Hakutulokset

  1. S

    Miten saada 1 kk ikäinen vauva viihtymään lattialla?

    Synnytin esikoiseni reilu kk sitten. Viime neuvolassa sanottiin, että vauvaa pitäisi pitää hereilläoloaikana myös lattialla vatsallaan, koska siitä vauva sitten vähitellen alkaa opetella motorisia taitoja, liikkumista ym. Minä tyhmä en ollut tajunnut tätä tehdä jo vastasyntyneestä asti, olen...
  2. S

    Milloin plussa alkionsiirron jälkeen?

    Täällä yksi hermonsa kohta menettävä piinailija pohtii, onko alkionsiirron jälkeen mahdollista saada plussa jo "hyvissä ajoin" ennen tuota virallista pp14 testipäivää... Kaipailisin siis kokemuksia siitä, millä piinapäivillä raskaustesti on näyttänyt plussaa tai haamua. Itselläni on nyt menossa...
  3. S

    Punktio

    Mulla on juuri takana elämäni ensimmäinen punktio, joka tietysti jännitti etukäteen aika paljon, ja yritinkin onkia tältä palstalta tietoa minkälaisia punktiokokemuksia muilla on ollut. Jotain onnistuin kyllä löytämään, mutta ajattelin sitten että aiheesta voisi perustaa ihan oman ketjun, niin...
  4. S

    Alipaino ja lapsettomuus...?

    Hei, odotan parhaillani lapsettomuusklinikan ensikäyntiä, ja moni asia luonnollisestikin jännittää jo etukäteen. Näistä yhtenä oma alipainoni, josta terkkarit ja gynekologit ovat huomautelleet jo kauan ennen kuin olen edes harkinnut perheen perustamista. Kiinnostaisikin tietää, onko kenellekään...
  5. S

    Raejuusto ja listeria?

    Osaisiko joku kertoa, voiko raskaana ollessaan syödä raejuustoa huoletta, vai onko siinä listeriariski (niin kuin käsittääkseni fetassa, homejuustoissa yms.)? Ehkä vähän hätävarjelun liioittelua miettiä tällaisia, kun en vielä edes varmuudella tiedä olenko raskaana - menkat vasta pari päivää...

Yhteistyössä