Hakutulokset

  1. R

    Unihalvauksesta

    mullekin on käynny joskus noin.tunne on kamala
  2. R

    mites tässä nyt näin kävi?

    :Dmutta jos tässä jotain positiivista niin kyllä vauvakuumeet karisee..
  3. R

    mites tässä nyt näin kävi?

    parin huuto illan ja yön jälkeen otin eka viereen ja koska hän on helikopteri nukkuessa siirsin pinna sängyn viereeni koska miehelläkin on oikeus nukkua omassa sängyssä. en halua taistella sänkyyn menosta mut tod.näkösesti siinä tulee niin käymään
  4. R

    mites tässä nyt näin kävi?

    isojen pikien sänky on jo varastossa.en ole vain jaksanut aloittaa sitäkin taistelua et saisin hänet jotenkin pysymään siellä
  5. R

    Menkkamaiset alavatsakivut rv 40+5

    siitä se lähtee.onnea matkaan
  6. R

    Mitä pahaa minä olen tehnyt :(

    helppo ratkaisu?!jep:D
  7. R

    Mikä ihme mun varpaassa on?

    kihti?
  8. R

    mites tässä nyt näin kävi?

    halusimme hoitoon että oppii hiukan laumakäyttäytymistä,isi aloitti työt ja minä olen osa-aikatöissä.tiedän että kaikki johtuu suuresta elämän muutoksesta ja neitsyt-luonteelle kaikki muutokset kovia.tuntuu vain että tämä menee hullummaksi kokoajan. ja se hymiö lipsahti alkuu
  9. R

    mites tässä nyt näin kävi?

    meidän hra 2v. on nukkunut vuoden seinän takana omassa huoneessa.isi kuorsaa niin paljon että sai paremmin nukuttua siellä.nukahti myös aina itsekseen ja nukkui aamuun saakka.nyt hän on ollut perhepvähoidossa 1-2 pvänä vkossa, kaikki muuttui..sänky äidin viereessä(huusi tunti kausia),heräilee...
  10. R

    MEISTÄ TEHTIIN ls-ILMOITUS KUN KÄYDÄÄN SAUNASSA

    :laugh: pikkusen ryöstäytynyt tämä keskustelu
  11. R

    Auttakaas te jotka jotain kinkun suolaamisesta tiedätte

    meidän äijä sulatti ainakin 4kg suolaa tollaseen isoon saaviin.kinkku n14kg.meillä syödään kinkkua viel vappunakin.. =)
  12. R

    Elämää synnytyksenjälkeisen masennuksen kanssa 10/09

    nyt pyydät apua ja äkkiä!ensin vaikka neuvoasta tai terveyskeskuksesta,ne ohjaa sit eteenpäin.
  13. R

    Laitoin eilen illalla ämpärin ulos jossa siis vettä, tarkoitus tehdä jäälyhtyjä.. niin mä värjäsin sen veden...

    meidän mummo kääntyi haudassa jos tietäs et punaset jouluvalot..
  14. R

    Laitoin eilen illalla ämpärin ulos jossa siis vettä, tarkoitus tehdä jäälyhtyjä.. niin mä värjäsin sen veden...

    työnsin eka lahjanarua eka ilmapalloon sillain et n.10cm lenkki jäi ulkopuolelle.sit vettä,solmuun ja puuhun jäätymään.
  15. R

    Laitoin eilen illalla ämpärin ulos jossa siis vettä, tarkoitus tehdä jäälyhtyjä.. niin mä värjäsin sen veden...

    mä laitoin ilmapallojen sisään punasta lahjanarua ja vettä.puuhun jäätymään.tuli upeita pisaran muotoisia jääpalloja.
  16. R

    herkistyminen

    on maitohappobakteerit käytös.mut joo.toi kakkanäyte hyvä idea,ei viel kukaan oo ehdottanut tk.ssa sitä
  17. R

    Kissoista tietoa??

    mulla oli koira joka oli allerginen kaikelle,mm.ssa pölylle.kun se alkoi niiskuttaa oli aika siivota :laugh:
  18. R

    herkistyminen

    meidän 1,3v allergiatutkimuksen alla.maito,soija,kaura ja kananmuna vähän kohollA(viitearvo 0,35,kaikki n.0,85).laktoosigeenikoe negatiivinen.5 kk.n iässä sairasti ekan korvatulehduksen.arvauskeskukseesa ei nähty sitä ja ehti krooniseksi.sai vkon aikana 2,5 antibiootikuuria ja yhden...

Yhteistyössä