digitaalinen viikkonäyttö

Hei,

toiovttavasti joku osaisi auttaa minua. Olen saanut plussan 2.ivf:n 2.pas:sta melko selkeän plussan pp11 ja vielä selkeämmän pp 12 clearbluen tavallisella testillä. Nyt sitten tein clearbluen digitaalisen viikkonäyttötestin ja se näytti raskaana, mutta 1-2 viikkoa. Mulla on tänään menossa pp 13 ja mietin olisko sen pitänyt näyttää jo 2-3 viikkoa, jos olis normaali raskaus. Kommentteja ja kokemuksia kaipailen.

Hei!

Itse sain liuskatesteillä selkeät plussat pp14 ja 15. Pp16 tein tuollaisen Clearbluen digiviikkotestin joka näytti raskaana 1-2, tällöin aavistelin jo vähän pahaa mutta ajattelin että jos hcg on lähtenyt vähän hitaasti nousuun niin ei tuo huono tulos ole. Pp17 kävin veritestissä jonka tulos oli hcg 79. Siitä kolmen päivän kuluttua alkoi vuoto. :'(

Toivottavasti sun tapauksessa on onnellisempi loppu!

Kiitos vastauksista! Kävin samana päivänä pari tuntia testin jälkeen otattamassa verikokeen. Se oli pp13 124 mikä ilmeisesti on ihan ok. Enpä taida enää tehdä viikkotestejä tehdä, sillä aiheuttivat todennäköisesti turhaa huolta.

Heips!
Eikös siinä tesissä ollut, ilmoittaa viikot hedelmöityksestä, ei ns. oikeita raskausviikkoja jotka lasketaan edellisistä kuukautisista.
Eli testin viikot 1-2 on oikeasti raskausviikot 3-4... Lukee muistaakseni pakkauksen ohjeessa...

Yhteistyössä