Mistä tänään tullut iloinen ja parempi mieli?

Heittäydynpä välillä yltiöpositiiviseks ja laitan vastapainoksi noille itku- ja kiukkuketjuille tämmösen :saint:

Aloitanpa.. kävin tänään eräässä liikkeessä jonka (mies)myyjä oli oikein asiakaspalveluhenkinen, etsi ja neuvoi, ja söpöt ruskeat nappisilmätkin löytyi :D ihmetteli varmaan mitä mä oikein tuijotan niin kauan.. :LOL: jäin kyllä hyvälle tuulelle tästä vaikkei sitä asiaa löytynytkään mitä menin hakeen!

Yrittäkää keksiä joka päivästä muutama tai edes joku ilon/onnen hetki, ja kertokaa se tänne muillekin :heart:

Mun mies on tän viikon talvilomalla ja mulla itelläni alko äitiysloma, nyt saadaan kahenkeskistä aikaa ennenkun vauva syntyy :D . Sit aamulla herättiin seittemältä kattoo Suomi- Ruotsi lätkämatsi ja sen jälkeen ollaan touhuttuki kuin heikkopäiset =) . Loppu ilta onkin sit rauhallista hempeilyä :heart:

Nyt on ihan pakko kommentoida: Joxu, jos tällainen otsikko on laitettu tänne lapsettomuuspuolelle niin en ihan usko että tuo sun viesti on ihan niinkuin "sopiva" tähän kohtaan. Ihan kiva että olet jäänyt äippälomalle, onneks olkoon teille vaan, mutta täällä kun ihmiset rämpii juuri siinä lapsettomuuden ja lapsettomuushoitojen suossa niin ehkä tässä haettiin positiivisia asioita joita löytyy vaikka onkin näissä hoidoissa ja useimmiten hakkaa päätä seinään. :headwall: Et jotenkin kaipais vähän harkintaa mitä kirjoittaa ja minne, ei millään pahalla. :|

Kiitos toivorikas.. juu, ei ollu kyllä ihan tarkotettu tollasille hehkutuksille tää ketju. Tarkennetaan nyt siis että mielellään jotain ihan muuta mitä vaan off-topickiakin, kun sitä parasta asiaa (plussaa/raskautta) nyt ei vaan vieläkään oo tapahtunu....
Mutta ilmeisesti tää meni tuolta 'uusimmat avaukset' -seinän kautta eikä Joxu ehkä huomannut minkä yläotiskon alla aihe oli..? Eikä toivottavasti ollut tahallaan tarkotus pahottaa mieltä..

Mulla hyvä mieli tuli jo itseasiassa aamuyöllä. Kärsin sumutteluiden aiheuttamista helvetillisistä kuumista aalloista ja siinä kun kuivailin itseäni hiestä ja yritin saada itseni viileäksi niin mies alkoi heiluttelemaan peittoa mun vieressä jotta sais aikaan "tuulen virettä" joka viilentäisi oloa. Samalla sanoi, että tekee ihan mitä vaan jotta mun olis helpompi olla. Oli valmis tekemään keskellä yötä jopa kylmiä kääreitä. Voi että mä rakastaniki mun miestä. <3

Tuli hyvä mieli siitä, että töissä on selvät omat jatkosuunnitelmat. Näissä asioissa tulee sellainen tunne, että itse pystyy kuitenkin elämäänsä suunnittelemaan, vaikka lapsettomuusasioissa ei pystykään.

Mietimpä tässä vaan että mä taidan olla onnellinen ihan vaan tästä tilanteestani, että tänään piinapäivä 1. Olemme siis jo ekan hoidon loppusuoralla!! :heart:

(Taitaa olla vielä melkoinen hormoonisirkus kropassa meneillään; rupes pillityttään tuo oma kommenttini) :ashamed:

Mä olen onnellinen siitä,että tää piinailu loppuu viimeistään maanantaina ja se,että olen löytänyt tänne lapsettomuudesta keskustelemaan ja juttelemaan. Aivan valtavan suuri apu on ollut monessa tilanteessa. Kiitos iitä teille kaikille :) Olette ihania ja niin vahvoja naisia jok`ikinen.

Yhteistyössä