Hakutulokset

  1. Miumiu83

    Ihana häälahja?!

    Häälajaideoita nuorelle parille? Ei itse olla naimisissa, joten en keksi mikä olisi Oikeasti kiva. Astioita tms perusjuttuja eivät tarvitse, enkä haluaisi ostaa mitään turhaa. Mikä oli oma suosikkisi?
  2. Miumiu83

    Parhaat isänpäivän kakkuohjeet jakoon!, varsinkin erityisruokavaliot (munaton maidoton)

    Ehkä täällä on muitakin imetysdietillä/muuten vaan allergisia ja isänpäivä lähestyy. Ajattelin kuitenkin vähän auttaa siinä kakun syömisessä;) En toistaiseksi käytä kananmunaa, maitoa kylläkin. Ja nyt olisi hyvä ohje hakusessa, jotain mutakakun tyyppistä olin ajatellut. Ideoita?
  3. Miumiu83

    Refluksiepäily (suositelkaa hyvää yksityistä lastenlääkäriä Espoossa?)

    Kirjoittelen lähinnä kyselläkseni hyvää yksityistä lastenlääkäriä (allergologia?) Espoossa päin? Mutta kirjoitan nyt vähän meidän oireistakin..eli poika on nyt melkein 5kk ja oireita on ollut: ihan alusta asti halusi syödä _koko ajan_ itkun säestämänä, aivan kuin olo olisi ollut todella ikävä...
  4. Miumiu83

    Ulkoilu-kahvittelu tms. seuraa (Keski-)Espoon äideistä?

    Heippa! Äiti 27v&poika 4kk kaipailee uusia tuttavuuksia, asutaan välillä Espoon keskus-Leppävaara. Lähipiirissä ei vielä löydy muita lapsellisia, pehekahvilakaan ei istu meidän aikatauluihin - ilmeisesti poika myöhäinen herääjä. Saa laittaa yv:tä tai kirjoitella täällä:)
  5. Miumiu83

    Soseet, ruokailurytmi ja soseiden säilyvyys matkalla

    Meillä on aloitettu soseiden maistelu, neuvolassa neuvottiin että aloitetaan aamulla ja kun määrä kasvaa, jatketaan sitten illalla ja keskipäivällä. Olen tehnyt soseen itse ja jatkanut ä-maidolla. Minkälaisia määriä olette antaneet ennen siirtymistä uuteen ruoka-aikaan? Ja mihin asti määriä...
  6. Miumiu83

    Alkuraskauden selkäkipu

    Alaselkää särkee ja se tuntuu rasittuneelta. Olen viikolla 13+ ja selän kanssa on ollut ennenkin jo ennen raskautta ongelmia, mutta olen pystynyt pitämään ne poissa säännöllisellä liikunnalla. (sali) nyt en ole siellä jaksanut/pystynytkään käymään samaan malliin. Onko muilla samanlaisia...

Yhteistyössä