Miten saatte vauvakuumeen pois mielestä

vai saako sitä millään :/ ? Aivan kamala vauvantuska, pyörii mielessä koko ajan ja turhaan. Kolme lasta jo on ja se miehelle riittää. Tuntuu jo ihan fyysisenä tuskana vauvankaipuu :( .. Miten siis nuo ajatukset pois päästä?
 
kuule sitä mietin itsekin jatkuvasti :/
varsinkin kun tällä hetkellä mun nouseva ja laskeva kuumeilu ei ole millään tavalla järkevää, eikä varsinkaan ajankohtaista. Miehelle riittää tällä hetkellä nämä 4, ja riittäähän ne mullekin, en sitä sano ollenkaan. Mutta jostain syystä silti jatkuva "kaipuu" viidennestä lapsesta :ashamed:
pitäis ainaki vuos mennä eteenpäin näiden ajatusten läsnäollessa. Sitten olis mun tarkoitus siirtyä koulu/työelämään ja toivon että se edes vähän hillitsee vauvan kaipuuta. Tai jos ei niin sitten meille tulee vähintäänkin kissa tai koira uudeksi perheen jäseneksi =) tai jos mies sanoo kyllä niin sitten aletaan se viidennen yritys :p
 
Tuntuu, ettei mikään muu pyöri tällä hetkellä mielessä kun haave vauvasta. Meillä on ihana 1,5-vuotias tytär ja olen onnellinen hänestä, mutta toive saada hänelle pikkusisko tai -veli on niin suuri että sattuu!! Muutamia kuukausia olen asiasta varovaisesti yrittänyt puhua, mutta miehen vastauksena aina ehdoton ei :'(
 
Mulla kans, iha älytön kuume ja ei sitä saa kyllä mitenkää mielestä, koko ajan haaveilen kolmannesta lapsesta :heart: :D
Eikä auttanu paljo ku just sain kaverilta kuvaviestin niie vaavista :heart: :heart:
 
Meille tuli juuri viikonloppuna kaksi suloista karvapalloa eli kissanpentua joihin voin purkaa hoivaviettiäni kun vauvakuume ei ota laantuakseen. Varsinainen yritys on sovittu alkavaksi joskus vuoden päästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
vai saako sitä millään :/ ? Aivan kamala vauvantuska, pyörii mielessä koko ajan ja turhaan. Kolme lasta jo on ja se miehelle riittää. Tuntuu jo ihan fyysisenä tuskana vauvankaipuu :( .. Miten siis nuo ajatukset pois päästä?
Täällä samanlainen tilanne. Toistaiseksi menee niin, että yritän käännyttää miestä vihjailemalla ja elättelemällä toivetta, että saan sen mielen muuttumaan...
 
En minäkään saa vauvakuumetta pois mielestäni, vaikka kuinka yritän. Meillä mies on atoopikko, joten jonkun eläimen hankinta on aivan poissuljettu ajatus - harmittaa molempia kamalasti. Kovasti yritetään vauvaa, ja kun yritän ajatella välillä jotain muuta musta ne tuntuu aina vaan korvikkeilta vauvalle... mutta niin ne kai onkin. Työnteostakaan ei oikein tuu mitään, kun kokoajan ajatukset harhailee muualla. Kuume vaan kasvaa ja kasvaa. -Pitäis saada munkin muuta ajateltaaa. hankalaa vaan, kun aina ajattelen vauvoja kuitenkin :LOL:
 
Ja sitten iskee jo kuume päästä mummoksi =)

Meillä on neljä lasta ja työtä niissä ihan hurjasti. Nuorin on vasta 7kk ja vanhin 11v. Mutta päivittäin mulla käy mielessä viides... Mies sanoo ehdottoman ei:n. Eläimiä meille ei voi hankkia, kun allergisia ollaan. MIHIN PUSKEN HOIVAVIETTIÄNI KUN NUORIMMAINEN KASVAA???! Eikö ikinä enään vauvantuoksua ja pehmoista ihoa ja imetystä?? Tuo imetyksen lopettaminen joskus tulevaisuudessa ahdistaa jo nyt.

Kyllä mä olen ihan hullu! Välillä olen ihan poikki tästä jatkuvasta koti-lapset-pyörittämisestä. Mulle itselleni ei juuri ole aikaa, eikä paljon parisuhteellekaan. Ja rahaakin voisi tietenkin olla enemmänkin... Helpommalla pääsis, jos en vauvat olis nyt tässä.

Mutta onko se hormonit vai mitkä...? :) :)
 
Tytön iltakiukuttelut saa vauvahaaveet häviämään vähäks aikaa. Tokan yritys ollaan nyt alotettu, joten ei ne lopullisesti häviä. Nukkumatti kun tytölle tulee, niin jo taas helpottaa.

Muuten kesäpuuhat tällä hetkellä, pihan laitto, maton pesu yms. touhuilu unohduttaa noi kuumeet aina hetkellisesti. Mut sit on jo pakko tulla tänne takasin, ja kuume nostaa päätään :LOL:
 

Yhteistyössä