Hakutulokset

1. T

TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Lokakuussa~~

Heipä hei taas pitkästä aikaa!! Me jatketaan sairastelua ja tällä kertaa vuorossa onkin vesirokko Attella, ja vielä tosi rajuna. RAkkuloita on koko pieni mies täynnä. Onneksi kuumetta ei ole hirveesti! Launtaina alkoi eli kohta pitäis alkaa parantumaan. Ens ma meillä on korvien...
  2. T

** HUHTIKUISET 2010 **

Taas on ollut väliä kirjoittamisessa, mut ei vaan aika meinaa riittää.. Me jatketaan sairastelua ja nyt se vesirokko on sitten myös Attella, vielä tosi pahana! Kuumetta ei onneksi ole paljon, mutta rakkuloita on koko pieni mies täynnä:| Lauantaina alkoi ja onneksi kohta pitäis alkaa...
  3. T

TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Syyskuussa~~

Eilen oli siis 5kk neuvola ja Atten mitat oli (suluissa 4kk) Pituutta 67,3cm(65,2cm) Paino 7830g (7190g) pipo 42.7cm ( 41,6cm) Rotan sai ja piikin, illalla jo nosti kuumeen ja aamullakin oli vielä 38.2 : / Yö oli aikamoista ähellystä kuten arvasin.. Onneksi ajoin miehen sohvalle...
  4. T

** HUHTIKUISET 2010 **

Eilen oli siis 5kk neuvola ja Atten mitat oli (suluissa 4kk) Pituutta 67,3cm(65,2cm) Paino 7830g (7190g) pipo 42.7cm ( 41,6cm) Rotan sai ja piikin, illalla jo nosti kuumeen ja aamullakin oli vielä 38.2 : / Yö oli aikamoista ähellystä kuten arvasin.. Onneksi ajoin miehen sohvalle...
  5. T

** HUHTIKUISET 2010 **

Mahtuukohan tänne puolelle mukaan? Oon tuolla toukokuisten puolella kirjoitellut kun la oli 2.5, mutta Atte-poika päätti sitten ottaa ennakkoa ja syntyi 23.4 mitoilla 51cm ja 3495g. Siellä vaan tuntuu, et kaikki tulee vasta 4kk kun meillä on jo 5kk mittarissa..Monien teidän jutut tuntuu niin...
  6. T

Ronsutar Isot voimahalit sinne :hug: En varmaan itsekkään pystyis tekemään keskeytystä, mutta sitten taas toisaalta oma jaksaminen on tärkeetä..yksin pienten lasten kanssa ja vielä raskaana! Jos tukiverkosto on kohdallaan niin sitten! Petipuuhat: juu, onhan niitä välillä enemmän ja välillä...
  7. T

Moikka pitkästä aikaa! Ei enään aika riitä samalla tavalla kirjoittamiseen, lukemassa kyllä käyn. Ihan ekaksi iso:hug: kaikille sitä tarvitseville! Tuntui monella olevan huolta ja murhetta. Atte oli 4kk neuvolassa 65.2 cm ja 7190g, ens viikolla onkin sitten jo 5kk neuvola, apua mun vauva...
  8. T

TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Elokuussa 2010~~

Täällä on kans pari niin levotonta yötä takana...väsyttää niin et meinaa järki lähteä :( Edellisyönä Atte väänsi itsensä vatsalleen jatkuvasti ja sit huusi kun ei päässyt takas selälleen :kieh: Viime yönä isommalla oli paha olo ja hänelle tuli myös kaks kertaa pissahätä, joten en uskaltanut...
  9. T

Me asustellaan Kaarinassa :wave: :wave:
  10. T

Nyt meillä Atte sitten keksis miten käännytään selältä vatsalleen..nyt sitten ei muuta tekiskään, sitten ku vielä tajuis miten käännytään takas selälleen :D Ens yöstä tulee varmaan mielenkiintoinen, kun katsoo tota toimintaa :laugh: On ne niin ihania :heart:
  11. T

Tää on niin totta! Mulla esikoisen kanssa onnistui imetys hyvin, täysimetin puoli vuotta. Nyt Aten kanssa on taisteltu alusta asti, ei vaan ottanut onnistuakseen ja nyt sitten lopetin kokonaan pari viikkoa sitten. Mulla oli alkuun tosi huono omatunto ja mietin, et miksei tää voi onnistua ja...
  12. T

Sanselle Iso :hug: ja voimia jaksamiseen! Mulla joutui kans isä maanantaina sairaalaan, mut onneksi on jo parempi! Ja tänään kuulin kamalia uutisia serkkutytöltä, hänen sulhanen oli kuollut tiistaina auto-onnettomuudessa :'( Häitä oli tarkoitus juhlia pian, kutsut oli jo valmiina, mutta...
  13. T

Paljonko teillä painaa 4- ja 5v tytöt?

Meillä tyttö täytti marraskuussa 4v. ja ollaan siitä asti käyty n. 2kk:n välein painokontrollissa 11/09 oli 19.4kg/105.8cm 2/10 20kg/107.3 5/10 21/108.2 7/10 22.5/110.5 Lokakuussa taas uusi punnitus... Tyttö on aivan täysin samanmallinen ku itse olin samanikäisenä, vähän...
  14. T

TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Heinäkuussa 2010~~

Moikka! Lukemassa taas oon käynyt päivittäin, mut mitään tekstiä en ole saanut aikaiseksi.. Tervetuloa uusille :wave: Meillä oli tänään Aten 3kk neuvola, perjantainahan tuli 3 kk täyteen, mihin tää aika menee :o Piikin poika sai ja toisen annoksen rotaa, saas nähdä tuleeko niistä...
  15. T

Maira Äläpä hätäile..Meillä tuli myös vatsavaivoja rela-tipoista ja tulee myös cuplatonista ja muistakin lisähärpäkkeistä..D-tippojen kanssa vasta totutellaan joka toinen päivä :whistle: :whistle:
  16. T

Meillä on tätä ihan samanlaista yökkimistä, ollut sairaalasta asti.. Välillä oikeesti säikahtää ku toinen yökkii. Oon jopa pari kertaa paniikissa nostanut ihan nukuksissa olen pojan pystyasentoon..mut yleensä onneksi nukahtaa takas.. Oliskohan toi yökkiminen jotain ruuan takaisinvirtausta tai...
  17. T

Kierukasta Laittaminen ei satu, eihän se nyt kivalta tunnu kun tungetaan jotain ylimääräistä kohtuun..tuntuu epämukavalta! Mutta ei ole lainkaan paha juttu.. Miehenhän ei pitäisi tuntea kierukkaa, mut mun kohdalla kierukan langat jäi ensin liian pitkiksi ja ne tuntui miehestä...
  18. T

Kiitos taas Alisalle uudesta ketjusta :flower: Tullaan nyt korkkaamaan, kun kerrankin ehtii vähän kirjoittelemaankin..lukemassa käyn yleensä päivittäin! Me käytiin pikku-ukon kanssa 2kk neuvolassa ja mitat oli 5540g ja 60cm(synt. 3495g/51cm) iso jässikkä on jo, ei ihmekkään et...
  19. T

TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

whitey Kokeile Nuk -merkkisiä tutteja, jos siis haluat tuttia koittaa..Meillä on vaan ne kelvannut molemmille aluksi..Esikolle kyllä vasta 1,5kk ikäisenä Tossa vielä linkkiä minkä näkösiä on: http://www.freestone.fi/shop/?path=kultapieni/tutit%20ja%20tuttipullot&id=111015&cmd=view Noita...
  20. T

TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

whitey Kyllä toi kuullostaa siltä, et sun maito riittäis ja jos tuntuu siltä, et vauva jää nälkäiseksi niin koita pumpata päivän aikana omaa maitoa ja anna sitä pullosta.. yleensä jos sitä lisämaitoa edes tarvitsee, riittää ihan esim 20 ml aluksi kerrallaan!! Luota vaan itsees, äläkä liikaa...

Yhteistyössä