Hakutulokset

  1. Y

    voi helvetti mä myin 3kk sitte auton ja

    No kiva! Mä möin aikoinaan oman katsastuksesta pompanneen autoni "varaosiksi" ja yhtäkkiä alkoi tulla kameraan ajettuja sakkoja yms... Kyllä oli selvittäminen, mutta selvisin myös ilman maksuja. Ens kerralla osataan kyllä auto myydä, eikö vaan :D
  2. Y

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 1****

    Mä punnitsen poikkeuksellisesti vasta ens viikon alussa. Oon täällä lomilla edelleen ja haluan luvun omalta vaa'altani koska sille sitten joka perjantai tuomiolle nousen =) Pakkasten takia viivästyi kotiinlähtö, mutta onneksi se ei näin äitiyslomalla olekaan päivän päälle... tosin täällä mummun...
  3. Y

    Miten se nyt on.Jos menee taksilla synnyttämään, saako siitä Kelalta jotain takaisin? Vaatiiko Kela jonkun erillisen dokumentin synnäriltä??

    Jep, ja ota taksikuitit talteen. Kaikki n.9? ylimenevät korvataan =) molempiin suuntiin. (Kelalta.)
  4. Y

    voi helvetti mä myin 3kk sitte auton ja

    Sä voit tehdä Akelle ilmoituksen "myynnistä tuntemattomalle". Soita sinne huomenna, pyydä yhdistään rekisteripuolelle ja kerro tilanne. Ake hoitaa tän asian myös sit vakuutusyhtiöön, alkamaan siitä päivästä kun se ilmoitus saapuu Akelle. Tarvitset vain plankon paperin jossa ilmoitat miten...
  5. Y

    Missä asennossa synnytit?

    Puoli-istuvassa sängyllä... olisin ollut tyytyväinen siinä ns. jalat vierellä, mut kätilöt otti jalat omia kylkiään vasten vaikka niitä yritin vetää takaisin... kaikki muuten ok, repesin vähän mut ei niin että ois ollu viikkokausia kipeänä. Epiduraali vei tunnon niin etten tiennyt missä kohtaa...
  6. Y

    APUJA kaivataan naapurisovun säilyttämisessä.

    Ystäväpariskunta muutti (ties kuinka monentena jo) kerrostalossa pois tällaisen naapurin yläkerrasta, kun ei saaneet lapset edes pikkuautoilla lattialla ajaa kun jo tuli valitusta. Miksei tällaisille ihmisille muka voi mitään sanoa?? Sielläkin vaan taloyhtiö hyysäs tätä naista ja yläkerran...
  7. Y

    Hyvä ja halpa talo on totta!

    :heart:
  8. Y

    mikähän ois paras paikka myydä

    Vois varmaan mennä sielläkin mut jos sulla on noin paljon tavaraa, vie jonnekin kirppikselle...? Ota vaikka pöytä viikoksi ja laita kohtuulliset hinnat, niin saat pöydän äkkiä tyhjäksi :)
  9. Y

    Lapsettomat/siitä kärsineet (älä avaa, jos 'arvostelu' räjäyttää pään)

    Minun ei pitänyt voida tulla raskaaksi, tulin kuitenkin ja sain maailman ihanimman vauvan. En ole valittanut enkä usko että valitankaan. Jäin yllättäen yksinhuoltajaksi, vauvalla oli koliikki, itse olin synnytyksen jälkeen fyysisesti kovilla, mutta lapsi oli minulle niin suuri lahja että ei...
  10. Y

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 1****

    Smesmira :hug: kylläpäs kuullosti tutulta sun teksti! Mä kehitin itselleni raskauden loppuvaiheessa ja jälkeen melkoisen sokeririippuvuuden. Viikon laihdutuksen aloituksen jälkeen kärsin ihan oikeista vieroitusoireista! Pää oli kipeä ja mitä vaan makeaa teki mieli. Tein totaalilopetuksen eli ei...
  11. Y

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 1****

    Saapiko liittyä ketjuun jos on jo "aloittanut" ? Oli ennen raskauttakin melkoisesti ylipainoa :ashamed: pitikin liittyä Painonvartijoihin samalla viikolla kun plussasin. Raskaudessa tuli 20kg, jotka nyt siis karistettu mutta urakkaa edessä vielä vaikka kuinka. Muoks: Nimi Yhdenäiti77 Pituus...

Yhteistyössä