Hakutulokset

1. L

Iisalmi

Moikka. Löytyiskö täältä lenkki tms. seuraa Iisalmesta?
  2. L

88 vuoden mammat

:wave: 1-vuotias poika :heart:
  3. L

20-vuotias tyttäreni kertoi jättäneensä ehkäisyn pois!

Itse olen 21-vuotias reilu vuodenikäisen pojan äiti ja hyvin menee. Ei 20 vuotias enää mikään lapsi ole, uskon että tyttösi osaa varmasti hoitaa omansa
  4. L

Mies oli äsken hassu.

mulla oli poika unikoulussa 2 yötä, järjestetään sairaalassa meillä poika kyssissä, oli suuri apu :heart:
  5. L

Onko muita äitejä,jotka ovat YKSIN?Onko vika minussa?

itsellä tuppaa olemaan vähän samanlaista ongelmaa, mulle voi laittaa tulemaan viestiä jos kiinnostaa :wave:
  6. L

Ei se lasten parissa tehty harjoottelu olekaan kamala niin kuin pelkäsin

Just tuokin. Jos siellä tulee joku suosikki mummi tai ukku ja sit se kuolee :'( eka harjottelu oli niin täynnä alkavaa elämää ja energiaa ja tuntuu et tää toinen vaan kuoleman odottelua :attn:
  7. L

en todellakaan tiedä.

hmm, osaako kukaan auttaa? :attn:
  8. L

mulla on osastolle meno, kaikkein huonokuntoisimmat vanhukset, jännittää miten niitä voi kattoa siellä kun surku tulee. joskus hoitaneet itsensä jne nyt aivan avuttomia :/ (on siis tosissaan sellainen ettei yhtään hyväkuntoista)
  9. L

itellä alkaa tammikuussa hohun harjoittelu, jännittää niin pirusti kun tuntuu ettei vanhukset ole se omin juttu. Päiväkoti meni ihan ok :)
  10. L

en todellakaan tiedä.

en imettänyt, poika oli teholla eikä huolinut rintaa kun ei jaksanut imeä. menkat alkoi ehkä n.2kk synnytyksen jälkeen..
  11. L

jos eroaisit miehestäsi/naisesta, mikä olisi positiivinen juttu siinä..?

hmm..pitäis varmaan myös miettiä niitä huonompia puolia, kuten ikävä toiseen jne, miten pärjää uudessa tilanteessa yksin, onko turvaverkkoa ja miten jaksaa..
  12. L

en todellakaan tiedä.

Onko kokemuksia tai tietoa mistä voisi tämmöinen johtua: Minulla on nyt 1,2v lapsi joka sai alkunsa heti kun kävimme kokeilemaan, poika syntyi hieman etuajassa, mutta synnytys oli normaali ja muutenkin kaikki hyviin. Heti kun paikat antoivat periksi rupesimme taas sekstailemaan ja sovimme...

Yhteistyössä