Hakutulokset

  1. S

    Rakastatko puolisoasi?

    8 vuotta yhdessä on oltu ja juu, rakastan. Puhumme siitä silloinkion kun rakkautta ei niin riitä. Koska kerran ollaan sovittu että aina TAHDOMME rakastaa niin se on kantanut, ainakin tähän asti. Ja joo vaikeaa on ollut, pettämistä, yksin jäämistä isojen asioiden kanssa(lapset, asunto asiat)...
  2. S

    Tutista vierottaminen

    Hei. Meillä ois täällä 2vee poika jolta nappasin tutin pois toissapäivänä aamulla. Ekat päiväunet otti 45min ennenkuin nukahti, nukkui saman verran, eli liian vähän. Yöunille nukahti melko helposti, ei tarvinnut edes viereen mennä niinkuin en ennenkään ole mennyt. Eiliset päiväunet meni kans ok...
  3. S

    Mihn asti käytitte

    turvakaukaloa lapsella? Meillä tosi pieni poika (11kk ja 8,5kg), nyt talvivaatteet päällä näyttää vähän ahtaalta mutta kevyemmällä vaatetuksella mahtuu hyvin..
  4. S

    Talokuumeilijat

    Jos massia löytyy niin miksei? Kaksi miinusta mitä näin nopsaan löysin niin ei ole takapihaa? Onko etupiha suojaisa? Paitsi että tais olla joku puiston pakanen talon vieressä..? Ja jos lapsiperhe olette niin kunnollista tuulikaappia ei ollut. Muuten vaikutti tosi kivalta, talon kun ostaa...
  5. S

    Kannattaako ostaa pehmeä kantokassi?

    meillä samat vaunut. Poika on uht pieni, 10kk iässä 70cm ja 8300g jos nyt oikein mistan. vaunujen koppa meni noin 8kk asti, sitten ostin Brion makuupussin joka on ollut ratasosan päällä, todella kätevä kun poika monesti nyt talvellakin istuu rattaiden kyydissä kun menemme päiväunien välissä...
  6. S

    Miksi tälläisiä uutisia saa julkaista??!! En voi käsittää!

    Maahanmuuttaja ja pakolainen on eri asia...
  7. S

    mikä uunissa vikana, jättä pohjalta paistamatta

    vastukset menny, ainakin alhaalta jos jää raa'aksi. Soita kodinkonekorjaaja.
  8. S

    10kk oma tahto

    Juu siis tässä yli puolen vuoden ja alle vuoden ikäisenähän lapselle tulee eroahdistusvaihe, eli huomaa olevansa erillinen äidistä(kuuluu myös vierastaminen ja lahkeessa roikkuminen). Tätä seuraa oman minäkuvan rakentamisprosessi, joka kestää vuosia, tosin sekin syntyy vaiheittain. Uhmaiät(myös...
  9. S

    Voiko kirkko vaatia työntekijältä ev. lut. seurakunnan jäsenyyttä?

    MLL ja kirkko on aika eri asia...
  10. S

    Kuinka paljon teillä on asuntolainaa?

    Muakin kiinnostaa tietää, meillä ois lainan otto edessä, suullinen lainalupaus saatiin kun piti tarjota pienellä varoitusajalla. Lainaa ei siis kilpailutettu eikä muutenkaan pankinjohtajan kanssa sen suurempia neuvoteltu, saatiin siis aika pankin puolelta hyvin varman päälle luvattu summa...
  11. S

    Tapasin miehen. Nyt mietin, pitäisikö erota 12 vuoden avioliitosta.

    No meillä tilanne ikäänkuin konkretisoitui miehelle vasta kun erään typerän riidan päätteeksi soitin ystävälle että tulee hakemaan minut kun en kestä enää. Kaveri ei siis ennemmin tiennyt mitään meidän ongelmista. Ja suuttuihan mies ihan äälyttömästi että mitä meen muille puhumaan, mutta...
  12. S

    Tapasin miehen. Nyt mietin, pitäisikö erota 12 vuoden avioliitosta.

    Ymmärsin tämän. Ja se että minkä takia "kannattaa" erota niin olisihan se helppoa sanoa ettei minkään hakekaa apua. Mutta juuri kuten kirjoitit niin asiat eivät näin mene. Oletko sitten itse hakenut apua ammattiauttajalata? En tarkoita että sinä tässä syypää olet, miestähän sinne terapeutin...
  13. S

    Mitä tulisi huomioida talo ostaessa?

    Lämmitysmuodot/-kustannukset Remontoinnin mahdollisuus tilantarpeen lisääntyessä Naapurusto Yhteydet Eteisen koko!!! Kuistin rakennus mahdollisuus Kannattaa katsoa miten on rakennettu, aika paljon kertoo jos katkasijat vinossa, listat miten sattuun ym "pientä". Jos rakentamisen...
  14. S

    Tapasin miehen. Nyt mietin, pitäisikö erota 12 vuoden avioliitosta.

    Jokaisellahan se tilanne on aivan omansa eikä voi mennä toisia neuvomaan, mutta minä tapasin 6 yhdessä olo vuoden jälkeen juuri tällaisen "polvien notkauttajan", kaikki natsas vaan yhteen ja sai mun oloni tuntumaan huomioidulta ja ihanalta ihmiseltä, naiselta, ei ainoastaan äidiltä tai...
  15. S

    alatiesynnytys vai keisarinleikkaus?

    sektio tehdään jos on "pakko", näin minä olen asian käsittänyt. Syitäkin on monia(kova synnytyspelko, ahdas lantio...), ennen kaikkea se että alatiesynnytyshän on se mikä ihmiskeholle on suunniteltu tapahtuvaksi ja mihin ihmisellä on valmiudet. Itse olen synnyttänyt alakautta ja aion...
  16. S

    Vauvan silmien pyyhkäisy pissavaipalla

    en ole tuota ikinä kuullut mutta sen kyllä että rintamaito "tepsii kaikkeen", ei kuitenkaan kokemusta kummastakaan.
  17. S

    Milloin vauvan liikkeet ovat tuntuneet ULOSPÄIN?

    Mulla kans näkyi ulkopuolella liikkeitä jo joskus 17 viikolla, vauva oli silti pieni syntyessään.. :)
  18. S

    Mustasukkaisuus kuriin! Haluan nauttia elämästä mieheni kanssa!

    Mun mielestä voisit ihan hakea ammattiapua eikä välttämättä kysellä täällä että mitä ihmiset ajattelee, sulla tuo on kuitenkin jatkunut vuosia eikä ole ns ohimenevää niinkuin yleensä. Jokainen ihminen on (mun mielestä) vähän johonkin suuntaan vinksallaan ja jokaisella on jotain ongelmia itsensä...
  19. S

    Mitä teistä tarkoittaa että huutistavara on uusi?

    ei uusi mutta käyttämätön?
  20. S

    Kasvissosekeitto Ohje!

    ja basilika sopii kans!

Yhteistyössä