Hakutulokset

  1. L

    Silent longing - Hiljaa toivotut, Dokumenttielokuva lapsettomuudesta

    Kävin varmistamassa Ylen sivuilta tuota esitysajankohtaa jotta muistan varmasti katsoa niin sitäpä ei enää ollutkaan siellä. 7.11 esitetään dokumentti Perintö eikä Hiljaa toivotuista ole mainintaa laisinkaan. Onko nyt niin että yle ei sitä laisinkaan esitä? :(
  2. L

    Monennellako ivf:llä esikoinen?

    Minulla tosiaan oli sen verran hyvä tilanne että hyvälaatuisia alkioita tuli paljon, ongelma taisi olla vain kiinnittymisessä. 1. IVF oli fyysisesti niin raskas että totesin että ei enää ikinä tätä mutta 2. meni jo paremmin. Mutta jos kovin montaa punktiota olisi jouduttu tekemään, olisin...
  3. L

    Monennellako ivf:llä esikoinen?

    Toisen IVF:n 1. PAS, joka oli samalla yhdestoista alkionsiirto, onnistui. Nyt raskaus on edennyt viikolle 28. Lääkäri sanoi että onneksi olen jaksanut sinnikkäästi yrittää, moni kuulemma lopettaa muutaman epäonnistumisen jälkeen.
  4. L

    Kemiallisten raskauksien jälkeen lopulta onnistuneita?

    Hei! Sain elämäni ensimmäisen plussan 1. IVF:n kolmannesta PAS:ista. Veritesti kuitenkin paljasti että hcg oli vain 59 ja lugejen lopettamisen jälkeen alkoi menkat. Seuraava plussa tuli seitsemännestä PAS:ista jossa siirrettiin kaksi alkiota, hcg kuitenkin vain 79 ja lugejen lopettamisen...
  5. L

    PAS 2 vai 3 pvää ovulaatioplussasta?

    Mulla on PASit (9 kpl) tehty yksityisellä klinikalla luonnolliseen kiertoon. Lääkäri on sanonut että voidaan tehdä 2-5 päivää ovisplussasta. Tämä viimeisin joka ainakin toistaiseksi on tarttuneena kiinni (rv8+1) siirrettiin juhannusta edeltävänä keskiviikkona siten että olin maanantai ja tiistai...
  6. L

    Voiko PAS onnistua?

    Meillä 1.IVF:n 3. ja 7.PAS toi plussan mutta kumpikin meni kesken melkein heti. Nyt olen raskaana 2.IVF:n 1.PAS joka oli yhdestoista alkionsiirto, viikkoja tosin kasassa vasta 8 joten ei tässä vielä juhlita mutta tämä on tuonut itselle uskoa että kyllä se vielä voi onnistua! Ja tuohon...
  7. L

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Täytyy kantaa korteni kekoon tähän keskusteluun. Näyttää siltä että yhdestoista siirretty alkio (PAS) on tarttunut kiinni. Mitään erilaista ei tehty verrattuna aiempiin siirtoihin, kaksi siirrettiin ja yksi on matkassa nyt rv 8+0. Aiempi saldo hoidoista on kaksi alkanutta raskautta joista...
  8. L

    digitaalinen viikkonäyttö

    Hei! Itse sain liuskatesteillä selkeät plussat pp14 ja 15. Pp16 tein tuollaisen Clearbluen digiviikkotestin joka näytti raskaana 1-2, tällöin aavistelin jo vähän pahaa mutta ajattelin että jos hcg on lähtenyt vähän hitaasti nousuun niin ei tuo huono tulos ole. Pp17 kävin veritestissä jonka...
  9. L

    Kauniit naiset hedelmällisimpiä

    Voi tytti, olen hurjan pahoillani. :'( Mä olen kyllä just käynyt kampaajalla hankkimassa tosi kivat hiukset. Tarkoittaako tämä siis lupausta siitä että tämä käynnissä oleva 2. IVF tuottaa ihan superpaljon hedelmällisiä soluja?
  10. L

    Alhainen hcg alkuraskaudessa

    Olen saanut 2 plussaa PAS siirroista. Ensimmäisessä hcg pp14 oli 59 ja toisessa pp16 78. Kummatkin meni kesken viikon sisällä. Toivotan sinulle parempaa onnea, tulehan kertomaan miten kävi!
  11. L

    Kiukkuketju

    ^katsoin. Alunperin ajattelin että olisikohan tuollaisesta sijaiskohdusta meille apua kun mun tappajakohtu vaan sylkee kaiken ulos mitä sinne laitetaan. Tuo ohjelma kuitenkin jätti aika järkyttyneen fiiliksen, miten ihmiset jotka hankkivat sijaissynnyttäjän voivat ensinnäkin riskeerata tämän...
  12. L

    Kiukkuketju

    Joo, tää on ihan uskomatonta. Kp 1 epäonnistuneen inssin jälkeen ystävältäni tulee viesti että hän on raskaana. Kp 1 epäonnistuneen PASin jälkeen samainen ystäväni ilmoittaa lapsen syntymästä. Kp 1 epäonnistuneen IVF:n jälkeen sukulaislapsen synttäreillä ainoana lapsettomana. Oman keskenmenon...
  13. L

    Mistä tänään tullut iloinen ja parempi mieli?

    Mä tulin iloiseksi mun ihanasta Taitavasta pentukoirasta! Vaikka se välillä osaakin olla maailman mahdottomin riiviö, on se tuonut elämääni uskomattoman määrän iloa kaiken tämän surun keskelle. =)
  14. L

    Kiukkuketju

    ^ meillä kanssa on makkarissa pinnasängyn paikalla tuoli. Ei siinä kyllä kukaan koskaan istu joten se toimii lähinnä mun vaatekasan alusena. :p
  15. L

    Kiukkuketju

    Tänään on tällainen pieni kiukku. Luin lehdestä pariskunnasta joka oli 4 vuotta sitten etsiä itselleen omistusasuntoa. Haastettelussa sanoivat etteivät edes katsoneet pienempiä kuin 4 h + keittiö tulevien lasten takia. No, nyt heillä oli 3 vuotias lapsi ja toisen laskettu aika oli juuri...
  16. L

    PAS ja onnistuminen

    Annabell: itselleni PAS on ollut tosi helppo ja kivuton toimenpide (ja näin vissiin suurimmalla osalla?), yleensä olen ruokiksella käynyt hakemassa alkion kyytiin ja sitten takaisin töihin. Minulla siis PAS tehty luonnolliseen kiertoon 7 kertaa. tytti: :hug:
  17. L

    PAS ja onnistuminen

    Sallie: vielä yksi alkio odottelee pakkasessa siirtoa ja sitten kohti uutta IVF -hoitoa. Vaikka toivottomalta tuntuu, periksi en ole vielä valmis antamaan! Ja jollain tapaa uskoa luo se että kaksi plussaa on jo saatu, vielä kun saataisiin se lapsikin joskus.
  18. L

    PAS ja onnistuminen

    Kaksi plussaa tullut PASseista joita tehty yhteensä 7. Ensimmäinen plussa yhdellä alkiolla ja toinen kahdella. Valitettavasti kummatkin meni kesken hyvin alkuvaiheessa. :'(
  19. L

    Kiukkuketju

    Pella: meillä on tiivis porukka ja kaikki ovat avoimesti kertoneet milloin ovat yrityksen aloittaneet ja milloin on tärpännyt. Jos eivät tietysti ole jostain syystä valehdelleet. Toisaalta kahdelle näistä ystävistä en suoraan ole itse kertonut keskenmenoistani mutta eivätköhän he muiden kautta...
  20. L

    Kiukkuketju

    Kiukututtaa. Minulla on 5 hyvää naispuolista ystävää jotka ovat kaikki naimisissa. Viime kesänä heistä 3 oli raskaana, silloin aihe oli itselle, lapsettomuuden suossa vuosia rämpineelle, arka. Päätin ottaa vähän etäisyyttä ja kehittää suhdetta siihen ainoaan ystävään jolla ei vielä ollut...

Yhteistyössä