Hakutulokset

1. C

Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2011-> *päivittäkää tietonne!*

Uusille kovasti tervetuloa! kitikat3 isot halaukset enkelipojasta :hug: Meille syntyi tyttö 9.5. klo 16.22, rv38+4. Pituutta neidillä oli 52cm ja painoa 3720g. Synnytys itsessään meni hyvin, kalvot puhkaistiin 11.30 ja siitä ei sitten montaa tuntia mennyt. Mähän ravasin vappuaatosta asti...
  2. C

** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

Huomenta! No niin, jotain päiviteltävää :) Tyttö syntyi 9.5. klo 16.22, 3720g, 52cm Olin siis osastolla ke-pe, sitten pääsin avopotilaaksi. Kävin la ja su käyrillä aamulla ja kaikki kunnossa. Kotiin olin saanut pahoinvointilääkettä ja kipulääkettä ja niillä sitkuttelin. Su kun pääsin...
  3. C

Murinaa...... En lupauksistani huolimatta ehdi/jaksa/kykene lukemaan yhtään mitään ja kommentoimaan. Pakko vaan tulla ilmoittamaan, että vaikka niin ihanasti toivoitte, että mun piina olisi jo päättynyt niin yhdessä kasassa täällä edelleen ollaan. Tiistain selvisin jotenkin kotona ja taas...
  4. C

Onnea Enie! Anteeksi etten nyt taas kykene mitään muuta kommentoimaan kun ei jaksamus riitä lukemiseen. Illalla koitan vähän paneutua kuulumisiinne. Kiva kun täällä on nyt näin vilkasta keskustelua. Kiitos tosi paljon kaikille sympatioista. Ikävä vaan kertoa että eilisen ihan ok päivän...
  5. C

Jee se on meidän kuu!! Vihdoinkin! Kiitos Nöösille uudesta ja viimeisestä pinosta! Voi hyvät hyssykät. Nyt en jaksa yhtään mitään muuta kuin kirjoittaa mun eilisestä kauheasta päivästä... Aamulla siis heräsin vaihteeksi kipuihin 05 aikaan. Nappasin Panadolia naamariin ja kömmin alakertaan...
  6. C

Sandemarille ISOSTI onnea!! Niin se vaan tömpsiskin on päässyt ylittämään puolivälin alun epätoivoisista tunnelmista huolimatta, Ihanaa!! Neiti-81 kiva kun jo liikkeitäkin siellä tuntuu! Syyslaululla tositoimet jo käsillä.... Tsemppiä missä ikinä tällä hetkellä oletkin, vieläkö yhdessä...
  7. C

** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

Huomenta! On kyllä mukavaa nyt kun poika on parantunut ja pääsi eilen menemään päiväkotiin. Melkein 2 viikkoa hän sieltä joutuikin pois olemaan leikkauksen takia. Kovasti sinne jo itsekin kaipaili. Nyt on sitten itsellekin aikaa päivällä, esimerkiksi lepäämiseen just silloin kun siltä tuntuu...
  8. C

Jänniä aikoja monella....on kyllä jännittävää käydä katselemassa onko vauvoja tupsahdellut maailmaan. Onnea piuh-78 ja valdemaria hurjasti pikkuisista!! Täällä vietetty pääsiäistä mun vanhempien luona. Poika rupeaa jo parantumaan nielurisaleikkauksesta, eikä kovia kipuja ole enää ollut...
  9. C

Huomenta! Tsemppiä kaikille vaivojen kanssa kärvistelijöille, etenkin teille remppahommien kanssa vielä! Hui kun on Diipelillä ollut yö! Jännää kyllä kun tajuaa, että kohta näitä toukokuisia rupeaa ihan putkahtelemaan enemmältikin. Täällä on kyllä kans vaivaa joka lähtöön, ei kiva. Sit...
  10. C

Iksu Täällä kans mahan kramppaamista havaittu. Tai se on sellaista samanlaista tunnetta kuin vetäisi suonta, ei pysty oikein sillä hetkellä liikkumaan ollenkaan eikä vaihtamaan asentoa, vaikka tuntuu, että pitäisi saada vaihdettua. Se saattaa alkaa missä asennossa vaan ja esim. jos on pitkällään...
  11. C

Täältä touhujen keskeltä hän ehtii kirjoittelemaan näköjään vaikka useampaankin otteeseen päivän aikana nyt kun aikaa on, ihanaa! Katherine Äitipolin lääkäri teki painoarvion. Mulle tehdään noita kahden viikon välein raskausdiabeteksen takia. Neuvoloissa ei tosiaan ole mitenkään...
  12. C

Eiiiiii....aina välillä tallennan tekstiä, jottei katoaisi bittiavaruuteen kesken kirjoituksen, mutta nyt pitkä romaanini hävisi kun painoin väärää nappulaa. ARGH! Onnittelut vauvan saaneille ja kotiin päässeillekin! Tälläkin puolen onnittelut äitix4!! Joo, ihanaa huomenta siis...
  13. C

**JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

Tulin huikkimaan tänne onnittelut äitix4! Ihanaa! Kaikkea hyvää tähän raskauteen ja ihanaa joulutontun odotusta! -Catalia ja tyttönen 34+3 toukokuisista
  14. C

Naistenklinikka vs. Kätilöopisto?

Kättärillä itse olen synnyttänyt ja vain positiivisia kokemuksia. Töissä ja harjoittelussa olen ollut molemmissa sairaaloissa ja ihan hyvää sanottavaa on kumpaisestakin. Tosin itselle Naikkarin "kliinisyys" oli se miksi mieluummin valitsin omasta mielestäni kotoisamman Kättärin. Toista olen...
  15. C

Moikka kaikille! Niin on mukamas kovasti kiirettä, ettei ehdi kirjoittelemaan. Mulla on ens viikko vielä neuvolassa harjoittelua ja sitten on aikaa aktivoitua. Yritetään tosiaan saada tähän ketjuun eloa! Huomasin kesäkuisten pinosta, että sinne oli tullut kuulumisia, joten lainaan sieltä...
  16. C

Maaliskuun mussukat 2011 MEIDÄN KUU

Hei taas! Marielan terveiset tuon vielä. Kiittävät osanotoista, mutta tällä hetkellä ei ole voimia tulla palstalle itse kirjoittamaan. Kaunis tyttö syntyi 17.3. klo 03:44. 50cm ja 2725g. Onneksi tiedossa on, ettei mitään olisi voitu tehdä tytön pelastamiseksi. Napanuora oli kaksi kertaa...
  17. C

Maaliskuun mussukat 2011 MEIDÄN KUU

Hei! Marielan pyynnöstä tuon uutiset, joskin ikävät tiedoksenne. Eilen iltapäivällä liikehuolen takia käyrille ja lääkärin ultraan. Liikkeitä ei kuulemma tuntunut kovin hyvin ja tarpeeksi, mutta kyllä niitä sitten käyrälle piirtyi riittävästi. Vauva tuntui vaisulta, mutta reipastui sitten...
  18. C

Jee, kiitos tömpsis uudesta pinosta!! Mulla tiedot muuten oikein, mutta alkuaikojen KOS/NKL jäänyt sinne kun en ole tainnut asiasta ilmoittaa ja KOS se nyt kuitenkin on. Ellei mitään odottamatonta tapahdu. Tänään oli äitipoliaika ja kaikki hyvin. Painoarvio 1,5kg mikä oikein hyvä, ettei...
  19. C

*** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

Onnea talokaupoista haaveilija87! valdemaria Täälläkään ei maltettaisi enää nahoissa pysyä. Ja huoh, viikkoja on vielä rutkasti edessä... Malttamattomuus on kovin vahvana meikäläisen luonteessa. Toisaalta, musta tuntuu, että tää raskaus on mennyt tosi nopsaan kuten jo aiemmin totesin kun...
  20. C

*** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

Huomenta! Nyt on aikaa kirjoitella kuulumisia. Luen joka päivä ketjua, mutta kirjoittaminen se meinaa jäädä ajanpuutteen vuoksi. MaiMeille jaksamisia sinne sairaalaan! Ja kuten joku jo totesikin, toivotaan, että vauva vielä jaksaisi massussa kasvella, mutta onneksi ollaan jo näinkin...

Yhteistyössä