Hakutulokset

  1. A

    suurperheitä?

    Kun odotin neljättäni, niin yksissä sukujuhlissa eräs kahden lapsen äiti aloitti jauhamaan mulle (pienessä sievässä tietty): MIKSI IHMEESSÄ OLET TAAS RASKAANA? JA IHAN USKOMATONTA JA KAHDESSAKIN ON RIITTÄVÄSTI TÖITÄ JA MITEN TE VIITSITTE JNE JNE! Mulla meinas jo vitsit olla vähissä, kun hän...
  2. A

    Miten saatte vauvakuumeen pois mielestä

    Ja sitten iskee jo kuume päästä mummoksi =) Meillä on neljä lasta ja työtä niissä ihan hurjasti. Nuorin on vasta 7kk ja vanhin 11v. Mutta päivittäin mulla käy mielessä viides... Mies sanoo ehdottoman ei:n. Eläimiä meille ei voi hankkia, kun allergisia ollaan. MIHIN PUSKEN HOIVAVIETTIÄNI KUN...
  3. A

    MarraskuunVauvat 2006

    En ole oppinut käyttämään unipussia meidän lapsilla, vaikka sellainen kaapista löytyykin. Joskin meidän unipussi ei ole mikään käytännöllinen malli, varmaan löytyy parempiakin. Mutta kun joku sanoi, että mahtuu vielä 1-2 vuotiaalle. Mun on vaikea kuvitella miten kävelevä lapsi ja unipussi...
  4. A

    Mitä lahjaksi 36 v avomiehelle?

    Mun ukko-kulta täyttää kesällä myös 36v ja tilasin sille Mentalista VANHA KÄPY-t-paidan. Tässä linkki: http://www.mentalwear.fi/P_sivu6.htm<br><br>
  5. A

    Jyväskylän laajavuori

    Asun ihan vieressä itse, joskin en leirintäalueella :laugh: Mutta siinä on vieressä Vuorilampi, jossa voi uida. Keskusta yms. paikat automatkan päässä. Bussi keskustaan lähtee ihan vierestä ja busseja kulkee usein. Viherlandiaan/Viherlaaksoon pitänee mennä kai parilla bussilla.
  6. A

    Synnyttämään,minne lapsi hoitoon??

    Meillä on onneksi isovanhemmat samassa kaupungissa, eli vaikka ollaan yöllä lähdetty niin pian on ollut hoitoporukka oven takana. Kerran olen itse hakenut naapurin muksun meille hoitoon, kun vanhemmat lähtivät synnyttämään. Olisiko sinulla ketään kaveria, puistotuttua vaikka joka voisi...
  7. A

    iltarukouksesta

    Meillä iltarukous on TOSI tärkeä hetki. Lapset 10v ja 8v osaavat oman rukouksensa ulkoa ja sanovat sen loppuun asiota, mistä ovat sinä päivänä kiitollisia. Jos äiti meinaa luistaa sessiosta, niin lapset kyllä muistavat! Kolmevuotias kuopus seuraa toimitusta sivusta ja joskus sanoo omia kiitoksen...
  8. A

    Julkipiereskely

    "Kuka pieruaan pidättää, se muutakin salaa!" :laugh: Juu eli meillä kyllä pörisee koko perhe! Vaikka mies on kyllä "hienommasta" perheestä lähtöisin, eli ei koskaan (?) ole kuullut vanhempiensa paukuttelevan. Minusta aika erikoista... Mutta niin vaan on oppinut vapaapaan menoon ja joka...
  9. A

    Työkkäri kutsuu :(

    Kannattaa teidän kotona viihtyvien TODELLA laskea tarkkaan onko se rahasta kiinni. Me tehtiin päätös, että jään kotiäidiksi vaikka pienin täyttää pian kolme. Ymmärrän, että monilla ei rahat oikeasti riitä. Mutta on myös heitä, jotka tarkemmin laskien voisivat ihan hyvin jäädä kotiin. Itse...

Yhteistyössä