jos eroaisit miehestäsi/naisesta, mikä olisi positiivinen juttu siinä..?

• Viestiketjun aloittaja miettii ja tiuhaan..
  • Ensimmäinen viesti
miettii ja tiuhaan..
mä just mietin että jos nyt tulee ero.. kun en jaksa tätä touhua enää.. niin on siinä ainakin se positiivistä että,
1. pääsen eroon sen suvusta.. kälystä joka tahallaan ärsyttää mua, vaikka mitä yrittäisi. oon ajatellutkin että hän varmasti riekkuu onnesta kun kuulee että me erotaan.. mutta kyllä itsekkin huokasen helpotuksesta.. en todellakaan aijo pitää heihin yhteyttä.. ei enää piinaavia jouluja yms.. (loppuu hieno varaisuus)
2. loppuu tää nalkutus kotona kun kaikki ärsyttää.. mikään ei ole hyvä..
3. rahallisesti elämä muuttuu. kun tuo ukko on niin tuhlaavainen. ei se niin paljon tänne ruokaa kanna kun syö..
4.kotityöt vähenee kun on vain yksi sotkia itseni lisäksi.. kun ei tuosta ukosta ole kotitöissä liikoja apua ollut.. ehkä matot tamppaa jos kiltisti pyytää..

mä hoidan kodin ja työn lähestulkoon yksin kuitenkin.. niin ihan sama.
5.päiväkotimaksut pienenee...

että onhan nuita :) asioita.. tuo 1. kuitenkin tässä mielestäni se kaikkein paras...

joku
1.pääsin eroon ukosta ja suvusta
2.sain tuplasta rahaa ja ilmaiset hoitomaksut
3.Joka toinen viikonloppu oli omaa aikaa kun lapset olivat isällään ja kesällä 2viikkoa=)
Negatiivisiä puolia en ees keksi..no tottakai lapsien puolesta harmittaa ettei suhde toiminut

v
Ihan lyhykäisyydessään että en kestänyt henkistä väkivaltaa , narsitinen ihminen tekee kaikkensa pilataakseen toisen elämän.

Tämä positiivinen että ei tarvi sen paskakasan kaa olla missään tekemisissä, lapsi tapaa isäänsä kylläkin mutta mä en enkä aijo.

vieras
Eipähän tule mieleen mitään muuta hyvää, kuin että pääsisin koittamaan vapaata sinkkumiehen elämää. Eikä se niin paljon kiinnosta, että sen tähden eroaisin.

Näitä riittää
1. Ei tarvitse pelätä että mistä se saa taas raivokohtauksen ja kävellä kokoajan kuin munankuorilla.

2. Mies vaatii että kerron sille kaiken joka koskee sitä, tämä on kompromissi miehen ennen vaatimaan "sinulla ei pitäisi olla yhtään omaa ajatusta josta minä en tietäisi-" vaatimukseen. Sitten jos ero tulisi ei tarvitsisi miettiä että onhan varmasti muistanut mainita joka pikkuasian.

3.Olisi mahdollisuus saada mies joka peseytyy useammin kuin kaksi kertaa viikossa ja joka siivoaisi vessan edes kerran vuodessa tai laittaisi joskus ruokaa.

4. Olisi mahdollisuus saada sanojensa takana seisova mies joka olisi oikeasti mies eikä poika.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja lantsarit:
hmm..pitäis varmaan myös miettiä niitä huonompia puolia, kuten ikävä toiseen jne, miten pärjää uudessa tilanteessa yksin, onko turvaverkkoa ja miten jaksaa..
meillä on turva verkko kuitenkin täällä mun sukua niin ihan sama tuokin...

Yhteistyössä