Moikka!
Lukemassa taas oon käynyt päivittäin, mut mitään tekstiä en ole saanut aikaiseksi..
Tervetuloa uusille :wave:
Meillä oli tänään Aten 3kk neuvola, perjantainahan tuli 3 kk täyteen, mihin tää aika menee
Piikin poika sai ja toisen annoksen rotaa, saas nähdä tuleeko niistä jotain..
Poika on kasvanut hyvin 62,4cm ja 6410kg, kun 2kk mitat oli 60cm ja 5540g
Osittaisimetyksellä edelleen kasvetaan edelleen, mutta neuvolatäti sanoi, että voi jo ennen 4kk aloittaa kiinteiden maistelut..Luulen siis, et otetaan kohta vellit kehiin ja parin viikon päästä aletaan maistelemaan jotain kiinteämpää.
Terkkari meinas, et voi olla et yökähinätkin varmaan helpottaa..
Poika nukkuu öisin n.21-> n.5-7h pitkän pätkän, tosin pari kertaa pitää käydä laittamassa tutti suuhun, kun on niin levotonta nukkuminen..
Ton pitkän unipätkän jälkeen alkaakin sitten sen päivänen pyriminen, et oksat pois :/
Aamulla ollaankin sitten jo 6-7 hereillä..
Vähän tätä mammaa väsyttää ja neuvolassa oli tänään synnyttäneen äidin mielialakysely ja sieltähän napsahti terveyskeskuspsykologin numero käteen ja meinas neuvolasta pistää kans soittopyynnön shrinkille :ashamed:
Eli jotain pientä masennuksen tynkää täällä taitaa olla ja se tuntuu niin kamalalta, miksi ja mistä syystä?? Mullahan on kaikki hyvin ja oon onnellinen..
Ehkä tää väsymys laittaa pään sekaisin..No kai se on hyvä käydä juttelemassa, eihän tää mikään häpeemisen asia ole ja varmasti tekee hyvää...
Lara-83 Meillä on kans ollu tota maidon takas virtausta, nyt oon huomannut, et on alkanu vähenemään! Eli luulisin et menee ajan kanssa ohi, kun elimistö kehittyy!
Täällä on kans päikkärit ihan hukassa eli mitään päivärytmiä meillä ei ole, välillä nukkuu 4h+2h päikkärit päivässä, kun taas toisena päivänä nukutaan monet 45min- 1,5h unet
Vaunuissa tykkää nukkua, mut en näillä helteillä ole raskinut laittaa ulos hikoilemaan..
Mä olin kans lauantaina vähän tuulettumassa kaverin pippaloissa, tosin olin autolla ja lähdin kotiin ku muut lähti kaupungille, mut teki kyllä hyvää päästä yksinään liikenteeseen ja näki samalla vanhoja tuttuja =)
Nyt kuuluu taas kutsuhuuto, täytyy mennä
:wave: