Hakutulokset

  1. J

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet kesäkuussa*

    Meille syntyi poika 10.6.2010 rv 36+6. Mitat 3290 ja 49 cm. Kiitos kaikille seurasta. Tämä palsta oli varsinainen henkireikä varsinkin alkuraskaudesta. Stempitykset kaikille, jotta pääsette maaliin asti.
  2. J

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa*

    Tänään rv 35+0 =) zanz en oikein osaa selittää tuota hikkaa mutta yritetään eli se on semmoista aika nopea rytmistä tasaista liikettä. Kun tulee potkuja niin ne ei oo koskaan niin rytmikkäitä kuin hikka ja hikka ei myöskään voimistu tai laannu esim. potkut ja töytäisyt voivat olla hellempiä...
  3. J

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa*

    zanz sf-mitta tosiaan pompsahti oikeen kunnolla. Mulla on tasaseen kulkenu keskikäyrän ja yläkäyrän välissä mutta nyt suhahti yläkäyrän yläpuolelle :o eli mittaa ei tarvitsis viimesinä viikkoina tulla lisää oikeestaan ollenkaan. synnytyksestä oon yrittänyt työntää koko ajatusta pois...
  4. J

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa*

    zanz mullakaan ei aluksi puututtu tuohon painon nousuun mutta ilmeisesti nyt on sitten tullut liikaa jo liian monta viikkoa peräkkäisn ja lisäks sf-mittaan oli tullut monta senttiä lisää. Terkkari käski välttää makeaa, vehnää ja rasvaa, jos en halua synnyttää sokerivauvaa. Nyt on sitten...
  5. J

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa*

    Tervetuloa uusille :flower: jääräpää et voi tuosta joqurtista listeriaa saada. Jogurtti tehdään pastöroidusta maidosta ja listeria on kuollut sinne valmistusvaiheessa, eikä takaisin tule. Hapantuahan se on voinut, mitä epäilen, koska et olis syöny sitä, jos olis mennyt pilalle. Lisäksi...
  6. J

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa*

    ääh nyt ahdistaa, neuvolassa on ollut todella kiva käydä mutta ei enää :kieh: Painoa oli taas tullut se 1000 g/viikko ja sf-mitta pompsahti ihan kunnolla, mä en kestä |O Onhan sitä jonkin verran tullut herkuteltua mutta ei mun mielestäni sen enempää kuin esim. kuukausi sitten. Nyt on...
  7. J

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa*

    Liitynpä minäkin tähän rintakeskusteluun :D Mulla oli alussa rinnat arat mutta en voi sanoa, että olisivat olleet kipeät. Arkuus loppui joskus rv 10 tienoilla eikä takaisin ole tullut. Sen jälkeen muutenkaan ei ole tapahtunut mitään jota olen kyllä jo ihmetellytkin, koska pian niiden...
  8. J

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa*

    vappupommi tervetuloa :flower: Mielenkiintoinen tuo sinun tilanteesi, kun ilmeisesti olitte jo vauvahaaveista luopuneet. Niin se elämä vaan yllättää. Minusta sinun ei tarvitse potea yhtään huonoa omaatuntoa vaikka et töissä vielä kertoisikaan ja ihan laillisesti saat venyttää pidempäänkin...
  9. J

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa*

    POKS 32+0 B) Painonnoususta. Mulla on tullut aika tasaseen 400 g/viikko mutta viimeks oli tullut 1000 g/viikko. :whistle: turvotusta ei ole, joten siitä ei johtunut. Terkka ei kyllä liiemmin asiaa kommentoinut. Mäkin oon normaalipainoinen ilman raskautta. Esikoisesta tuli hurjasti painoa...
  10. J

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa*

    Empuuu :heart: :heart: :heart:
  11. J

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa*

    manna- noi sun tunteet on mun mielestä ihan normaaleja. Itsekkään en uskaltanut pitkään aikaan ajatella, että meille oikeasti tulee vauva vaan palkäsin keskenmenoa kokoajan. Ehkä tuossa rv 20 paikkeilla aloin ihmettelemään, että ihan oikeastiko ollaan näin pitkälle päästy ja kesävauva on...
  12. J

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet huhtikuussa*

    POKS rv 31+0 :) Neuvolasta juurikin kotiuduttu. Kaikki kunnossa, paitsi painoa tullut aivan liikaa, 1000 g/ viikko :ashamed: Nöppis kääntynyt jo raivotarjontaan, jonka jo hikasta päätellen tiesinkin. Tästä lähtien sitten neuvola aina kahden viikon välein mikä on hyvä asia, koska mä tykkään...
  13. J

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet huhtikuussa*

    Onnea manna ja Tuittu plussista :flower: Tuohon pelkoon voisi sanoa sen, että itse en ole lopettanut pelkäämistä kokonaan missään vaiheessa ja taitaa seurata mukana synnytyslaitokselle saakka :ashamed: Ultrien jälkeen pelot hellittivät aina vähäksi aikaa mutta palasivat taas muutaman...
  14. J

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet huhtikuussa*

    Tervetuloa annimanni :flower: Hurjasti onnea Empuuu :flower: :heart: :heart: aivan ihana poika, niin söpö :heart:
  15. J

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet huhtikuussa*

    Lumi-Marja plajon olette joutuneet kokemaan :hug: sydämestäni toivon, että nyt kaikki menee hyvin. Tervetuloa Minky! JääKyynel oikein paljon onnea! :flower:
  16. J

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet huhtikuussa*

    Kiitos oliivitar kauniista sanoistasi :heart: Tosiaan tuntuu ettei kukaan voi asiaa ymmärtää ja siksi en ole tästä kenellekkään puhunutkaan. En kaipaa kommnetteja kuten kyllä se siitä ja älä asiaa nyt enää mieti. Tuntuu myös helpottavalta kuulla, että en ole yksin ajatuksineni.
  17. J

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet huhtikuussa*

    Olen ollut täällä hieman haikeissa tunnelmissa enkä tiedä mistä se johtuu. Nyt kun vauva alkaa olla mahassa jo hyvän kokoinen ja enkä enää hirveästi panikoi vaan olen alkanut nauttimaan raskaanaolosta on viime kesäinen keskenmeno tullut mieleeni lähes päivittäin. Mietin, että millainenkohan hän...
  18. J

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet huhtikuussa*

    Onpa ehtinyt mennä aikaa siitä kun viimeksi kirjoittelin, joten ihan ekaksi onnittelut vauvan saaneille ja uusille plussissta :flower: Lääkärineuvola oli viime viikolla. Kaikki muuten hyvin mutta mulla hb laskee vaan. Sen takia seuraava neuvola on jo 3 viikon päästä. Toivottavasti asia...
  19. J

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet maaliskuussa***

    jääräpää mulla kesti 4 kuukautta keskenmenon jälkeen et tuohon nopeasti raskautumiseen en osaa sanoa mitään. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja kuitenkin yhdet kuukauset sulla ehti tulla. Juon Kahvini Miten Sattuu mulla on ollut tää keskenmenon jälkeinen raskaus alussa kaikkein kivulian...
  20. J

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet maaliskuussa***

    Oikein paljon onnea MLL :heart: :flower: Tervetuloa uudet :flower: Me selvitettiin esikoisesta sukupuoli, joka loppupeleissä meni väärin. Kyllä oli synnytyssalissa hämmästys suuri. Kätilökin ihmetteli, että oliko lapsi väärää sukupuolta tai jotain. Siihen kiireesti selitettiin, että...

Yhteistyössä