Nyt tulee kommentteja jälkijunassa, meillä on niin kiireinen elämänvaihe menossa, että huh.
Ronsuttarelle :hug: en oikein osaa varmasti sanoa että mitä sinun tilanteessa tekisin, luulen että pitäisin lapsen, toisaalta se on tässä helppo sanoa kun en tilanteessasi ole. Kuitenkin haluaisin uskoa, että asioilla on lopulta tapana järjestyä jollain tavalla.
MAiralle myös voimia parisuhdeongelmiin. TOivotaan ettei plussa sitten vahvistu. Mun käsittääkseeni kuitenkaan ei vääriä plussia ainakaan pitäisi tulla. Toisaalta muistan kakkosen imetysaikaan kärsin hormooniperäisistä raskausoireista (lähinnä kuvotusoireita) minulla aina selvin raskausoire on ollut kasvaneet ja kipeytyneet rinnat, sitä oiretta ei silloin ollut. Jos noita haamuja nyt sitten vaan kokoajan tulee, ottaisin yhteyttä neuvolaan.
KH: Paranemisia pienelle potilalle ja toivottavasti saisitte apua Nutrilonista, eihän tollanen toiminta ole mistään kotoisin mitä neuvolassa harrastetaan.
Alisa: Toivottavasti ei löydy maitoallergiaa tytöltä ja palranemisia tytölle, jotenkin niin kurjaa kun pienellä on nuha.
Ulb: Onnea hampaista =) Ihania muffinsseja, mulle kanssa =) Mustakin tuntui tuolla minilattareissa, että en millään menannu saada askelista kiinni, oma keho tuntui hurjan vieraalta =( Kyllä mullle siellä vakuuteltiin että ihan varmasti ne askeleet oppii. Ehkä sekin teki vaikeata kun oli vauva, niin ei voinut samalla tavalla käyttää käsiä, tiedä sitten.
Tyttö: Onnea hienoista yöunista ja kiva kun vauveli on oppinut omaan sänkyyn
Petipuuhat: Vähän samajuttu välillä kun Toukomammalla ja Aukulla, aina ei niin huvittaisi, mutta sitten kun aloittaa on kivaa =) Jotenkin tämä arki vie mehut minusta, että haluja ei oikeastaan ole juuri koskaan, siis nimenomaan aloittaa puuhia. Kai tämä tästä joskus : /
Meidän elämä menee jotenkin tasaisesti eteenpäin, tyttö on yhä edelleen aivan valloittavan suloinen pakkaus ja elämä hänen kanssaan on helppoa. Tosin meillä on putkiremppa päällä ja vesi oli tämänviikon pois, oli aika hilpeätä olla ilma vettä. Isot harrastavat ja aika paljon elämä niiden mukaan rytmittyy. Tyttö nukkui taas muutamat yöt kokonaan, viime yönä heräsi taas pari kertaa syömään. Pieneksi ongelmaksi on muodostunut iltanukahtaminen, tyttö tahtoo mennä vähän yliväsynneeksi, eikä oikein halua nukahtaa omaan sänkyyn, kapalointi auttaa siihen välillä. Tyttö tahtoo vaan huitoa ja häärätä sängyssä ja lopulta tulee huuto.
Mukavaa viikonloppua kaikille
NAJ+Tyttö 3kk