Ihana häälahja?!

Häälajaideoita nuorelle parille?
Ei itse olla naimisissa, joten en keksi mikä olisi Oikeasti kiva.
Astioita tms perusjuttuja eivät tarvitse, enkä haluaisi ostaa mitään turhaa.

Mikä oli oma suosikkisi?
 
"dana"
Tästä aiheesta tulikin mieleen, että päätyessänne rahalahjaan, paljon annatte rahaa? Jos kuvitellaan ettei hääpari ole sisko, veli tms. mutta kuitenkin esim.läheinen ystävä.

Itse nimittäin haluaisin antaa lahjan monelle rahana, jos erityisiä toiveita ei ole. Rahaa monet salaa toivovatkin. Mutta yleensä jonkun kivan lahjan saa vaikkapa 30 eurolla, mutta tuntuu hirveän nololta antaa vaan 30€ rahana, vaikka omassa kukkarossa sekin jo tuntuu tosi isolta summalta.
 
Ovat hieman yli vuoden asuneet yhdessä, eli eivät hirveän pitkään. Mutta sitä ennen asuivat kumpikin yksin pitkään. Eli voisin kuvitella että aika hyvin kaikkea on.

Minkäslaisia lahjakortteja löytyy, joku hoito, hieronta tms. voisikin olla kiva. Mutta löytyyköhän sellaista mikä olisi kiva miehelle ja naiselle?
 
si
me ostimme juuri häälahjaksi lahjakortin sellaiseen pieneen sisustuskauppaan. Summa oli lähemmäs pari sataa euroa, mutta lahjan antajina olikin isompi porukka eli n. 40eur per henkilö/pariskunta. Joku lahjakortti vois ollla kiva.
 
..
Ehdottomasti kannattaa miettiä porukalla, saa vähän fiksumman lahjan kun on isompi summa käyttää. Kyllä jokaiselle on varmasti Iittalan myymälän lahjakortti sopiva. Sillä voi ostaa astioita tai vaikka ihan aterimia tai kattiloita. Tai maljakon. Varmasti jollekin on tarvetta ja pääsevät itse valitsemaan.

Toinen kiva on lahjakortti isoon kanvastauluun hääkuvasta/häämatkakuvasta. Ne taitaa maksaa sellaisen lähemmän 100€ kunnollisen kokoisina.
 
kaaso
kaverin häissä, joku oli toteuttanut minusta rahalahjan hauskasti. Oli laittanut ruukkuun monihaaraisen risun, mihin oli teipannut seteleitä (5euroa) ja rautalangalla kiinnittänyt kolikoita. Taisi olla jotain 8kpl 5 eurosia, ja loput kolikoina... eli yhteensä 50euroa.

Lahjakortit on kyllä aina mukavia. :)
 

Yhteistyössä