentään viimeiseen asti ;)
Me kun suunniteltiin tää meidän poitsu, niin mul oli vajaa laatta pilsuja jäljellä (yasmin) niin mä aattelin ihan kokeilla kun helposti pilsut pettää... Jätin jopa neljä päivää syömättä ja söin taas pari, ja taas jätin jne... Ja menkat tuli niinku pitikin, mut ku en sit menkkojen jälkeen enää jatkanut vaan annettiin "pojan" tulla sit ku tulee, niin tärppäs heti ekasta kierrosta :heart: Ja poika 2v 8kk
Juu, toimi hyvin niin kauan kuin lakkas toimimasta :D Mutta kahden pettäneen ehkäisykeinon jälkeen (Cerazette ei toiminut ---> nyt 8-vuotias tyttö ja sit nämä Evra-kaksoset) totesin, että josko se sterilointi ois sit varmin... :snotty:

 

Yhteistyössä