Hakutulokset

  1. T

    Vauvalla maitoallergia?!

    Meillä 9,5kk tyttö joka saanut aiemmin satunnasia kertoja korviketta, eikä oireita ole ilmennyt. Nyt kuitenkin sappikohtausteni takia olen joutunut ottamaan litalginia, joten tyttö on viimeiset pari päivää juonut yli puolet syöttökerroista korviketta. Tänään on sitten vatsa ollut kuralla ja...
  2. T

    Eikös ton vauvan pitäis ite osata *sormiruokailusta*

    Niin siis mä olen kai jotenkin väärin käsittänyt, että sormiruokaillessa vauva osaisi itse säännöstellä ruuanpalojen kokoa ja määrää siellä suussa, eikä tukehtua heti, kun saa jotain käteensä? Oikeesti alkaa pikkuhiljaa ressaamaan toi ruokailu, kun tyttö on heti tukehtumassa tungettuaan suun...
  3. T

    Jos olisit koirankusi olkkarin lattialla,

    mihin kaikkialle jäisit haisemaan perusteellisenkin pesun jälkeen? :kieh: Siis oikeesti, mä en kestä tota hajua! Mä oon hinkannu vaikka mimmosilla myrkyillä lattiat, seinät, jalkalistat ja huonekkalut parin metrin säteellä siitä kusikohdasta ja ainavaan haisee. |O Millä mä pääsen tosta...
  4. T

    Vauvan ruuista *muoks* oliskohan joku muukin tehny ite soseita.. :D

    Pää lyö nyt ihan tyhjää, eli mitähän sitä seuraavaksi antaisi tuolle 5kk 3vk tytölle..? Nyt syödään: peruna porkkana parsakaali kesäkurpitsa kukkakaali maissi mango päärynä banaani luumu vadelma riisi kaura ohra vehnä ruis lihoja aletaan kohta maistelemaan, mutta tää...
  5. T

    Miksi mä jään niin helposti kuokkuun? *turhis*

    Siis mä koukutun ihan heti kaikkiin nautintoaineisiin, enkä pysty lopettamaan sitten millään. |O Aiemmin tupakoin ja lopettaminen oli äärettömän vaikeaa, vaikka lopulta onnistuinkin. Tiedän, että jos ikinä koskaan enää maistankaan tupakkaa, jään samantien taas koukkuun... :snotty: Ja joo...
  6. T

    Sappikivistä!

    Tänään siis ultrattiin ja löytyi iso kasa sappikiviä. Leikkaus siis edessä... :| Kertokaa siis mulle leikataanko ne yleensä tähystyksellä? Päiväpolikliinisesti? Miten siis käytännössä hoituu. Kuinka nopeaa toipuminen on? Lähinnä jännittää, kun on tuo pieni imetettävä hoidettavana, että...
  7. T

    Miks mä en ikinä opi?!

    :headwall: Mulla on niiiin paha olo, mahaan sattuu sikana ja oksettaa :x :'( . Mä oon jo yli vuoden hallinnut syömiseni melko hyvin, mutta taas tää ahmintahäiriö nostaa päätään.. :/ miks mä en voi lopettaa syömistä ajoissa? Sattuu... |O

Yhteistyössä